Математика
1 клас Кл. керівник І. В . Новак
Тема. Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння чисел. Розв’язування задач.
Мета: продовжувати формувати поняття «задача»,розвивати вміння виділяти в задачі умову, запитання; удосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати числа та числа з виразом, виховувати старанність, товариськість.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: набір математичних матеріалів, проектор, ноутбук, відеозаписи, ілюстративний та роздатковий матеріал.
Хід уроку
I . Вступна частина
Пролунав уже дзвінок,
Починається урок.
Приготуйте без мороки
Все, що треба до уроку.
Книжку, зошит, ручку ,олівці.
Приготувались? Молодці.
Цифра 7,мов кочерга,
В неї ,бач , одна нога.
- Де ми зустрічалися з цифрою 7? ( дні тижня, веселка)
- Які казки пов’язані з цифрою 7? ( Білосніжка та 7 гномів. Цветик-семицветик)
Робота у зошиті ст. 43№1,2
Фізкультхвилинка
1,2,3,4 – наші руки,ніби крила.
Полетіли, полетіли.
Раз-присіли,два – присіли.
На рахунок – 1,2,3
Пострибаєм разом ми.
А скажу 4,5-
Ніжки наші побіжать.
II. Основна частина 1.Усвідомлення поняття задача
Повторення складових задачі:
Задача- умова-запитання.
Робота з підручником ст. 53 №9
2.Визначення головних слів у задачі
Гра « Так чи ні?»
Обговорення задачі. Самостійне розв’язання задачі. Зошит ст.. 43 № 3
Фізкультхвилинка. Музична
3.Формування вміння порівнювати числа, та число та вираз.
4. Геометрична хвилинка. Гра «Знайди капелюшок» , « Що далі?».
III. Заключна частина. Рефлексія. Вправа «Мікрофон»