Урок математики Узагальнення і систематизація знань учнів з теми « Додавання і віднімання в межах 10»

Про матеріал
Урок розроблений для 1 класу. Містить загадки, цікаві вправи, які діти виконують , щоб допомогти казковому герою.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

Мета. Повторити і узагальнити вивчений матеріал. Розвивати логічне мислення.

          Виховувати інтерес до навчання

 

 

                              Хід уроку

І. Організація класу

 

    Всі за парти ми сідаєм,

    До роботи приступаєм.

 

ІІ. Усна лічба

  1. Відгадування загадки

Гостроносий і малий,

Він тихенький і не злий,

       Вдень ховається, вночі

Йде шукать собі харчі.

Шубку має з колючок.

Як він зветься?   Їжачок

 

 - Їжачок приніс нам цілу торбинку завдань і лист з побажаннями. Послухайте , що він написав.

     Вмій кмітливо все збагнути,

     Першим в відповіді бути.

     Вируште зі мною в путь –

     Вас цікаві речі ждуть!

 

     Ось завдання перше вам,

     Нашим славним школярам.

     Треба рахувати вміло,

     Швидко, правильно, сміливо.

 

-         Першим завданням для вас будуть математичні лічилки.

 

По дорозі їжак біг,

Ніс сім яблук на пиріг.

Одно впало, покотилось.

Скільки яблук залишилось ?  7 – 1 = 6

 

Йшов їжак, знайшов буряк,

Знайшов ще шість,

З сім’єю з’їсть.

Скільки буряків

Усього у їжаків?  1 + 6 = 7

 

В їжачихи 7 малят

Неслухняних їжачат.

На обід їх мати жде.

Три прийшли. А скільки йде? 7 – 3 = 4

 

Десять їжачків завзято,

Вперто сперечались.

Двох із них гукнула мати.

Скільки їх зосталось? 10 – 2 = 8

 

Ось листок і грибок,

Ще листок і грибок.

Скільки тут усіх листків?

Скільки є всього грибів? 2 і 2

 

Три грибочки на горбочку.

Скільки ж видно з-під листочка.

Відповісти хто б зумів,

Скільки разом всіх грибів? 3 + 3 = 6

 

Йшли два їжаки,

Несли по три буряки.

А ви їм допоможіть –

Буряки ті полічіть.

 

Ой , грибочки у гайочку

В капелюшечках стоять.

Два грибочки, три грибочки,

Разом буде… 5

 

Під дубочком 5 грибочків,

Під сосною їх чотири.

Скільки разом? Полічили? 5 + 4 = 9

 

В’яже бабуся- їжачиха трьом онукам рукавиці.

„ Подарую вам, онуки, рукавичок по дві штуки.

Бережіть, не загубіть!”

Скільки всіх? Перелічіть! 2 + 2 + 2 =6

 

ІІІ. Робота над темою уроку

 

  1. Каліграфічна хвилинка

На листочках їжачок

Написав ці числа.

Вітер злий розкидав листя.

Треба знати, де їх місце!

 

( Діти розкладають листочки ві найменшого до найбільшого числа і записують цифри каліграфічно в зошити )

 

 

  1. Розв’язування прикладів

 

     Їжачок-хитрячок із голок та спичок

Пошив собі піджачок.

І у тому піджачку він гуляє по садку.

Натикає на голки груші, яблука, грибки.

Допоможемо, малята, їжачкові все зібрати !

 

9 – 4 + 2 = 7       8 – 5 + 3 = 6        7 – 5 + 6 = 8

7 + 3 – 5 =5        3 + 5 – 2 = 6        4 + 5 – 3 =6

2 +8 – 3 = 7        1 + 8 – 7 =2         10 – 5 + 2 = 7

 

     3. Фізкультхвилинка

 

  1. Робота над задачею

 

 Прийшов час вам показати,

 Чи вмієте задачі ви складати?

( Діти складають задачу за малюнком )

 Їжачкові поможіть

 І задачу розв’яжіть!

( Розв’язування і запис задачі на дошці і в зошитах )

 

  1. Робота з геометричним матеріалом

Гарно ви попрацювали

І задачу розв’язали.

          Закінчили, все гаразд..

          Знов робота є у нас.

 

 - А тепер пригадаємо назви геометричних фігур ( Діти називають геометричні фігури)

 - На грибочках їжачок накреслив відрізок і просить вас виміряти його довжину. ( Діти вимірюють )

 - А тепер накресліть у зошитах відрізок на 2 см коротший.

      6. Робота з картками

 

          В класі гарно працювали,

          Знань і вмінь не шкодували.

          Та ще сили не лінуймо

          І з картками попрацюймо.

 

ІV. Підсумок

   - Молодці! Ви справилися з усіма завданнями їжачка. Працюйте завжди старанно і тоді у вас буде все завжди добре.

     

 

 

 

 

    

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 вересня 2023
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку