Завдання майстер-класу: сприяти розвитку педагогічної творчості, обміну досвідом; поглибити знання учасників майстер – класу щодо проблеми використання ігрових форм на уроках математики; забезпечити формування мотивації вчителів до пошуку ефективних шляхів викладання предмету; вдосконалити вміння вчителів співпрацювати в групі, здійснювати рефлексію своєї діяльності.
Основні мої завдання: розвиток творчих здібностей здобувачів освіти ; створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу дитини; урізноманітнення форм і методів навчання; розвиток креативних здібностей школярів через використання ігор; нагромадження в учнів індивідуального досвіду пошукової діяльності.
Переваги застосування ігрових форм роботи на уроках математики Навчання через ігрові форми залучає до активної пізнавальної діяльності кожного учня окремо і всіх разом, тим самим, є ефективним засобом управління навчальним процесом;Ігрова технологія – вільна діяльність, що дає можливість вибору, самовираження, саморозвитку для її учасників;Гра має певний результат і стимулює учня до досягнення мети (перемоги) й усвідомлення шляху досягнення мети;У процесі вирішення ігрових ситуацій команди або окремі учні спочатку рівні (немає поганих і гарних учнів, а тільки гравці); результат залежить від самого гравця, рівня його підготовленості, здібностей, витримки, умінь і характеру.
Локація №3 Learning. Apps.org Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.