Урок математики № 30 за підручником Скворцової
Тип уроку: рефлексія
Тема: «Числа 1-8»
Обладнання: предметні картки, нерівності на дошці, геометричний матеріал на дошці.
Хід уроку
Організаційний момент (слово вчителя для гостей)
І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності
Знайомство з героями уроку.
Як ви гадаєте, де сьогодні буде проходити наш урок?
Ми сьогодні побуваємо у лісовій школі
Пригадати казки, в яких зустрічаються герої уроку
2. «Геометрична хвилинка»
Принесла Сорока на хвості завдання на повторення
На дошці: геометричні фігури, учитель показує геометричні фігури - учень називає їх (промінь – це…).
Робота в зошиті с. 61
Сорока запитує:
*Має початок і не має кінця – це
*Має початок і кінець – це…
*Найменша геометрична фігура – це…
*не має ані початку, ані кінця – це…
3) Усна лічба:
Сорока полетіла, але вона залишила нам листа. Давайте прочитаємо його разом.
- Назвіть числа у порядку збільшення (зростання) від 1 до8.
- Назвіть числа у порядку зменшення (спадання) від 8 до 1.
- Назвіть числа у порядку збільшення (зростання) від 1до8.
- Назвіть числа у порядку зменшення (спадання) від 8 до 1.
- Назвати попереднє число до числа 6, 4, 2,8,34,67,88.
- Назвати наступне число до числа 6,5, 3,7, 23,11,45
* Назвати сусідів чисел (2,4,6,7)
*Назвати число між числами 1 і 3; 5 і 7; 8 і 6; 6 і 4.
Завдання 1
Прибігла, спізнившись на урок Лисичка. Все забула і переплутала
Гра «Виправ помилки» (на дошці нерівності:
2 і 3; 3 і 6; 4 і 7; 8 і 6; 1 і 2; 1 і 3; 4 і 8; 5 і 5)
Актуалізація складу чисел
Завдання №2 (самостійна робота)
До нас завітав інший гість. Наївшись солоденької малинки, зламавши декілька дерев, тому, що поспішав до школи, Ведмідь. Йому дуже важко даються схематичні зображення виразів. Допоможіть Ведмедикові розібратися, і знайти до кожної схеми у завданні №3 відповідний вираз.
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. Формування вмінь та навичок.
Дідусь Їжачок упевнився, що ви вже багато знаєте і умієте. Тому дозволив виконати завдання №8 самостійно (самостійно виконати завдання №8)
IV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності