Урок математики у 2 класі на тему "Таблиця ділення на число 8. Розв'язування задач вивчених видів" націлений на формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Табличне множення і ділення», сприяти розумінню школярами способів складання таблиць множення і ділення, скласти таблицю ділення на 8; формувати в учнів обчислювальні навички; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд
Урок математики в 2 класі на тему:
Тема: Таблиця ділення на число 8. Розв’язування задач вивчених видів.
Мета:
Формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Табличне множення і ділення», сприяти розумінню школярами способів складання таблиць множення і ділення, скласти таблицю ділення на 8; формувати в учнів обчислювальні навички; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд; виховувати мотивацію до навчання.
Формування ключових компетентностей:
уміння вчитись: розвивати уміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу на уроці, діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес,
комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів,
соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату,
громадянської: ціннісне ставлення до свого здоров’я, виховувати старанність, самостійність.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Учитель:
Дзвоник всім нам дав наказ –
До роботи швидше в клас.
Біля парти станем чемно –
Хай мине час недаремно.
Сьогодні у нас незвичайний урок. На нашому уроці присутні гості. Давайте їх привітаємо. (Учень читає слова-привітання).
Добрий день, вам люди добрі!
Радо всі ми вас вітаємо,
Щастя і здоров`я вам бажаємо!
Отже ми можемо починати наш урок математики
Виберіть картку, яка відповідає вашому настрою.
Учень
Хто сказав, що математика –
Це складна наука?
Наша математика –
Це весела штука
Актуалізація знань учнів.
Через море – океан,
В сильний шторм чи ураган
Впевнено вперед прямує,
А на ньому люд мандрує. (Корабель)
кораблі по чудовому, повному чудес і загадок математичному океану. На вітрилах нашого корабля написано:
Подумай, а це головне, що повинна робити людина в будь якій ситуації
Подорожувати ми будемо за таким маршрутом:
А девізом уроку будуть такі слова:
Щоб лікарем, моряком Чи пілотом стать Треба, перш за все Математику знать. Перед тим, як відправимось ми в подорож, проведемо розминку?
Ось тепер ми можемо сміливо відправлятися в подорож
Наша мета - порт Перемога.
Першим на нашій дорозі знаходиться «Обчислювальний острів».
Завдання:
Ми справилися з завданням і можемо вирушати далі!
ІІ. Робота над новим матеріалом.
Далі у нас по курсу острів Еврика. На цьому острові ми складемо таблицю ділення на 8. Будемо розв'язувати задачі і приклади на ділення.
Пояснення нового матеріалу.
Я пропоную вам скласти всю таблицю ділення на 8. Спочатку ми в стовпчик запишемо таблицю множення на 8, а поруч у стовпчик запишемо таблицю ділення на 8.
Первинне закріплення нового матеріалу.
1) Виконання завдання №906
ІІІ. Розвиток математичних умінь.
1. Далі по курсу Веселий привал.
Фізкультхвилинка
2. Розвязання рівнянь з коментуванням. № 908, 909
3. Розвязання задач №910, 911
- Ось ми припливаємо до мису Задачного.
4. Геометричний матеріал № 912
Подорож продовжується і ось ми наближаємось до геометричної бухти.
- На цьому острові нас також чекає щось нове.
- Як називається ця фігура?
- Чому це квадрат?
- Чим прямокутник відрізняється від квадрата? ( У квадрата всі сторони рівні.
Прямокутник має пари протилежних сторін.)
Ви добре працювали на уроці і завдання, які стояли перед вами ви виконали.
Перед вами порт Перемога.
Сундучок з монетками!
V Підсумок уроку.
- Діти, завдяки вашій старанності, уважності, здатності мислити ми впоралися з усіма завданнями.
- Наша уявна подорож завершується. На морі штиль, повертаємось додому.
- Сподобалась вам подорож?
- Що найбільше зацікавило?
- У кого виникали труднощі і які саме?
Що нового дізналися?
Чого навчилися?
VI. Домашнє завдання. № 913, 914
Оцінювання учнів