Урок проходив вцікавій формі,було використано різні форми роботи,діти були зацікавлені,всі активно працювали,до уроку є презентація,оцінювались діти нетрадиційно.Урок був жвавий, цікавий.Використовувались ТЗН.
Урок – подорож «Математична подорож містами України»
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2–4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
Мета: ознайомити учнів з усним додаванням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв’язувати задачі, рівняння; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета.
Обладнання. Підручник з математики 3 клас, дидактичний матеріал, індивідуальні картки, презентація ppt, ІКТ, перепустки із балами.
Тип уроку. Урок-подорож.
Хід уроку
ТЕРНОПІЛЬ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань СЛАЙД 1
СЛАЙД 2
СЛАЙД 5
2.Усні обчислення «Карта України»
Карта України розрізана на частини, на зворотній стороні є завдання, коли учні правильно обчислили, вони цю частину прикріплюють на основу карти – вишиванки України, яка висить на дошці.
ПРИКЛАДИ
СЛАЙД 7
Хмельницький
- На цій зупинці у вагоні поїзда під №1 для вас завдання, коли виконаєте його, зможете вирушити далі.
- Отже, яке завдання ва чекає тут?
СЛАЙД 8
Каліграфічна хвилинка
Цифра 9, чи дев’ятка,
Наче в цирку акробатка.
Сторчака перевернеться,
Зразу в шістку обернеться.
Запишіть каліграфічно цифру 9.
СЛАЙД 9
Математичний диктант (с. 57, завдання 367)
— Розгляньте записи на моніторі.
— Поясніть обчислення:
230 + 80 = ...
Міркуйте так:
Щоб знайти суму чисел 230 + 80, треба перше число розкласти на розрядні доданки: сотні і десятки. Потім додаємо десятки й одержуємо 110. До 200 додали 110, отримали 310.
СЛАЙД 10,11
Розв’язування рівнянь з коментуванням (с. 58, завдання 370)
— Як знайти невідоме зменшуване; від’ємник?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА СЛАЙД 12
Вінниця
Слайд 13
СЛАЙД 14,15
Гра «Рибалки» (на порівняння чисел)
Учні «ловлять» рибу з числами і вкидають у два відерця: більше, ніж 361 і менше ніж 361.
Числа: 723; 433; 548; 115; 274; 93; 975; 360.
СЛАЙД 16,17.
3. Робота над прикладами(с. 58, завдання 369)
170 + 60 = 230 770 + 40 = 810
230 + 70 = 300 650 + 60 = 710
540 + 60 = 600 480 + 30 = 510
Житомир
СЛАЙД 20
СЛАЙД 21,22
Робота над задачею (с. 59, завдання 374)
Аналіз задачі за запитаннями вчителя, складання короткої умови.
Було — 780 грн і 80 грн
Витратив — ?
Залишилось — 8 банкнот по 5 грн
— Скільки всього грошей було у тата?
— Як ми про це дізналися?
— Скільки залишилося грошей у тата? Скільки це всього?
— Яку дію виконали?
— Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне питання задачі?
— Запишіть розв’язання самостійно. (Один учень виконує завдання за закритою дошкою.)
Перевірка виконаних робіт.
Розв’язання.
1) 780 + 80 = 860 (грн) — було у тата
2) 5 · 8 = 40 (грн) — залишилося
3) 860 – 40 = 820 (грн)
Відповідь: 820 грн витратив тато.
СЛАЙД 23
Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 59, завдання 375)
Відповідь: Юлі 19 років.
Київ
СЛАЙД 24,25,26
зупинка «Ключова у Києві»
Це завдання виконаємо усно, давши відповіді на запитання.
Цікаві задачі
По вісім птахів в них жило.
Не полохайте ви їх,
А порахуйте. Скільки всіх? (8•7=56)
Втроє менше у сестрички.
Скільки стрічок
У двох сестричок? (9:3+9=12)
По сім зернин ми з них дістали.
Усі міркуйте, як один,
Скільки буде горошин? (7•7=49)
СЛАЙД 27
V. Підсумок уроку
СЛАЙД 28
VІ. Домашнє завдання С. 59, завдання 376; 377.