21.11.2022 Сьогодні Емоційне налаштування та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.- Ми познайомилися з дробами. Появу дробів пов’язують із практичними потребами людини, адже задачі, в яких потрібно виконувати ділення цілого на рівні частини були дуже поширеними. Найімовірніше, першими дробами були дроби з чисельником 1. Їх називали «єгипетські». - Сьогодні ми відкриємо для себе нові знання, які знадобляться вам у житті, бо зустрічатиметесь з ними дуже часто.
Порівнюємо частини цілого. Тема уроку Очікувані результати порівнювати дроби з чисельником 1 Навчимося. Закріпимо вміння розрізняти поняття чисельник і знаменник дробу;розуміти поняття частини числа та спосіб утворення частин;складати і розв’язувати обернені задачі;знати співвідношення між одиницями вимірювання довжини.
21.11.2022 СьогодніЗавдання 7. Як доповнити короткий запис задачі? Розв’яжи задачу. Склади та розв’яжи обернені задачі. На гілці орхідеї 9 квіток. Скільки квіток на 7 таких гілках?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Квіток на 1 гілціКількість гілок. Усього квіток9 кв.7 г. ? Відпрацювання вивченого
СьогодніЗавдання 7. Доповни короткий запис задачі. Розв’яжи задачу. Склади та розв’яжи обернені задачі. У квітковому кіоску троянди склали в однакові букети, по 7 троянд у букеті. Скільки всього троянд у 5 таких букетах? {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Троянд в 1 букетіКількість букетів. Усього троянд7 тр. 5 б. ? Відпрацювання вивченого