Урок математики "Порівнюємо частини цілого"

Про матеріал
Урок математики "Порівнюємо частини цілого" Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: • ділити ціле на рівні частини й виділяти одну з них; • порівнювати дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; • розрізняти поняття чисельник і знаменник дробу; • розуміти поняття частини числа та спосіб утворення частин; • складати і розв’язувати обернені задачі; • знати співвідношення між одиницями вимірювання довжини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель початкових класів. Ященко Діана Михайлівна. Математика 3 клас. Урок 50

Номер слайду 2

Матеріали для уроку

Номер слайду 3

21.11.2022 Найдивовижніше явище в світі – людська доброта.

Номер слайду 4

21.11.2022 Сьогодні Емоційне налаштування та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.- Ми познайомилися з дробами. Появу дробів пов’язують із практичними потребами людини, адже задачі, в яких потрібно виконувати ділення цілого на рівні частини були дуже поширеними. Найімовірніше, першими дробами були дроби з чисельником 1. Їх називали «єгипетські». - Сьогодні ми відкриємо для себе нові знання, які знадобляться вам у житті, бо зустрічатиметесь з ними дуже часто.

Номер слайду 5

ПОМІРКУЙ

Номер слайду 6

Порівнюємо частини цілого. Тема уроку Очікувані результати порівнювати дроби з чисельником 1 Навчимося. Закріпимо вміння розрізняти поняття чисельник і знаменник дробу;розуміти поняття частини числа та спосіб утворення частин;складати і розв’язувати обернені задачі;знати співвідношення між одиницями вимірювання довжини.

Номер слайду 7

План уроку

Номер слайду 8

Номер слайду 9

21.11.2022 Повторення

Номер слайду 10

Геометрична хвилинка. ОАN.5см3см6см2см4см4см..

Номер слайду 11

21.11.2022 СьогодніУсний рахунок 27 : 3 ∙ 8 8 ∙ 845 ∙ 0 18 -+ =+26

Номер слайду 12

21.11.2022 СьогодніХвилинка каліграфіїлистопада

Номер слайду 13

21.11.2022 СьогодніХвилинка каліграфії. Напишіть каліграфічно число – відповідь до задачі: У дівчинки було 35 м стрічки. Вона розрізала її на 5 рівних частин. Яка довжина однієї частини?Відповідь: 7.

Номер слайду 14

21.11.2022 СьогодніХвилинка каліграфіїлистопада. М.д.

Номер слайду 15

21.11.2022 СьогодніЗапиши, яку частину кожної фігури зафарбовано.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

21.11.2022 СьогодніВизнач за малюнками, на скільки рівних частин поділено кожний торт. Запиши відповідні дроби та порівняй їх. Що можна сказати про знаменник меншого дробу? більшого дробу? Що цікаве можна помітити?Работа по темі уроку

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

21.11.2022 СьогодніРухлива вправа для очей.

Номер слайду 24

21.11.2022

Номер слайду 25

Номер слайду 26

21.11.2022 СьогодніЗавдання 4. Зафарбуй половину смужки; третину; чверть; п’яту частину. Порівняй відповідні дроби. Яка частина більша? Чому?Відпрацювання вивченого

Номер слайду 27

21.11.2022 СьогодніЗавдання 5. Прочитай дроби. Скориставшись малюнками до завдання 2, визнач, який дріб серед поданих найбільший; найменший. Запиши дроби від найбільшого до найменшого. – одна четверта; – одна друга; – одна шоста. – одна дев'ята; Відпрацювання вивченого

Номер слайду 28

21.11.2022 СьогодніЗавдання 6. Заміни одні одиниці вимірювання величини іншими. см см см мм мм мм мм см см мм мм мм мм см Відпрацювання вивченого

Номер слайду 29

21.11.2022 СьогодніЗавдання 7. Як доповнити короткий запис задачі? Розв’яжи задачу. Склади та розв’яжи обернені задачі. На гілці орхідеї 9 квіток. Скільки квіток на 7 таких гілках?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Квіток на 1 гілціКількість гілок. Усього квіток9 кв.7 г. ? Відпрацювання вивченого

Номер слайду 30

СьогодніЗавдання 7. Доповни короткий запис задачі. Розв’яжи задачу. Склади та розв’яжи обернені задачі. У квітковому кіоску троянди склали в однакові букети, по 7 троянд у букеті. Скільки всього троянд у 5 таких букетах? {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Троянд в 1 букетіКількість букетів. Усього троянд7 тр. 5 б. ? Відпрацювання вивченого

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

21.11.2022 СьогодніПояснення завдань домашньої роботи.

Номер слайду 35

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Краще ніж минулого уроку я…Я зможу застосувати знання у житті…Труднощі виникали…21.11.2022 СьогодніРефлексія «Загадкові листи». Обери лист, який ти хочеш відкрити

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Молодці!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку