Навчати учнів порівнювати групи предметів і відповідні числа; ознайомити із знаками «>», «<», «=»; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння читати рівності, нерівності; розвивати увагу; виховувати старанність
Завдання 1 - Покладіть на парту 1 — цеглинку, а під нею — 2 цеглинки. — Де цеглинок менше — вгорі чи внизу? Вимовляємо: вгорі цеглинок менше, ніж внизу. — Тепер покладіть 2 цеглинки вгорі і 1 внизу. — Де цеглинок більше більше? Вимовляємо: вгорі цеглинок більше, ніж унизу. — Тепер покладіть 3 цеглинки вгорі і 3 внизу. — Що можна сказати про кількістьцеглинок угорі і внизу? Вимовляємо: цеглинок угорі і внизу порівну.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Завдання 2 -Викладіть на парті скільки цеглинок, скільки ялинок з прикрасами. -Покажіть цеглинку по кольору ялинки. -А чому ялинка одного кольору взимку і влітку? Ребус про ялинку Загадки про ялинку І зелена, і струнка. Сяє зірка угорі, На гіллячках ліхтарі, І ростуть на ній не шишки, А цукерки та горішки. Улітку і взимку плаття одне, Та кличуть малята завжди мене, Щоб я на свято до них прийшла, Цяцьок багато їм принесла.
Номер слайду 6
Завдання 3 Робота в парах 1 учень-Викладіть скільки цеглинок, скільки трикутників на малюнку 2 учень- Викладіть скільки цеглинок, скільки квадратів на малюнку --Як зробити, щоб квадратів стало стільки ж скільки трикутників?
Номер слайду 7
Гра « Чарівні LEGO- перетворення» Завдання : вчитель пропонує учням викласти з цеглинок конструктора квадрат. Потім перетворити квадрат на трикутник. Чим квадрат відрізняється від трикутника?На що схожі ці фігури в навколишньому світі? Скільки цеглинок потрібно ,щоб утворити трикутник? Щоб утворити квадрат?
Номер слайду 8
Використання LEGO-підтримки на уроках математики дозволяє вчителеві: показати як утворюються числа, порівнювати їх; знайомити учнів з арифметичними діями і сприяє формуванню обчислювальних навичок; познайомити зі складом числа і закріпити його;
Номер слайду 9
- знайомити з геометричним матеріалом (фігури, периметр, площа); - розвивати логіку і мислення; - розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі і на площині; - виховувати акуратність і чіткість в роботі, колективізм; - розвивати творчі здібності учнів.