Даний урок проводиться в межах навчального курсу «Математика» у розділі “Формули”.
Урок знаходиться у зв'язку з попередніми та наступними уроками.
Основним на уроці є етап відкриття “нових” знань. На цьому етапі використано проблемний метод: створення проблемної ситуації, організація пошуку вирішення проблеми, діалог, що підводить до знань; прийом співставлення “відкритого знання” з науковим трактуванням підручника. Нові знання не даються у готовому вигляді, дітям пропонується самим назвати тему уроку й визначити ціль, до якої треба наблизитись.
Організована таким чином робота дозволяє дітям орієнтуватись у своїй системі знань, відокремити нове від уже відомого за допомогою вчителя, отримувати нові знання, знаходити відповіді на питання за допомогою підручника та інформації, отриманої від учителя. Це сприяє розвитку вміння співпрацювати, чути іншого й самому говорити так, щоб бути почутим, обгрунтувати свою відповідь, враховуючи думку товариша, вміти сперечатись та приходити до спільного рішення, вміти доброзичливо висловити свою думку, вислухати думку товариша, а також логічного мислення, розумових здібностей, образного мислення, швидкості розумових реакцій. Презентація органічно пов'язується з ходом уроку.