Урок математики в 5 класі на тему "Розв'язання задач і вправ із звичайними дробами"

Про матеріал

Дана методична розробка уроку для 5 класу відповідає програмі “Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів", яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Завдання для уроку використані з підручника “Математика 5 клас" авторів А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір, рік видавництва 2018.

Запропонований урок з розділу “Звичайні дроби", на якому формуються вміння та навички учнів застосовувати правило порівняння дробів. Дана методична розробка уроку містить різні форми і методи роботи, зокрема фронтальну, індивідуальну, роботу в парах. Застосування на уроці мультимедійної презентації дає змогу унаочнити актуалізацію опорних знань учнів та мотивацію навчальної діяльності.

Перегляд файлу

Розробка уроку математики в 5 класі

на тему “Розв'язування задач і вправ із звичайними дробами”

Методичні рекомендації:  Дана методична розробка уроку для 5 класу відповідає програмі “Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів”, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Завдання для уроку використані з підручника “Математика 5 клас” авторів А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський,  М.С. Якір, рік видавництва  2018.

Запропонований урок з розділу “Звичайні дроби”, на якому формуються вміння та навички учнів застосовувати правило порівняння дробів.  Дана методична розробка уроку містить різні форми і методи роботи, зокрема фронтальну, індивідуальну, роботу в парах. Застосування на уроці мультимедійної презентації дає змогу  унаочнити актуалізацію опорних знань учнів та мотивацію навчальної діяльності.

Дана розробка буде корисною для вчителів, які викладають математику в 5 класі.

Тема: Розв'язування задач і вправ із звичайними дробами

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати правила порівняння дробів; закріпити поняття  правильного і неправильного дробу; формувати навички запису, читання  та порівняння звичайних дробів; формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження числа за його дробом; розвивати логічне мислення; виховувати любов до предмету

Тип уроку: формування вмінь і навичок

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація до уроку

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ Актуалізація опорних знань

1. Самостійна робота за варіантами  (Взаємоперевірка за зразком)

1 вариант

Порівняти дроби: 1)     2)    3)   4)    5)  

 6)   7)   8)   9)   10)   11)   12)

2 вариант

Порівняти дроби: 1)     2)    3)   4)   5)  

6)   7)   8) 9)   10)   11)   12)

           

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

 

ІV. Формування умінь та навичок

  1. Розв’язування задач (фронтальна робота, 1 учень записує розв'язок на дошці)

а) Від Василевого будинку до школи 640 м. Хлопець пройшов шляху. Скільки метрів пройшов Василь?

РОЗВ'ЯЗАННЯ:

б) Скільки днів триває перша чверть, якщо її становлять 36 днів?

  1.  Робота за підручником в парах

№ 737 При яких натуральних значеннях виконується нерівність:

1) ;                     Відповідь:

2)                         Відповідь: 

№ 739 Які цифри треба поставити замість зірочок, щоб:

1) дріб був неправильний;            Відповідь:

2) дріб був правильним?                Відповідь:

VІ. Підведення підсумків уроку

  1. Рефлексія
  2. Домашнє завдання №734, №736, №738

Творче завдання:. Хлопчик вудив рибу. На запитання: «Скільки рибин ти зловив?», він відповів: «Половину восьми, шість без голови і дев’ять без хвоста» Скільки рибин наловив хлопчик?

docx
Додано
16 липня 2018
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку