Урок математики у 5 класі

Про матеріал
Урок математики у 5 класі з використанням технології рівневої диференціації та сучасних ІКТ
Перегляд файлу

Тема. Розв’язування рівнянь

 Мета: навчальна

            формувати вміння розв’язувати рівняння за правилами знаходження

             невідомих; навчитися розв’язувати складні рівняння

           розвивальна

            розвивати обчислювальні вміння, мовлення, само оціночні вміння

            виховна

             виховувати відповідальне ставлення до навчання

Тип уроку. Урок формування вмінь

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація "Вирази. Рівняння",

                         картки

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань

   а) Учні достатнього рівня працюють з тестами. (Завдання на картках)

 1. Вираз-це:

а) запис;   б) рівність   в) висловлення

2. Вирази бувають:

а) прості;    б) складні;    в) буквені і числові

3. Числовий вираз складається:

а) чисел;   б) знаків   в) чисел і знаків арифметичних дій

4. Буквений вираз складається:

а) знаків і букв; б) букв, чисел і знаків арифметичних дій в) букв

5. Рівняння - це:

а) запис;   б) рівність   в) рівність, що містить невідоме число

6.Корінь рівняння:

а) число;    б) значення невідомого   в) буква

7. Розв'язати рівняння - це:

а) записати його;   б) перетворити  в) знайти всі його корені

Здійснюють самоперевірку за відповіддю на екрані

 

 

 

 

 

 

б) Учні середнього рівня працюють самостійно

     Розв’язати рівняння

      125: х = 5

       392 – х = 40

 Здійснюють взаємоперевірку за поданою відповіддю.

в) Учні початкового рівня – фронтальне опитування

    - Дати означення рівняння. Навести приклади;

    - Що таке корінь рівняння?

    - Що значить розв’язати рівняння?

ІІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку

    Знати: означення рівняння, кореня рівняння, правила знаходження невідомих

    Вміти: розв’язувати рівняння за правилами знаходження невідомих;

                розв’язувати складні рівняння

ІV. Мотивація навчальної діяльності

 Матеріал даного уроку є підготовчим до вивчення рівнянь у курсі алгебри 7 – 9

 класу

V. Первинне застосування знань.

 Розповідь вчителя

   Пригадаємо ще раз, що таке рівняння. (На екран проектується слайд презентації)

 

 

 

 

 

Розглянемо рівняння 15х + 3 =48.

 15х – невідомий доданок. (На екран проектується слайд презентації)

 

 

 

 

 

15х = 48 – 3

15х = 45

х = 45: 15

х = 3

 № 728 (а;в) – фронтальна робота, формування вмінь

 а) 3х :2 = 60

     3х = 60 ∙2

     3х = 120

      х = 120 :3

      х = 40

в) 180 : 3х = 5

     3х = 180 : 5

      3х = 36

       х = 36: 3

        х = 12

VІ. Застосування учнями знань ( виконання тренувальних вправ)

      №716 (а;в) – учні достатнього рівня. Працюють самостійно. Здійснюють

     самоперевірку за поданою відповіддю.

     №716 (б; г) – учні початкового і середнього рівня – фронтальна робота

VІІ.Завдання додому: повт. § 15, № 714 (а,б) – І р.

                                                         №714 – ІІ р.

                                                         №730 – ІІІ р.

VІІІ. Підсумок уроку.

        Учні оцінюють власну діяльність і діяльність товаришів.

 

doc
Додав(-ла)
Бордюжан Ірина
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку