Урок математики в 1 класі

Про матеріал

Інтегрований урок математики в 1 класі: «Математика. Я досліджую світ. Дизайн і технології»

Перегляд файлу

          

 

 

 

 

 

 

   

         Урок математики в 1 класі

 

 

 

 

 

                                                            вчителя початкових класів

                                            філії опорного навчального закладу

 «Ласковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів»

                                                    Вербовецька ЗОШ І-ІІ ступенів

                                                   Грушецької Ольги Степанівни

 

 

 

 

 

 

 

 

                           

 

                              

            

 

Подорож до Лісової школи

Тема:  Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання

             і віднімання в межах 100.  Тварини лісу.

            Виготовлення математичних  хаток  для лісових мешканців.

Математична  мета: закріпити знання учнів про двоцифрові числа.

              Розвивати  обчислювальні навички додавання і віднімання

              в межах 100.Розвивати творчі навики . Формувати вміння розв’язувати  задачі.

              Закріплювати  знання про геометричні фігури. Розвивати

              логічне мислення школярів. Підтримувати інтерес до науки

              математики і показати її зв’язок з іншими науками,

              зокрема  природознавства.

Природнича мета : поглиблювати знання учнів про тварин лісу,продовжувати знайомити  з правилами поведінки в лісі,виховувати екологічну  культуру ,гуманне шанобливе ставлення до тварин.

Тип уроку: інтегрований урок «Математика. Я досліджую світ. Дизайн і технології».

Обладнання : мультимедійні засоби,таблиці,геометричний матеріал, lego, дидактична гра «Танграм» ,  підручники  «Математика, 1 клас» (С.Скворцова, О.Онопрієнко), зошити.

                                                         Хід уроку.

І. Організація класу.

Учитель :

 Пролунав дзвінок

Починається урок.

Ви тихенько поверніться

Щиро другу посміхніться.

 

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

Учитель:

 

Світить сонечко у класі -

Ми рахуєм промінці.

Десять, двадцять, тридцять, сорок –

Їх не втримати в руці!

П’ятдесят і шістдесят –

Полетять до пташенят!

Сімдесят, вісімдесят –

Збудять вмить усіх звірят!

Дев’яносто – позбирають

Краплі від усіх дощів.

Сто – засяють ластовинням

На обличчях дітлахів!

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

 

ІV. Актуалізація опорних знань.

 

Учитель : Діти, на нашу адресу надійшов лист від учнів Лісової школи. Вони запрошують нас до себе в гості. Поїдемо?

Діти :Поїдемо!З радістю!

Учитель: Ми поїдемо поїздом .  Але пам’ятайте,що ліс-домівка для багатьох тварин. Тому нам потрібно підготувати сюрприз для лісових мешканців. Ми для них зробимо хатинки.

Усна лічба

20, 30, 50, 60

10    +  

    Учитель. Нарешті  все готово до подорожі. В дорогу!

(Діти конструюють з lego поїзд та залізничну дорогу).

Результат пошуку зображень за запитом поїзд з lego

 

 

Каліграфічна хвилинка (на дошці учитель записує ряд чисел)

Учитель: Заповніть порожні клітинки.

10  30 50 70 90

 

V. Розв’язування прикладів і задач на додавання і віднімання в межах 100.

Учитель.  Швидко мчить наш поїзд. Пролітають за вікнами  луки,ліси,поля. Нарешті ми приїхали до Лісової школи. Познайомтеся з її учнями,які зустрічають нас: їжачок, руді мурашки, білочка . Діти ,що ви знаєте про їжачків?   (Відповіді).

 

Учитель: Їжак - невелика тварина. Замість волосся, спина  вкрита міцними колючими голками. Їх у нього від 6 до 8 тисяч. Результат пошуку зображень за запитом їжачокмалюнок Результат пошуку зображень за запитом їжачокмалюнок

Загадка про Лисичку

В темнім лісі проживаю,                                                                                       Довгий хвіст пухнастий маю.                                                                                              До пухнастого хвоста                                                                                              Личить шубонька руда.

Результат пошуку зображень за запитом лисичка малюнок

Фізкультхвилинка:

Йшли ведмедики малі,      (Діти крокують на місці)

Нахилились до землі. (нахиляються вперед, торкаються руками підлоги)

Потім стали, руки в боки, (Стають рівненько.)

І зробили три підскоки.    (Три рази підстрибують.)

Потім розминали плечі.   (Кругові рухи руками, що торкаються плечей)

Руки вгору,   (Піднімають прямі руки вгору.)

Опустили,                           (Опускають руки.)

І за парти тихо сіли.          (Сідають за парти.)

 

Учитель. Розв’яжемо разом  із їжачками приклади 

( приклади записані  на дошці)    Зразок:  22 + 3, 40 + 5, 60-10, 83 -3.

Перевірка.

Учитель.  Руді мурашки просять  допомогти їм записати та обчислити вирази (завдання на індивідуальних картках).

Учитель.  Часто в лісі під ялинкою можна зустріти велику купу хвої, голок і листя. Це- мурашник , домівка мурашок.                                                                                           Живляться  мурашки комахами та їх личинками. Де б не повзали ,                       вони завжди знаходять свій мурашник по запаху.                                                                                  Цих комах називають друзями або санітарами лісу . Рудих мурашок треба охороняти ,вони корисні комахи та ще й дуже працьовиті.                                        

 

VІ.  Розв’язування задач. Робота з підручником

  • Математика, 1 клас: С.Скворцова, О.Онопрієнко. С- 124

VІІ. Повторення про геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник.

Результат пошуку зображень за запитом трикутник, прямокутник, колоC:\Users\Администратор\Downloads\ris30.png

Учитель.  Діти, з готових шаблонів створіть хатинки для лісових мешканців: ведмедика, білочки, зайчика, їжачка, мурашки. Ці звірята житимуть в хатинках та навчатимуться в лісовій школі, якщо задієте свої вміння і знання, збудуєте хатинку, напишете приклади та розв’яжете їх.

VІІІ. Самостійна робота учнів ( під керівництвом учителя

Групова робота. Гра

Учитель.  А зараз спробуймо створити тварин своїми руками, використовуючи гру «Танграм»

 

Результат пошуку зображень за запитом гра «Танграм» лісові тварини шаблон

 

 

ІХ. Підсумок уроку.

Учитель.  Щоб повернутися додому, дайте відповіді на запитання.

Віршовані задачі :

1.На яблуні достигли шишки.

   Дві віддам я ведмедикові,

   Три - лисичці,

   Дві – їжакам.

   Скільки шишок я віддам ?

   (Відповідь- жодної, на яблуні шишки не ростуть)

2. Гляньте білочка одна

    Визирає із дупла.

    Ще одна стрибнула з гілки,

Результат пошуку зображень за запитом білочка    А  за нею ще три білки,

     Я прошу вас, діти милі,

     Щоб всіх білок полічили.

      (Відповідь -5).

Результат пошуку зображень за запитом зайчик малюнок

3. Чотири зайчика йшли зі школи,

     І раптом на них напали бджоли.

     Два зайчика ледь врятувались,

     А скільки зайчиків зосталось?

    (Відповідь- 2) . Як ви дізнались?  (4-2 =2).

 

4. П’ять горішків на пеньку

    Спочивало в холодку.

    А вечірньої пори

    Білка ще принесла три.

    Так до ранку й пролежали.

    Скільки всіх горішків стало?    (Відповідь  5+3=8 ).

Учитель .  Швидко сплинув час подорожі і нам треба повертатися додому.                  

 Що цікавого дізналися ви про лісових мешканців?

   А учні Лісової школи вдячні вам за допомогу в розв’язуванні прикладів і задач та в створенні нових домівок.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку