Урок математики"Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9. Доповнення рівностей"

Про матеріал

Розглянути всі варіанти утворення числа 9; формувати навички складання прикладів на додавання; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати культуру письма, інтерес до навчання �рироди.

Перегляд файлу

Тема. Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9. Доповнення рівностей.

Мета. Розглянути всі варіанти утворення числа 9; формувати навички складання прикладів на додавання; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати культуру письма, інтерес до навчання.

Методико –дидактичне

 забезпечення уроку . Картки з цифрами,картки для індивідуальної роботи, горішки,грибочки, шишки, малюнок білочки,проектор.

 

                                          Хід уроку

І. Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу.

1.Створення ігрової ситуації. Відгадайте:

Червонясту шубку має,

По гілках вона стрибає.

Хоч мала вона на зріст,

Та великий має хвіст,

Як намисто, оченята…

Хто це? Спробуй відгадати.

 

 - А ось і сама білочка завітала до нас на урок (малюнок). Сьогодні вона приготувала для вас багато цікавих завдань, які ви повинні виконати на уроці. Білочка спостерігатиме, як ви працюєте. А хто буде гарно працювати, того білочка пригощатиме горішками.

 

ІІ. Актуалізація системи опорних знань та вмінь.

1.Усна лічба предметів.

- Білочка пропонує вам порахувати  грибочки та шишечки. (1- 9)

2. Назвати число, яке заблукало .

1

 

3

 

 

6

7

 

 

 

3. Гра «Мовчанка»

Діти, давайте допоможемо білочці піднятися по східцях

 

6 – 5

____7 – 3

________4 – 1

____________2 – 2

_______________5 – 3

____________________8 – 4

________________________8– 2

III. Мотивація навчальної діяльності.

1. Розв’язування прикладів.

Білочка – умілочка – добра господиня:

В неї горішки, грибочків повна скриня,

Ось метнулась білочка, заховалась в скриньці –

Це вона готує нам усім гостинці.

 - Зараз білочка хоче пригостити вас грибочками. Але грибочки ці незвичайні – а з прикладами.(На грибочках, які лежать на парті, написані приклади. Учні розв’язують їх у зошиті . ).

 

 

 

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

- Разом із білочкою ми сьогодні розкладемо її запаси по корзинках. І  будемо вчитися, як можна утворити число 9 .

V.Сприймання й первинне  усвідомлення нового матеріалу.

Які можна утворити множини? (На дошці  9грибочків та 9горішків).

Розкладіть їх по різному у 2 кошики.

.

1 і 8 , 2 і 7, 3і 6, 4і 5, 5 і 4, 6 і 3, 7 і 2, 8 і1.

 

ІV.Первинне застосування здобутих знань з метою формування вмінь.

1. Робота з підручником .(С. 30, впр. 1,2)

- Заселіть вільні квартири на кожному поверсі.

V. Хвилинка релаксації.

Лапки в боки, вгору вушка,

Скачуть білочки – подружки.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

По гілках вони летять.

Кожен ранок на галяві

Спритно роблять вільні вправи.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Люблять білочки стрибать.

VI.  Застосування знань у стандартних умовах з метою формування навичок.

1.Робота в зошиті з друкованою основою .

А тепер Білочка пропонує вам попрацювати в зошиті. (С.30, впр. 1)

- Вставте пропущені числа.

1+…=9

2+…=9

3+…=9

4+…=9

5+…=9

6+…=9

7+…=9

8+…=9

2. Пальчикова гімнастика .

У рудої білочки

Дуже гарні діточки :

Одне – на горобині,

Друге на стежині,

Третє – на горбочку

Четверте – під грибочком,

На галявці – п’яте ,

Нумо , рахувати.

3. Самостійна робота(С. 32, впр. 3)

   - Білка, білочка, стрибунка

 Лускає горіхи лунко.

 Чує цілий ліс і бір,

 Що у білочки обід.

 В білки хатка невеличка,

 Тепла, наче рукавичка.

 На полицях аж до стріхи

 Там насипані горіхи.

Діти , допоможіть Білочці порахувати ті горішки. Вставте числа, яких не вистачає.

VІI .Підбиття підсумків.

 

- Склад якого числа ми сьогодні вивчили? Повторимо ще раз , розв’язавши веселі задачі , які пропонує вам Білочка.

На лугу пасуться гуси,             П’ять  метеликів літають     

Їх пасе мала Маруся.                І на квіточки сідають.           

Сім гусей ще біля броду.         Прилетіло ще чотири     

Двоє вже ввійшло у воду.        І на квіточку вже сіли. 

Ми попросимо дітей                 Полічимо швидше всіх                       

Получить усіх гусей.                Цих метеликів прудких.

             (7+2= 9)                                                  (5+4=9)

 

Посадив ведмідь в лісочку             Вісім птиць зліпив Семенко

Шість берізок, три дубочки.          І одну – мала Оленка.

Рахувати сам не вмів                      Друзі, ви б не полічили,             

І зозулю запросив.                          Скільки діти птиць зробили?     

Почала вона літати,

Почала вона кувати,

Та не може полічить.

А ну ж, ви допоможіть.

(6+3=9)

 

 

docx
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
6680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку