Урок "Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення) Складання задач за коротким записом"

Про матеріал

Вдосконалювати вміння усно та письмово додавати і віднімати двоцифрові числа; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати уміння складати задачі, пояснювати їх розв'язання. Розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу. Виховувати почуття доброти і чуйності

Перегляд файлу

Математика

                             Урок-подорож у казку

 

Тема. Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення) Складання задач за коротким записом.

Мета. Вдосконалювати вміння усно та письмово додавати і віднімати двоцифрові числа; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати уміння складати задачі, пояснювати їх розв'язання. Розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу. Виховувати почуття доброти і чуйності

Обладнання. Таблиці усних обчислень; схеми задач; казкові герої (колобок, зайчик, ведмідь, вовк, лисичка, кішка, мишка).

Хід уроку:

I. Організація класу.

— Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами побуваємо... Де ми побуваємо, ви дізнаєтесь, якщо виконаєте це завдання.

II. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
1. Усні обчислення.

а) На дошці таблиця.

А      Б З И      І К      Л М

  • Отже, ми у казці. Подорожуючи казкою, ми зустрінемо багато казкових героїв,

будемо вдосконалювати вміння усно та письмово додавати і віднімати двоцифрові числа ; розвивати уміння складати задачі за скороченим записом.

 

б) Гра "Допоможіть знайти ключик".

— Діти, черепаха Тортила загубила ключик. Допоможіть їй(учні знаходять приклади з відповіддю 83.

 

 


 

в) Гра "Вкажіть дорогу".


 Червона Шапочка поспішає до бабусі.

Вкажіть їй короткий шлях.

(На дошці таблиця).
2. Математичний диктант.

  • Щоб потрапити у наступну казку, треба виконати математичний диктант .

Записати відповіді:

50+40             60+20          70+11         70+13        10+30          56+14

Перевірка математичного диктанту.

  •    Назву казки ви зможете прочитати, розмістивши приклади у порядку зростання, не обчислюючи їх.

3. Робота за підручником.

 Щоб подорож Колобка була успішною, допоможіть йому виконати
всі завдання, що він отримає від звірів, яких зустріне. Тоді добро переможе
зло.

На дошці — картки із зображенням тварин (зайчик, ведмідь, вовк).

а) Завдання зайчика — розв'язати задачу 569 (усно).

III. Фізкультхвилинка.

 

б) Завдання ведмедя — розв'язати приклади 570 (письмово).

в) Завдання вовка — скласти і розв'язати задачу 571 (письмово).
Учитель надає допомогу слабшим учням.

4.  А ось і Лисичка:
"Розв'яжеш — відпущу,

Не розв'яжеш — проковтну!"

г) 90 -- □ = 30       14 -- □ = 8

 Колобок дуже вдячний вам за допомогу, адже ви врятували йому життя і добро перемогло  зло.

 

А попереду — ще одна казка...Якщо киця правильно виконає завдання, то мишка допоможе вирвати ріпку.

5.Завдання з геометричним матеріалом.

- Скільки чотирикутників зображено на малюнку?

IV. Підсумок уроку.

  • Куди ми  сьогодні подорожували?
  • Що ми  робили на уроці?

    V.  Домашнє завдання.

 №№ 574, 575.

 

doc
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
1431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку