Знаки «більше», «менше», «дорівнює».

Про матеріал
Навчати учнів порівнювати групи предметів і відповідні числа; ознайомити із знаками «>», «<», «=»; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння читати рівності, нерівності; розвивати увагу; виховувати старанність
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Завдання 1 - Покладіть на парту 1 — цеглинку, а під нею — 2 цеглинки. — Де цеглинок менше — вгорі чи внизу? Вимовляємо: вгорі цеглинок менше, ніж внизу. — Тепер покладіть 2 цеглинки вгорі і 1 внизу. — Де цеглинок більше більше? Вимовляємо: вгорі цеглинок більше, ніж унизу. — Тепер покладіть 3 цеглинки вгорі і 3 внизу. — Що можна сказати про кількістьцеглинок угорі і внизу? Вимовляємо: цеглинок угорі і внизу порівну.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Завдання 2 -Викладіть на парті скільки цеглинок, скільки ялинок з прикрасами. -Покажіть цеглинку по кольору ялинки. -А чому ялинка одного кольору взимку і влітку? Ребус про ялинку Загадки про ялинку І зелена, і струнка. Сяє зірка угорі, На гіллячках ліхтарі, І ростуть на ній не шишки, А цукерки та горішки. Улітку і взимку плаття одне, Та кличуть малята завжди мене, Щоб я на свято до них прийшла, Цяцьок багато їм принесла.

Номер слайду 6

Завдання 3 Робота в парах 1 учень-Викладіть скільки цеглинок, скільки трикутників на малюнку 2 учень- Викладіть скільки цеглинок, скільки квадратів на малюнку --Як зробити, щоб квадратів стало стільки ж скільки трикутників?

Номер слайду 7

Гра « Чарівні LEGO- перетворення» Завдання : вчитель пропонує учням викласти з цеглинок конструктора квадрат. Потім перетворити квадрат на трикутник. Чим квадрат відрізняється від трикутника?На що схожі ці фігури в навколишньому світі? Скільки цеглинок потрібно ,щоб утворити трикутник? Щоб утворити квадрат?

Номер слайду 8

Використання LEGO-підтримки на уроках математики дозволяє вчителеві: показати як утворюються числа, порівнювати їх; знайомити учнів з арифметичними діями і сприяє формуванню обчислювальних навичок; познайомити зі складом числа і закріпити його;

Номер слайду 9

- знайомити з геометричним матеріалом (фігури, периметр, площа); - розвивати логіку і мислення; - розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі і на площині; - виховувати акуратність і чіткість в роботі, колективізм; - розвивати творчі здібності учнів.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

ppt
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
1511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку