Діагностувальна робота з математики "Просторові відношення. Геометричні фігури. Дії з числами" 2 клас

Про матеріал
Матеріал містить інтегровані завдання діагностувальної роботи з математики для учнів 2 класу за програмою Р.Шияна
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

_________В.І. Карпенко

«__» ____________2022р.

 

Діагностувальна робота  з математики №4

«Просторові відношення. Геометричні фігури. Дії з числами"

2 клас

 Настала довгоочікувана зима.

Яке природне явище ми спостерігаємо взимку?

1. Щоб про це дізнатися, обчисли вирази і запиши відповіді в порядку спадання

 

87-13  7+9+40  

56

13

67

99

20

74

36

51

г

д

і

с

а

н

п

о

5+31  95-90+8

62-42  50+17-16

92+7  6+5+56

8 б.

 Спостерігаючи за сніжинками, які тихо падали на землю, друзі помітили, що вони мають різну форму та вирішили їх намалювати.

2. Розв’яжи задачу

Данилко намалював 5 сніжинок, Галинка – 7 сніжинок, а Іринка – стільки, скільки Данилко і Галинка разом. Скільки сніжинок намалювала Іринка?

3б.

 

 Зимові розваги взимку – найрізноманітніші. Діти з великим задоволенням катаються на санчатах, ковзанах і лижах, будують снігові фортеці, грають в хокей.

 

 3. А ти намалюй сніговика, використовуючи геометричні фігури

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

2б.

 

На льоду залишилися різні лінії від ковзанів. Тут займалися фігуристи. 

4. Доповни твердження.

Пряма лінія …

а) не має ні початку, ні кінця, на ній безліч точок;

б) частина прямої, обмежена двома точками;

в) частина прямої, яка має початок і не має кінця

 

                      1б.

 З настанням холодів треба тепло одягатися, щоб не замерзнути. Шарф – це популярний та незамінний аксесуар взимку. Він не тільки зігріває, а й робить образ більш привабливим.

5. Довжина шарфа Іринки 4дм 7см, а довжина шарфа Галинки – 5 дм 9см. У кого шарф найдовший і на скільки? Накресли відрізок такої довжини

 

 

3б.

 Ароматний чай з  лимоном і медом зміцнює імунітет і допомагає справлятися із застудою. А якщо додати ще імбир, то користі стане ще більше. З цим напоєм не страшні ніякі морози!

6. Скільки коштує покупка?

       

 

       

12 грн                             60 грн                                          24грн

 

Якими купюрами набрати цю вартість?

 

 

 

 

 

 

 

 

2б.

Самооцінювання. Оціни складність роботи і намалюй відповідну сніжинку

 Оцінка вчителя

 

  

     № завдання в роботі

Сформовано

Формується

1. Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

4, 5

 

 

2. Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

1, 2, 3, 4

 

 

3. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

2, 5, 6

 

 

4. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури.

3

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
2035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку