Урок математики на тему: Перевіряємо додавання

Про матеріал
Перевіряємо додавання. Мета: активізувати розуміння взаємозв'язку додавання та віднімання.
Перегляд файлу

Математика

Тема: Перевіряємо додавання

Мета: Активізувати розуміння взаємозв’язку додавання та віднімання. Ознайомити зі способом перевірки правильності додавання, формувати вміння виконувати перевірку додавання, розв’язувати задачі, що містять чотири ключові слова, розвивати логічне мислення, математичне мовлення, виховувати патріотичні почуття.

 

Хід уроку

  1. Мотивація навчальної діяльності (Українець, калитка, вундеркіндики,гривня, златник, срібник)
  2. Запис дати уроку. Поетична хвилинка. У білому вбранні зелені ялини . під сніг, як під ковдру сховались рослини.

Щоб їх не дістались морози страшні,

Щоб взимку заснути й ожить навесні.

Щоб взимку заснути й ожить навесні

Хай щоки щипає мороз жартома

Хороша погода! Весела зима!

  1. Каліграфічна хвилинка.

З якої букви починається слово «зима»?

На яку цифру вона схожа?

Яке число отримаємо, якщо пропишемо її двічі? Пропишіть це число у каліграфічній хвилинці.

Розкажіть усе, що про нього знаєте: двоцифрове, непарне, сусіди, 33 – сумою розрядних доданків.

  1. Солодке завдання.

Дівчатка – рожеві цукерки, а хлопчики – блакитні.

  1. Компоненти та результат дії додавання.

 

                                  1+6=7

                                  2+5=7

1+6=7                        3+4=7           2+5=7

 

Покажіть на схемі дужками

І дод, ІІ доданок – суму

 

Як називаємо компоненти додавання?

А результат? А якою дією перевіримо додавання? Як?

 

7-1=6               7-2=5              7-4=3

7-6=1               7-5=2              7-3=4

 

  1. Фізкультхвилинка. Дівчатка та хлопчики.

Зараз слід з-за парти встати

І дівчатам і хлоп’ятам.

Потягніться аж до неба –

Випрямити руки треба!

Ось дівчатка всі стрибають,

А хлоп’ята їх вітають.

А тепер всі хлопчики

Скачуть, мов горобчики.

Озирнулись, усміхнулись

Й до уроку повернулись.

  1. Робота з підручником с.59, завдання 2 (І, ІІ, ІІІ вирази) Перевірка.
  2. Розв’язування задачі 5 завдання (3). Задача 1.

Х. – 14 кр.

В. – 6 кр.

З. – 4 кр.

Ст.-?

Г. – 2

Т -? На 9 м дов.?

1)2=9=11 (м) тулуб;

2)2=11=13 (м) – тіло.

Відповідь: 13 метрів.

 Скласти вираз

14-6=12 (кр)

14+4-6=12 (кр)

Відповідь: 12 крабів

 

  1. Розвиток логічного мислення

7+5-6=6         8-3+7=12

 

  1. Підсумок уроку.

  Кількість вундеркіндиків.

Переможець –

Вправа «незакінчене речення»

Я навчився перевіряти додавання

Я пригадав, як називаються….

Я запам’ятав нове слово….

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку