17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок " Порівняння натуральних чисел"

Про матеріал

повторити, систематизувати знання учнів про натуральні числа, десятковий запис натуральних чисел; згадати відомості про поняття класу та розряду числа до мільйона; відпрацьовувати навички дотримування правил читання і запису натуральних чисел; повторити правила порівняння натуральних чисел. Формувати навички самостійної роботи, розвивати розумову діяльність.

Перегляд файлу

Урок №7                             Дата:

Тема: Порівняння натуральних чисел.

Мета: повторити, систематизувати знання учнів про натуральні числа, десятковий  запис натуральних чисел; згадати відомості про поняття класу та розряду  числа до мільйона; відпрацьовувати навички дотримування правил читання і запису натуральних чисел; повторити правила порівняння натуральних чисел. Формувати навички самостійної роботи, розвивати розумову діяльність.

Тип уроку: повторення і систематизація знань, вмінь, навичок учнів.

Обладнання: картки для усного рахунку.

Очікувані результати: у процесі уроку учні зможуть:

  • Повторити основні відомості про натуральні числа;
  • повторити класи і розряди при запису натуральних чисел;
  • повторити правила читання та запису натуральних чисел;
  • згадати правила порівняння натуральних чисел.

 

Хід уроку

 

I. Організаційний момент

1.Налаштування учнів на роботу.

2. Повідомлення теми, мети, очікуваних результатів уроку.

 

II. Актуалізація опорних знань.

а) Питання до класу:

1. З якими числами ви познайомились в початковій школі?

2. Скільки вам років? Скільки у вашому класі дітей? Скільки парт у класі?

 А скільки    стільців? Яка чисельність населення нашого міста? А країни?

3.  За допомогою яких чисел ви мені давали відповіді?

4. Так які числа називаються натуральними?

5. 0 -  натуральне число?

6. Назвіть найменше натуральне число.

7. Найбільше число.   

8. Як називаються знаки які приходять на допомогу запису натуральних чисел? Скільки їх ?  Назвіть.

9. 4205; 135168; 2624398. На прикладах назвати відомі вам розряди, класи.

10. З скількох розрядів складається кожний клас числа?

б) Усна робота ( на кожній парті картки з умовами вправ для усної роботи)

 

1. Прочитати.

  1. 3548;
  2. 148639;
  3. 2035004;
  4. 3104020;
  5. 9320000;
  6. 5000145;
  7. 3230109;
  8. 3504148.

2. До якого розряду належить цифра 5 кожного з поданих чисел.

  1. 3059146;
  2. 5138249;
  3. 2005342;
  4. 9524948;

5)  4623539;

6)  2389753;

     7)  1000205.

3. Вкажіть скільки сотень, десятків, одиниць у наступних числах:

 253; 648; 286; 966.

4. Зріст Буратіно у сантиметрах записується найменшим трьохзначним числом. Який зріст Буратіно?

в) Колективна робота з класом.

1)Біля дошки один учень записує на слух наступні натуральні числа:

323145;  6005139; 4206130; 144258; 1000028; 9120025; 6044189; 2390474; 7105.

2)Три учні біля дошки виконують аналогічне завдання: записати натуральні числа

1000024; 2078187; 43048; 4300189; 9765000; 305055; 6097300.

3)Записати у вигляді розрядних доданків наступні числа :

 348; 5243; 23139.

4)Математичний диктант ( учням пояснити як будемо виконувати: перед кожним на парті лежить умова диктанту)

І варіант

  Записати за допомогою цифр наступні  натуральні числа :

 А) Триста сорок чотири тисячі двадцять п’ять;

 Б) Три мільйони двадцять вісім тисяч сто три;

 В) Шість мільйонів триста сорок вісім;

 Г) Один мільйон триста тисяч п’ятнадцять.

 

 

ІІ  варіант

А) Двісті сорок сім тисяч триста;

Б)  Вісім мільйонів тридцять дев’ять тисяч вісім;

В)  Чотири мільйони шістсот вісімнадцять;

Г)  Три мільйони вісімсот тисяч чотири.

ІІІ. Порівняння натуральних  чисел.

Інтерактивний метод «Мікрофон»

Учні, тримаючи в руках мікрофон, розповідають, які відомі  правила вони використовують для  порівняння чисел.

Вчитель підводить підсумок розповідям дітей та пояснює, як вони можуть порівнювати натуральні числа.

г) Повертаємось до карток усної роботи і виконуємо наступне:

     5. Порівняти:

  1. 348 і 1078;
  2. 1429 і 25;
  3. 2045 і 993;
  4. 669  і 673;
  5. 1895 і 1884;
  6. 3429 і 3419.

д) Запитання до класу :

1) Як порівнюємо числа з різною кількістю знаків?

2) Як порівнюємо числа з однаковою кількістю знаків?

ж)  Порівняти числа.

З підручника виконуємо:

№ 122, 124, 130, 131

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.  Підсумок  уроку.

1. Що повторили на уроці?

2.Чи вдалося вам заповнити прогалини в знаннях?

V.  Домашнє завдання.  Параграф 4 ( про порівняння чисел № 123, 125

1

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку