Конспект уроку математики
для 1 та 2 класів учнів з вадами слуху
Тема: «Разом веселіше»
Мета:
На основі практичних та ігрових дій із предметами вдосконалювати в учнів обчислювальні навички та вміння розв'язувати і робити короткий запис задачі, що ґрунтується на знанні складу чисел.
Формувати уявлення про числовий промінь на основі порядку слідування чисел у натуральному ряді.
Закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури та розвивати абстрактне мислення.
Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу та порівняння. Дотримуватися рухливого режиму під час навчальних ігор.
Тип уроку: урок – гра.
Обладнання:
Хід уроку
І. Актуалізація.
- Який зараз урок? ( Не знаю)
- Спитайте.
- Зараз буде урок – гра з математики «Разом веселіше».
- Що ми будемо робити? (Говорити, думати, рахувати, грати).
П. Казка «Дні тижня».
Діти слухають казку і дивляться сюжети на мультимедійній дошці.
Казка «Білосніжка і сім гномів».
Жили собі 7 гномів і звали їх Субота, Неділя, Четвер, Середа, П'ятниця і Понеділок. Вони ходили до лісу працювати. Але більше всього вони любили бавитися і бешкетувати.
Одного разу у них з'явилася дівчинка Білосніжка. Вона була дуже розумна і вирішила навести у гномів порядок. Кожен день вона визначила одного з гномів бути відповідальним за роботу і відпочинок. Це дуже сподобалося гномам. Такий порядок днів називається «дні тижня».
Гра «Дні тижня»
Інсценовані дії гномів. Потім Білосніжка ставить гномів по порядку.
Ш. Гра «Парні – непарні».
У дітей картки з цифрами.
ІУ. Задача. На дошці деформований запис тексту задачі. У ході інсценованої задачі учні дописують потрібні слова , рішення і відповідь.
У бабусі було 16 яблук. Вона дала дівчинці 5 яблук. Скільки яблук залишилося?
У. Фізпауза. Плакат .
УП. Гра «Геометричні фігури».
УШ. Підсумок уроку.
Конспект уроку математики
для 1 та 2 класів учнів з вадами слуху
Тема: «Разом веселіше»
Мета:
На основі практичних та ігрових дій із предметами вдосконалювати в учнів обчислювальні навички та вміння розв’язувати і робити короткий запис задачі, що ґрунтується на знанні складу чисел.
Формувати уявлення про числовий промінь на основі порядку слідування чисел у натуральному ряді.
Закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури та розвивати абстрактне мислення.
Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу та порівняння. Дотримуватися рухливого режиму під час навчальних ігор.
Тип уроку: урок – гра.
Обладнання:
Хід уроку
І. Актуалізація.
- Який зараз урок? ( Не знаю)
- Спитайте.
- Зараз буде урок – гра з математики «Разом веселіше».
- Що ми будемо робити? (Говорити, думати, рахувати, грати).
П. Казка «Дні тижня».
Діти слухають казку і дивляться сюжети на мультимедійній дошці.
Казка «Білосніжка і сім гномів».
Жили собі 7 гномів і звали їх Субота, Неділя, Четвер, Середа, П’ятниця і Понеділок. Вони ходили до лісу працювати. Але більше всього вони любили бавитися і бешкетувати.
Одного разу у них з’явилася дівчинка Білосніжка. Вона була дуже розумна і вирішила навести у гномів порядок. Кожен день вона визначила одного з гномів бути відповідальним за роботу і відпочинок. Це дуже сподобалося гномам. Такий порядок днів називається «дні тижня».
Гра «Дні тижня»
Інсценовані дії гномів. Потім Білосніжка ставить гномів по порядку.
Гноми надівають шапки іншим дітям і на рахунок 1,2,3 діти стають по порядку днів тижня.
Ш. Гра «Парні – непарні».
У дітей картки з цифрами.
На рахунок 1, 2, 3 учні із картками стають у 2 ряди (парні і непарні). Діти міняються картками і гра повторюється.
ІУ. Задача. На дошці деформований запис тексту задачі. У ході інсценованої задачі учні дописують потрібні слова , рішення і відповідь.
У бабусі було 16 яблук. Вона дала дівчинці 5 яблук. Скільки яблук залишилося?
У. Фізпауза. Плакат .
УІ. Приклади.
Діти з табличками прикладів стають уперед. Усі читають приклади.
Учень з табличкою відповіді стає поряд і промовляє число.
УП. Гра «Геометричні фігури».
УШ. Підсумок уроку.
1