Інтегрований урок математики
у 2 класі на тему:
«Загальний випадок віднімання двоцифрових
чисел з переходом через розряд (45 – 27). Складена
задача на знаходження третього доданка».
Підготувала
вчитель 2-Б класу
Наталя Погоруй.
Житомир 2023
Конспект
інтегрованого уроку математики, читання
і мистецтва 2 клас.
Тема.
Математика: «Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (45 – 27). Складена задача на знаходження третього доданка».
Читання: «Кобзар України. Т. Шевченко «Світає, край неба палає…», «Встала весна», «Зацвіла в долині…» ( напам’ять за вибором)».
Мистецтво: «Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового дерева, лісу, роздмухуючи плями. ( акварель, коктельна трубочка для соку)».
Тип уроку: інтегрований, урок закріплення знань.
Мета.
Формування предметних компетентностей:
Математичних: формувати обчислювальні навички, використовуючи математичні формули для здійснення обчислень, формувати вміння перетворювати текстову інформацію в графічну і навпаки (читання та складання скороченого запису до задачі).
З української мови: формувати здатність розуміти зміст і головну думку творів, будувати власні висловлювання, виразно декламувати (мовленнєва компетенція), сприяти загальнокультурному розвитку школярів, їх адаптації до життя в сучасних умовах, поглиблювати знання про свою державу Україну (соціокультурна компетенція).
З образотворчого мистецтва: розвивати художньо-творче мислення та здібності до створення власних творчих робіт.
Формування ключових компетентностей:
вільного володіння державною мовою: формування любові до читання, відчуття краси слова, декламування віршів напам’ять;
математичної: виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі;
громадянської та соціальної: ідентифікацію себе, як громадянина України, дбайливе ставлення до культурної спадщини свого народу;
загальнокультурної: здатності розуміти твори мистецтва, виражати свої почуття за допомогою поетичних та художніх творів.
Очікувані результати:
Учні розв’язують вирази з опорою на представлені в підручнику способи, обирають зручний для конкретного виразу; аналізують умову задачі, складають скорочений запис, обирають спосіб розв’язання задачі, записують відповідь;
будують висловлення про життєвий та творчий шлях відомого українського поета Тараса Шевченка, декламують його вірші напам’ять;
створюють власні композиції у визначеній техніці роздмухування плям.
Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, карта України, виставка дитячих малюнків до творів Т. Шевченка, фізкультхвилинки: «Руханка справжніх патріотів», « Коли сирену чуєш, то ЗСУ працює», альбоми, акварельні фарби, коктельні трубочки.
План уроку.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Привітання, налаштування на урок.
Знайдіть цю річку на карті.
Де вона починається?
Через які великі міста протікає?
Куди впадає?
ІІ. Математичний диктант.
Обчисліть ланцюжок прикладів і дізнаєтеся, скільки в м. Києві малих річок і струмків.
ІІІ. Хвилинка поезії.
(Діти декламують вірші Т. Шевченка, демонструють ілюстрації до них.)
такі рядки:
Щоб лани широкополі,
І Дніпро, і кручі
Було видно, було чути,
Як реве ревучий.
ІV. Розв’язування нерівностей.
V. Знайомство із способами обчислення виразів на віднімання з переходом через розряд.
VІ. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=jTWryZ8fDww
VІІ. Малювання фантастичного казкового дерева (лісу) способом роздмухування плям.
2) Практична робота.
3) Виставка дитячих робіт.
- Наступна наша зупинка – мужнє місто Херсон. А ви знаєте, чому Херсон – називають мужнім містом? Це місто 8 місяців знаходилось під окупацією російських військ, відрізані від України. Вони не знали, що відбувається в цей час на інших територіях нашої країни. Вороги їм казали, що Україна здалась, її вже не існує. Але жителі Херсона все одно вірили і чекали на звільнення. І дочекалися. Їх не здолали ні обстріли, ні повітряні тривоги, бо вони вірили у своїх захисників, воїнів ЗСУ.
VІІІ. Фізкультхвилинка «Коли сирену чуєш, то ЗСУ працює».
https://www.youtube.com/watch?v=gnAH9hSW1rY
ІХ. Розв’язування складених задач.
Х. Рефлексія.
- Ось і підійшла до завершення наша подорож.
ХІ. Підсумок уроку.