Урок математики у 2 та 1 класах нечуючих учнів "Разом веселіше"

Про матеріал

Конспект уроку математики

для 1 та 2 класів учнів з вадами слуху

Тема: «Разом веселіше»

Мета:

На основі практичних та ігрових дій із предметами вдосконалювати в учнів обчислювальні навички та вміння розв'язувати і робити короткий запис задачі, що ґрунтується на знанні складу чисел.

Формувати уявлення про числовий промінь на основі порядку слідування чисел у натуральному ряді.

Закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури та розвивати абстрактне мислення.

Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу та порівняння. Дотримуватися рухливого режиму під час навчальних ігор.

Тип уроку: урок – гра.

Обладнання:

  • 1.Адаптовані кадри із казки «Білосніжка і сім гномів» для демонстрації на мультимедійній дошці.
  • 2.Фрагмент музичного супроводу для гри «Дні тижня».
  • 3.Костюми та наочність для інсценованої задачі.
  • 4.Картки та таблички із цифрами (Гра «Парні – непарні»).
  • 5.Таблички для розв'язування прикладів.
  • 6.Малюнки геометричних фігур та сюжетний малюнок (Гра «Геометричні фігури»).
  • 7.Ілюстрація з текстом для проведення фізпаузи.

Хід уроку

І. Актуалізація.

- Який зараз урок? ( Не знаю)

- Спитайте.

- Зараз буде урок – гра з математики «Разом веселіше».

- Що ми будемо робити? (Говорити, думати, рахувати, грати).

П. Казка «Дні тижня».

Діти слухають казку і дивляться сюжети на мультимедійній дошці.

Казка «Білосніжка і сім гномів».

Жили собі 7 гномів і звали їх Субота, Неділя, Четвер, Середа, П'ятниця і Понеділок. Вони ходили до лісу працювати. Але більше всього вони любили бавитися і бешкетувати.

Одного разу у них з'явилася дівчинка Білосніжка. Вона була дуже розумна і вирішила навести у гномів порядок. Кожен день вона визначила одного з гномів бути відповідальним за роботу і відпочинок. Це дуже сподобалося гномам. Такий порядок днів називається «дні тижня».

Гра «Дні тижня»

Інсценовані дії гномів. Потім Білосніжка ставить гномів по порядку.

  • -А зараз ми перевіремо, як ви запам'ятали порядок днів тижня.
  • Гноми надівають шапки іншим дітям і на рахунок 1,2,3 діти стають по порядку днів тижня.

Ш. Гра «Парні – непарні».

У дітей картки з цифрами.

  • -Назвіть парні цифри.
  • -Назвіть непарні цифри.
  • -А зараз ми пограємо і перевіремо , якви запам'ятали парні і непарні цифри.
  • На рахунок 1, 2, 3 учні із картками стають у 2 ряди (парні і непарні). Діти міняються картками і гра повторюється.

ІУ. Задача. На дошці деформований запис тексту задачі. У ході інсценованої задачі учні дописують потрібні слова , рішення і відповідь.

У бабусі було 16 яблук. Вона дала дівчинці 5 яблук. Скільки яблук залишилося?

  • -Ви добре розв'язали задачу , а увечері самі напишите її у зошити.

У. Фізпауза. Плакат .

  • УІ. Приклади.
  • -Зараз будемо рахувати.
  • -Це приклади. Це відповіді.
  • Діти з табличками прикладів стають уперед. Усі читають приклади.
  • -Скільки буде? Знайдіть правильну відповідь.
  • Учень з табличкою відповіді стає поряд і промовляє число.

УП. Гра «Геометричні фігури».

  • 1) На м/м дошці файл «Назвіть фігури»
  • -Яка це фігура? (Квадрат, трикутник, прямокутник, коло, куб) Поступово на дошці з'являються назви.
  • 2)На м\м дошці файл малюнок «Будинок, ялинки, сонце, кубики»
  • -Що це? (Дім, вікно, ялинка, сонце, кубики).
  • -Яка це фігура? (Квадрат, трикутник, прямокутник, коло , куб).

УШ. Підсумок уроку.

  • -Що ми робили на уроці? ( Грали, рахували, думали, говорили)
  • -Вами сподобався урок – гра?
  • -Як ваше здоров'я?
Перегляд файлу

Конспект  уроку математики

для 1 та 2 класів учнів з вадами  слуху

Тема: «Разом  веселіше»

Мета:

    На основі практичних та ігрових дій  із предметами вдосконалювати  в учнів  обчислювальні  навички  та вміння  розв’язувати і робити  короткий  запис  задачі, що ґрунтується  на знанні  складу  чисел.

Формувати  уявлення  про  числовий  промінь  на  основі  порядку  слідування  чисел  у  натуральному  ряді.

Закріплювати  уявлення  дітей  про  геометричні  фігури  та  розвивати  абстрактне  мислення.

Розвивати  логічне  мислення  учнів  шляхом  формування прийомів  розумових  дій: аналізу, синтезу  та  порівняння.  Дотримуватися  рухливого  режиму  під  час  навчальних  ігор.

 

Тип  уроку:  урок – гра.

 

Обладнання:

  1. Адаптовані   кадри  із  казки  «Білосніжка  і  сім  гномів»  для  демонстрації  на  мультимедійній  дошці.
  2. Фрагмент  музичного  супроводу  для гри  «Дні тижня».
  3. Костюми та наочність  для  інсценованої  задачі.
  4. Картки та  таблички  із  цифрами  (Гра  «Парні – непарні»).
  5. Таблички  для розв’язування   прикладів.
  6. Малюнки  геометричних  фігур  та  сюжетний  малюнок  (Гра  «Геометричні  фігури»).
  7. Ілюстрація   з  текстом  для  проведення  фізпаузи.

 

Хід  уроку

І. Актуалізація.

- Який  зараз  урок?  ( Не  знаю)

- Спитайте.

- Зараз буде   урок – гра  з  математики  «Разом   веселіше».

- Що  ми  будемо   робити?  (Говорити,  думати,   рахувати,  грати).

 

П. Казка  «Дні  тижня». 

 Діти слухають  казку   і  дивляться   сюжети  на  мультимедійній   дошці.

Казка  «Білосніжка  і  сім  гномів».

        Жили  собі  7  гномів  і  звали  їх  Субота,  Неділя,  Четвер,  Середа,  П’ятниця  і  Понеділок.  Вони  ходили  до  лісу  працювати.  Але  більше  всього  вони  любили  бавитися  і  бешкетувати.

        Одного  разу   у  них  з’явилася  дівчинка  Білосніжка.  Вона  була  дуже  розумна  і  вирішила  навести  у  гномів  порядок.  Кожен  день  вона  визначила  одного  з  гномів  бути  відповідальним  за  роботу  і  відпочинок.  Це  дуже  сподобалося  гномам. Такий  порядок  днів  називається  «дні  тижня».

 

Гра  «Дні  тижня»

      Інсценовані   дії  гномів. Потім  Білосніжка  ставить  гномів  по  порядку.

  • А зараз  ми  перевіремо, як ви запам’ятали  порядок  днів  тижня.

Гноми  надівають  шапки  іншим  дітям  і  на  рахунок  1,2,3  діти  стають  по  порядку  днів  тижня.

 

Ш. Гра  «Парні – непарні».

 У  дітей  картки  з  цифрами.

  • Назвіть  парні  цифри.
  • Назвіть  непарні  цифри.
  • А  зараз  ми  пограємо  і  перевіремо  ,  якви  запам’ятали   парні  і  непарні   цифри.

На  рахунок  1, 2,  3   учні  із  картками  стають   у   2  ряди (парні  і непарні).  Діти  міняються  картками  і  гра  повторюється.

 

 

ІУ.  Задача.   На  дошці   деформований  запис  тексту  задачі.  У  ході  інсценованої   задачі   учні  дописують   потрібні  слова ,  рішення  і  відповідь.

    У  бабусі   було  16  яблук.  Вона  дала  дівчинці   5  яблук.  Скільки  яблук  залишилося?

  • Ви  добре  розв’язали  задачу ,  а  увечері  самі  напишите  її   у  зошити.

 

 

У. Фізпауза.   Плакат .

 

 

   

УІ.  Приклади.

  • Зараз  будемо  рахувати.
  • Це  приклади.  Це  відповіді.

Діти  з  табличками  прикладів  стають  уперед.  Усі  читають  приклади.

  • Скільки  буде?  Знайдіть  правильну  відповідь.

Учень  з  табличкою  відповіді  стає  поряд  і  промовляє  число.

 

     УП. Гра  «Геометричні   фігури».

  1.  На  м/м  дошці  файл  «Назвіть  фігури»
  • Яка  це  фігура? (Квадрат, трикутник, прямокутник, коло,  куб)   Поступово  на  дошці  з’являються  назви.
  1. На м\м дошці  файл  малюнок  «Будинок,  ялинки,  сонце,  кубики»
  • Що  це?   (Дім, вікно,  ялинка, сонце, кубики).
  • Яка це фігура?  (Квадрат,  трикутник,  прямокутник,  коло ,  куб).

 

УШ.  Підсумок   уроку.

  • Що  ми  робили  на  уроці?  ( Грали,  рахували,  думали,  говорили)
  • Вами  сподобався  урок – гра?
  • Як  ваше  здоров’я?

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку