23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

Урок математики Тема. Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання.

Про матеріал
  1. Тема. Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання.

Мета: розкрити взаємозв'язок між додаванням і відніманням; ознайомити учнів з правилом знаходження невідомого доданка; вчити складати приклади на віднімання із прикладів на додавання, розпізнавати геометричні фігури; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність.

Перегляд файлу

Тема. Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання.

Мета:  розкрити  взаємозв'язок між додаванням і  відніманням; ознайомити учнів з правилом  знаходження  невідомого доданка;  вчити  складати  приклади  на  віднімання із прикладів на додавання, розпізнавати геометричні фігури; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність.

Хід уроку

I.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.  ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.  Веселі задачі

  Каже мати-квочка:

«В мене два синочки

І чотири дочки.»

Скільки ж діток в квочки? (2 + 4)

  Три веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг.

Скільки кошенят усіх? (3 + 1)

  На полиці вісім книг.

Толя зняв одну із них.

Хто тепер сказати б міг,

Скільки на полиці книг? (8 — 1)

2. Усні вправи

  Яке наступне число до чисел 6; 7; 8?

  Попереднє до чисел 9; 10?

  Назвіть «сусідів» 4; 5.

  Де «заховалася» помилка?

9  7  8  6

  Назвіть числа від 1 до 10.

  Назвіть числа від меншого до більшого 9; 10; 7; 5; 8; 4; 3; 6.

-Пригадайте як називаються числа при додаванні?

III.  ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

- Роздивіться схему. Складіть вираз за схемою. 3+5=8

 

    0                     3                                     5

-Який перший доданок?

-Який другий доданок?

- Що таке 8?

  Що отримаємо, якщо від суми віднімемо перший доданок? Що отримаємо, якщо від суми віднімемо другий доданок?

 

Завдання 2 с. 57

  Розгляньте  схеми.  Доповніть вирази.

Завдання 4

-Переставте доданки місцями доданки. Знайдіть значення сум.

Фізкультхвилинка

  ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота в зошиті

Завдання 1

  • Які вирази на прапорцях  мають однакові відповіді? Чому?
  • Замалюйте їх одним кольором.

Завдання 2

Роздивіться схему.

-Який перший доданок?

-Який другий доданок?

- Що таке 9?

 - Вставте пропущені числа у рівності.

Завдання 3  Попрацюйте в парі. Складіть рівності за схемами

Завдання 5

- Як правильно вимірювати довжину відрізків?

- Виміряйте довжину риб. Розфарбуйте коротшу рибину.

Завдання №4. Виконайте самостійно

РЕФЛЕКСІЯ

Віршована задача

Три ромашки — жовтобокі,

Дві волошки синьоокі

Подарували мамі діти.

Скільки ж у букеті квітів?

  Як дізналися? Який приклад склали?

  До прикладу на додавання складіть два приклади на віднімання.

  Як знайти невідомий доданок?

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
1579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку