Урок математики для учнів 2 класу "Додаємо числа частинами"

Про матеріал
Конспект уроку з математики із застосуванням різних видів роботи (індивідуальні картки, ігри, робота з танграмом, виконання завдань на інтерактивній дошці).
Перегляд файлу

Тема. Додаємо числа частинами.

Мета.

 Формування предметних компетентностей: формування обчислювальних навичок, актуалізація правила додавання і віднімання суми до (від) числа, розвиток вміння учнів додавати і віднімати числа в межах 100 частинами, перенесення цього способу міркування на випадки додавання і віднімання одноцифрового числа до (від) двоцифрового з переходом через десяток, формування вміння розв’язувати задачі.

Формування ключових  компетентностей:

- уміння вчитися: розвивати вміння дотримувати режиму навчальної діяльності;

-  комунікативної: розвивати вміння висловлювати свої думки, використовуючи для цього мовні та математичні засоби виразності мовлення;

- інформаційної: удосконалювати вміння здобувати з навчального зошита необхідну інформацію;

- соціальної: вдосконалювати вміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі, групі, колективі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання:  танграми, інтерактивна дошка, малюнок дракона, набір літер.

Перебіг уроку

  1. Організаційна частина.

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому другому класі

Діти – просто молодці.

  1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
  • У нас у школі проходить тиждень початкової школи. І сьогодні день присвячений машині часу.І із минулого до нас прилетів Містер Дракон. Він пропонує виконати ряд завдань. За кожне правильно виконане завдання – винагорода – БУКВА.

Результат пошуку зображень за запитом малюнок дракона

  • В кінці уроку з отриманих літер складемо слово – послання від нашого героя.
  • І ось перше завдання.
  1. Контроль, корекція  і засвоєння знань учнів.
  1. Усний рахунок

«Літаючий дракон»

  • Доки ми будемо працювати усно на дошці – деякі діти попрацюють з індивідуальними картками .
  • За виконане завдання ми отримаємо ще одну літеру.
  1. Робота в групах

«Працюю з танграмом»

  • Друге завдання від Містера Дракона – це робота з танграмом.
  • Діти, що таке танграм?
  • З яких геометричних фігур складається танграм?
  • Побудуйте за допомогою геометричних фігур танграма  Містера Дракона.
  • Але перш, ніж розпочати роботу, пригадаємо правила роботи в групах.

Результат пошуку зображень за запитом танграм дракон

  • Отже ви справились і із цим завданням, тому отримуєте наступну літеру.

Фізкультхвилинка

  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Оголошення теми і мети уроку.

Гра «Шифрувальник»

  • Ми з вами повторили матеріал, який вивчали на минулих уроках.
  • А яка ж тема сьогоднішнього уроку?
  • Нам допоможе дізнатися гра «Шифрувальник»

  • На дошці ви бачите рядок чисел. За кожне число відповідає окрема буква. Ваше завдання: Розташувати числа у порядку зростання, а відповідно розташуються і букви. Тоді ви зможете розшифрувати тему нашого уроку.  (Отримують букву)
  • Отже, тема нашого уроку «Додаємо  числа частинами».
  • На уроці ми продовжимо вдосконалювати навички розкладати числа на частини, та додавати їх послідовно з переходом через десяток.
  1. Робота з підручником .
  • Щоб виконати наступне завдання від Містера Дракона, нам потрібно пригадати, як називаються числа при додаванні?
  • Тепер наш герой впевнений , що ви можете приступити до виконання поставлених цілей.Тому розгортаємо підручник на С. 84. Знаходимо № 2 (усно)
  • А тепер пригадаємо, що означає вислів «додаємо числа частинами»?
  • Спробуємо пригадати як це ми робили раніше. Знаходимо № 3

1 –й вираз записуємо на дошці і коментуємо

2- й на дошці

3 –й на дошці

Висновок

  • Що змінилося у другому виразі?
  • Як ця зміна вплинула на розв’язання?
  • Що спільного в цих виразах?
  • Отже, як потрібно додавати числа частинами?

(Отримують букву)

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1. Обчислення виразів. (На інтерактивній дошці) Буква
  2. Робота над задачею.

Рибалка спіймав 17 карасів, а окунів на 4 більше, ніж карасів. Скільки всього рибин спіймав рибалка?

  • Про кого йде мова в задачі?
  • Яку рибу впіймав рибалка?
  • Скільки впіймав карасів? (17)
  • А окунів?(?, на 4 б.)
  • Що питається в задачі?
  • Які головні слова задачі запишемо? (на інтерактивній дошці запис) 1 учень біля дошки

Карасів –

Окунів –

Розв’язання

  1. 17 + 4 = 21 (ок.) – впіймав рибалка;
  2. 21 + 7 = 28 (р.)

Відповідь : 28 рибин спіймав рибалка.

  1. Підсумок уроку.
  • Отже діти, яке слово у нас утворилося? (МОЛОДЦІ)
  • Чи сподобався вам урок?
  • За допомогою світлофорів оцініть свою роботу на уроці: зелений – справився з усими завданнями; жовтий – були допущені помилки, був неуважним; червоний- не достатньо приклав зусиль.
  • Пропоную на стікерах записати, що не зрозуміли на уроці, або що було важким і приклеїти на стіну побажань.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 жовтня 2020
Переглядів
1372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку