Тема. Розв’язування вправ
Мета: формувати вміння будувати і вимірювати відрізки, ламані; обчислювати
їх довжини, порівнювати; розвивати обчислювальні, графічні вміння,
мовлення, навички рефлексії; виховувати відповідальне ставлення до
навчання, стараність .
Тип уроку. Урок формування вмінь
Обладнання: креслярське приладдя, мультимедійний проектор, комп’ютерна
програма “DG”.
Хід уроку
І. Організація класу
а) виконання вправ на дихання
ІІ. Актуалізація опорних знань.
обчислити її довжину. (Учні ІІІ рівня)
( Працюють решта учнів класу)
екран)
ІІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
Знати: означення відрізка, ламаної, прямої, променя, рівних відрізків
Вміти: будувати, розпізнавати та розрізняти дані фігури; обчислювати довжини
ламаної та відрізка; оцінювати власну діяльність.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
З якою метою ми вивчаємо дану тему? ( Запитання до учнів)
V. Розв’язування тренувальних вправ
№ 285 ( Робота з підручником)
№ 295 – учні І, і ІІ рівнів. Фронтальна робота
№ 301 – учні ІІІ рівня. Самостійно.
№ 297 - учні І, і ІІ рівнів. Самостійно
№ 304 - учні ІІІ рівня. Фронтальна робота
VІ. Завдання додому: повт. § 6, №308 – практичне завдання
№289 – І р.
№ 291- ІІ р.
№ 302 – ІІІ р.
VІІ. Підсумок уроку. Робота з карткою – опорою