Урок математики у 5 класі

Про матеріал
Урок математики у 5 класі з використанням коипютерної програми "Пакет динамічної геометрії". Тема уроку "Відрізок. Ламана. Пряма. Промінь"
Перегляд файлу

Тема. Відрізок, ламана та їх довжини. Пряма, промінь

Мета: засвоїти поняття відрізка, ламаної, прямої, променя; навчитися їх

           будувати, розрізняти, обчислювати довжину; розвивати обчислювальні,

           графічні вміння, мовлення, навички рефлексії; виховувати відповідальне

          ставлення до навчання, стараність .

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань

Обладнання: креслярське приладдя, мультимедійний проектор, комп’ютерна

                       програма DG.

Хід уроку

І. Організація класу

   а) виконання вправ на дихання

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Фронтальне опитування
  • Які геометричні фігури вивчали у початкових класах?
  • Зобразити схематично їх на дошці.
  • Чим користувалися при побудові даних фігур?

ІІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

Знати: означення відрізка, ламаної, прямої, променя, рівних відрізків

Вміти: будувати, розпізнавати та розрізняти дані фігури; обчислювати довжини

             ламаної та відрізка; оцінювати власну діяльність.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

      Дана тема є підготовчою до вивчення курсу геометрії у 7 – 9 класах.

V. Первинне сприймання та усвідомлення нового навчального матеріалу

            

 

 

 

   АВ – відрізок. А і В – кінці відрізка. Відстань між кінцями – довжина відрізка.

 

 

 

 

 

 

 

АВСДЕ – ламана.  АВ, ВС, СД, ДЕ – ланки ламаної. А, В,С, Д,Е – вершини ламаної. Довжина ламаної – сума довжин всіх ланок.

 

 

 

 

 

 

 

ОА – промінь. Це лінія, яка має початок і не має кінця.

 

 

 

 

 

 

АВ – пряма. Це лінія, яка не має початку і кінця.

(Всі ці лінії показуються на екрані за допомогою комп’ютерної програми DG).          

Навести приклади предметів, про які можна сказати, що вони подібні до тих чи інших геометричних фігур. – Завдання для учнів.

VІ. Закріплення. Розв’язування тренувальних вправ.

Робота з підручником

№282. Накреслити відрізок, позначити його кінці буквами А і В. Користуючись лінійкою виміряти довжину відрізка АВ.

 

№283. Накресли відрізки ВС і КР завдовжки 2 і 3 см відповідно. Знайди суму відрізків ВС + КР.

 

№292. Накреслити відрізок АК = 7 см і позначити на ньому точки В і С такі, що АВ = 3 см, КС = 2 см. Знайти довжину відрізка ВС.  

 

VІІ. Завдання додому: § 6, №286

                                              № 288

VІІІ. Підсумок уроку. Робота з карткою – опорою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Бордюжан Ірина
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку