Урок математики Тема Вирази. Сума. Назви чисел при додаванні. Обчислення виразів за числовим променем.

Про матеріал

Тема Вирази. Сума. Назви чисел при додаванні. Обчислення виразів за числовим променем.

Мета: ознайомити з поняттям «вираз», «сума»; ознайомити з назвами чисел при додаванні; вправляти в обчисленні виразів за числовим променем, в складанні, розв'язуванні простих задач; розвивати математичне мовлення, гнучкість мислення, логічне мислення; виховувати бажання бути здоровим, культуру поведінки в соціальних мережах.

Перегляд файлу

Матем.

: Тема Вирази. Сума. Назви чисел при додаванні. Обчислення виразів за числовим променем.

Мета: ознайомити з поняттям «вираз», «сума»; ознайомити з назвами чисел при додаванні; вправляти в обчисленні виразів за числовим променем, в складанні, розвязуванні простих задач; розвивати математичне мовлення, гнучкість мислення, логічне мислення; виховувати бажання бути здоровим, культуру поведінки в соціальних мережах.

 

Хід уроку:

І. Організація класу

 

ІІ. АОЗ

  1. Каліграфічна хвилинка. Діти, чиє ім’я наймодніше в нашому класі? Звісно саме ТВОЄ. Полічіть звуки у своєму імені й запишіть відповідну цифру у зошиті каліграфічно й старанно.
  2. Усний рахунок

Порахуйте від 10 до 1; від 7 до 3; від 4 до 10.

  1. М.д.

Запишіть цифру, що на 1 більше 4

Запишіть, скільки очей у 3 корів

Запишіть «сусідів» числа 7

Запишіть будь-яке двоцифрове число

Запишіть число, що на 1 менше, ніж 9

Перевірка, похвала.

  1. Робота з картками

На картці записані числа, під ними накреслені прямокутники, які розбиті на 10 частин. Діти повинні зафарбувати стільки частин, скільки вказує число під прямокутниками. Підсумок, зосередження уваги.

 

ІІІ. Повідомлення теми, МНД

Діти, в сучасному світі всі користуються соціальними мережами. А яка соціальна мережа популярна серед молоді? Це Інстаграм.

Це модно, сучасно, зручно. Багато хто викладає пости про своє життя. Підписники ставлять «лайки».

Сьогодні ми теж будемо активними користувачами Інстаграму. Нам теж ставитимуть «лайки» за нашу роботу.

Вчитель демонструє Інстаграм.

Тема нашого уроку….

 

ІV. Вивчення теми

  1. Пояснення вчителя, с. 41, № 2

За читання виразу ми отримали «лайк»

  1. Колективна робота, с. 41, №3

«Лайк» за виконану роботу.

Фізкультхвилинка

«Лайк»

  1. Знайомство з назвами чисел при «+»
  2. Робота в зошитах

Записати лише суму: 5+5, 4+1, 6+2, 1+7

За виконану роботу «лайк»

  1. Обчислення значень виразів за числовим променем, с. 41, №4

«Лайк»

  1. Фізкультхвилинка для очей. «Лайк».

 

V. Закріплення

  1. Складання й розв’язування задач. Відео (джерело https://www.youtube.com/watch?v=iQosZot0AuE )

«Лайк»

  1. Робота в парах. Картки, обчислення виразів за числовим променем.

«Лайк»

  1. Віршовані задачі. Відповідь учні демонструють на планшетках Лего, виставляючи потрібну кількість цеглинок.

У папуги Гоші було трохи грошей,

Він на них собі купив:

Чобітки, пальто і бриль.

Й парасольку на додачу.

Скільки всіх нових речей

Він повіз собі на дачу? (4)

 

Десь бабусенька лисичка

В’яже теплі рукавички.

Трьом онукам по дві штуки –

Лапки гріли щоб онуки.

Лисеняток уявіть -

Рукавички полічіть. (6)

За виконану роботу «лайк»

 

VІ. Підсумок, рефлексія, підрахунок «лайків».

Ваша сторінка в інстаграмі стає популярною. Молодці. Але час «виходити» з соціально мережі, бо довго «сидіти» в інтернеті шкодить вашому здоровю.  Памятайте, що модно бути здоровим!

 

 

Додаток.

«лайки»

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку