ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_________В.І. Карпенко
«__» ____________2022р.
Діагностувальна робота з математики №4
«Просторові відношення. Геометричні фігури. Дії з числами"
Настала довгоочікувана зима.
Яке природне явище ми спостерігаємо взимку?
1. Щоб про це дізнатися, обчисли вирази і запиши відповіді в порядку спадання
87-13 7+9+40
56 |
13 |
67 |
99 |
20 |
74 |
36 |
51 |
г |
д |
і |
с |
а |
н |
п |
о |
5+31 95-90+8
62-42 50+17-16
92+7 6+5+56
8 б.
Спостерігаючи за сніжинками, які тихо падали на землю, друзі помітили, що вони мають різну форму та вирішили їх намалювати.
2. Розв’яжи задачу
Данилко намалював 5 сніжинок, Галинка – 7 сніжинок, а Іринка – стільки, скільки Данилко і Галинка разом. Скільки сніжинок намалювала Іринка?
3б.
Зимові розваги взимку – найрізноманітніші. Діти з великим задоволенням катаються на санчатах, ковзанах і лижах, будують снігові фортеці, грають в хокей.
3. А ти намалюй сніговика, використовуючи геометричні фігури
2б.
На льоду залишилися різні лінії від ковзанів. Тут займалися фігуристи.
4. Доповни твердження.
Пряма лінія …
а) не має ні початку, ні кінця, на ній безліч точок;
б) частина прямої, обмежена двома точками;
в) частина прямої, яка має початок і не має кінця
1б.
З настанням холодів треба тепло одягатися, щоб не замерзнути. Шарф – це популярний та незамінний аксесуар взимку. Він не тільки зігріває, а й робить образ більш привабливим.
5. Довжина шарфа Іринки 4дм 7см, а довжина шарфа Галинки – 5 дм 9см. У кого шарф найдовший і на скільки? Накресли відрізок такої довжини
3б.
Ароматний чай з лимоном і медом зміцнює імунітет і допомагає справлятися із застудою. А якщо додати ще імбир, то користі стане ще більше. З цим напоєм не страшні ніякі морози!
6. Скільки коштує покупка?
12 грн 60 грн 24грн
Якими купюрами набрати цю вартість?
2б.
Самооцінювання. Оціни складність роботи і намалюй відповідну сніжинку
Оцінка вчителя
|
№ завдання в роботі |
Сформовано |
|
1. Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
4, 5 |
|
|
2. Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
1, 2, 3, 4 |
|
|
3. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
2, 5, 6 |
|
|
4. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури. |
3 |
|
|