Урок математики «Числа 1-8»

Про матеріал
Урок-подорож. Тип уроку: рефлексія. Тема: «Числа 1-8» За комплектом зошитів з чотирьох частин Скворцової В.І
Перегляд файлу

Урок математики № 30 за підручником Скворцової

 

Тип уроку: рефлексія

 

Тема: «Числа 1-8»

 

Обладнання: предметні картки, нерівності на дошці, геометричний матеріал на дошці.

 

Хід уроку

 

Організаційний момент (слово вчителя  для гостей)

 

І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

 

Знайомство з героями уроку.

 

Як ви гадаєте, де сьогодні буде проходити наш урок?

 

Ми сьогодні побуваємо у лісовій школі

 

 Пригадати казки, в яких зустрічаються герої уроку

 

 

 

2. «Геометрична хвилинка»

Принесла Сорока на хвості завдання на повторення

 

На дошці: геометричні фігури, учитель показує геометричні фігури - учень називає їх (промінь – це…).

 

Робота в зошиті с. 61

 

 

Сорока запитує:

 

  • Скільки променів можна провести через одну точку на площині?
  • Скільки можна провести променів через дві точки на площині?
  • Назвіть геометричну фігуру:

*Має початок і не має кінця – це 

*Має початок і кінець – це…

*Найменша геометрична фігура – це…

*не має ані початку, ані кінця – це…

 

3) Усна лічба:

 

Сорока полетіла, але вона залишила нам листа. Давайте прочитаємо його разом.

 

- Назвіть числа у порядку збільшення (зростання) від 1 до8.

- Назвіть числа у порядку зменшення (спадання) від 8 до 1.

- Назвіть числа у порядку збільшення (зростання) від 1до8.

- Назвіть числа у порядку зменшення (спадання) від 8 до 1.

- Назвати попереднє число до числа 6, 4, 2,8,34,67,88.

- Назвати наступне число до числа 6,5, 3,7, 23,11,45

  •  
  • -Робота з числовими картками:

* Назвати сусідів чисел (2,4,6,7)

*Назвати число між числами 1 і 3; 5 і 7; 8 і 6; 6 і 4.

 

 

 

Завдання  1

 

 

 Прибігла, спізнившись на урок Лисичка. Все забула і переплутала

Гра «Виправ помилки» (на дошці нерівності:

2 і 3; 3 і 6; 4 і 7; 8 і 6; 1 і 2; 1 і 3; 4 і 8; 5 і 5)

 

Актуалізація складу чисел

 

  • Незнайка навчився вже багато чому, а Лисичка досі плутається у складі чисел 6,5. Допоможіть Незнайкові і Лисичці заповнити будиночки складу чисел.

 

Завдання №2 (самостійна робота)

 

До нас завітав інший гість. Наївшись солоденької малинки, зламавши декілька дерев, тому, що поспішав до школи, Ведмідь. Йому дуже важко даються схематичні зображення виразів. Допоможіть Ведмедикові розібратися, і знайти до кожної схеми у завданні №3 відповідний вираз.

 

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. Формування вмінь та навичок.

 

  1. Формування вміння додавати число 1.

 

  • В гості зайшов дідусь Їжачок і захотів перевірити, на скільки ви умієте працювати самостійно. Але він не упевнений, що ви подолаєте наступне завдання. Тому він дозволив виконати завдання 4 і 5, у парах, тобто ви можете спілкуватися із сусідом по парті (виконання завдання 4 і 5 під керівництвом вчителя. Колективна перевірка)

 

  1. Закріплення складу числа 8

Дідусь Їжачок упевнився, що ви вже багато знаєте і умієте. Тому дозволив виконати завдання №8 самостійно (самостійно виконати завдання №8)

 

IV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності

  • Що повторили сьогодні на уроці?
  • Що вам найбільше сподобалось на уроці?
  • Які герої найбільше сподобалися?
  • А оцінювати вас сьогодні будуть батьки (слово батькам)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку