в країну Математики
урок у 1 класі
Тема: Лічба предметів. Побудова відрізка за даною текстовою умовою. Вправи на засвоєння таблиці додавання і віднімання. Додавання і віднімання числа частинами.
Обладнання: каса цифр; малюнки лебедя, їжака, корови, бджоли, автобуса; ножиці, смужки паперу, олівці.
ХІД УРОКУ
Каже Коля: «Мій дружок!
Має безліч голочок.
І навіщо так багато?!
Може, вмієш вишивати?
Може, шиєш одяг часто?
То чому ж він весь дірчастий?
Спробуй одягти свитинку,-
Цей дружок відповідає.
1-а зупинка – «Усний рахунок»,
2-а зупинка – «Каліграфічна»,
3-я зупинка – «Склад числа»,
4-а зупинка – «Фізкультхвилинка»
5-а зупинка – «Кругові приклади»,
6-а зупинка - «Геометрична»,
7-а зупинка – «Задачі»,
8-а зупинка – «Чарівне озеро».
1 2 3
2. Вивчення нового матеріалу.
1-а зупинка «Усний рахунок»
Вгорі кружляло шість сорок,
З них три на явір сіли.
Уважно лічить їжачок –
А скільки ж полетіло?(6 – 3 = 3)
Три мишівки біля нірки,
А чотири скачуть з гірки,
Не шкодують ніг.
Скільки в полі їх? (3 + 4 = 7)
П’ятеро шпаків опівдні
На березі гомоніло.
Став один біля шпаківні.
Скільки на галузки сіло? (5 – 1 = 4)
Два сіреньких кажани
Сплять в печері до весни.
Шість забралися на кручу.
Скільки вуханів летючих?(2 + 6 = 8)
2-а зупинка «Каліграфічна»
(Діти пишуть 2 рядки числа 12)
3-я зупинка «Склад числа»
1. На цій зупинці розглянемо склад числа 12. Нам допоможуть Їжачок та Лебідь. А ви попрацюєте в парах. Виберіть собі друга по кольору волосся. Якщо у вас темний колір волосся, то виберіть собі друга з світлішим волоссям і навпаки. Як Їжачок – темний, а Лебідь – світлий.
++
4-а зупинка «Фізкультхвилинка»
Фізкультхвилинка з Їжачком: https://www.youtube.com/watch?v=Hh0r2DUl7-M
5-а зупинка «Кругові приклади»
Дітям роздаються приклади на картках. Вони стають у коло. Першим починає той, кому учитель дає цеглинку. Вголос вирахувавши, учень передає цеглинку тому, у кого приклад починається на результат його обчислень. Рахують, доки цеглинка не потрапить до рук ведучого.
6-а зупинка «Геометрична»
7-а зупинка «Задачі»
Тут чотири, а там – шість.
Скільки всіх корів разом?
Хто з вас, діти, відповість?(6 + 4 =10)
Мама й вісім малюків.
Скільки з мамою малих?
Порахуй скоріш усіх! (1 + 8 = 9)
Сім лебедів паслось.
Троє стрибнули у воду,
А скільки зосталось? (7 – 3 = 4)
Ніс шість яблук на пиріг.
Два упало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (6 – 2 = 4)
8-а зупинка «Чарівне озеро»
3.Рефлексія уроку.
- Які враження у вас залишились після подорожі? Покажіть смайлик.