Мета уроку. Ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 і її практичним застосуванням, з формулою для знаходження периметра квадрата; формувати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення; виховувати загальну культуру. |
Урок математики у 2-му класі (автор: Анодіна О.В., вчитель Конотопської спеціалізованої школи І –ІІІ ст. № 9).
Тема розділу: |
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. |
Тема уроку: |
Складання таблиці множення числа 2. Прості задачі на множення. Задачі на знаходження периметра квадрата. |
Тип уроку: |
Комбінований |
Цілі уроку: |
Ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 і її практичним застосуванням, з формулою для знаходження периметра квадрата; формувати вміння розв’язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення; виховувати загальну культуру. |
Хід уроку: І. Організаційний момент. Всі почули ви дзвінок, він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, на перерві постарався. Зараз сядуть лиш дівчата, А за ними і хлоп'ята: Спочатку краса, а потім – сила! ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.
10, 12, 14, …,… , ….
Фізкультхвилинка для очей
2+2+2 2+2+2+2+2+2 2+2+2+2 2+2+2+2+2+2
А як це можливо зробити, ми сьогодні навчимось. ІV. Пояснення нового матеріалу.
Фізкультхвилинка 2 • 2 = 4 Кіт живе в квартирі. 2 • 3 = 6 Мишок він не їсть. 2 • 4 = 8 Розлінився зовсім. 2 • 5 = 10 Мама і дівчинка Леся 2 • 6=12 З котиком сваряться: 2 • 7=14 "Якщо будеш лінуватися, 2 • 8=16 Можеш від нас геть податися". 2 • 9=18 Котик ліниво нявчить 2 • 10 = 20 І за мишками біжить. Мишки швиденько у нірки втікають, А учні тихенько за парти сідають.
– Яка пара швидко і безпомилково зможе виконати завдання?
Перевірка.
(с.94 № 542) Пальчикова гімнастика V. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу
Гімнастика для очей 3. Робота у групах (с.95 № 543 І,ІІ група; № 544 – ІІІ група) 5. Робота з геометричним матеріалом. Знаходження периметра квадрата У вас є геометричні фігури. Назвіть їх. Покажіть квадрат. Розкажіть все, що ви знаєте про квадрат. Виміряйте довжину сторони квадрата. Пригадайте, що таке периметр? Обчисліть периметр квадрата додаванням. Як можна обчислити периметр квадрата, використавши дію множення? Обговоріть у групах і запишіть. Якщо є необхідність, зверніться до правила (с 95) Перевірка.
Ось і продзвенів дзвінок, Закінчився наш урок. За роботу, по заслузі, Щиро дякую вам друзі!
|