Урок математики в 2 класі

Про матеріал

Технологічна карта уроку математики в 2 класі. Тема. Множення та ділення на 10. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника.

Перегляд файлу

Технологічна карта уроку математики в 2 класі

(За підручником Наталії Листопад)

Навчальний заклад: Дунаєвецький ліцей №4 Дунаєвецької міської ради Хмельницької області

Вчителька: Сварчевська Алла Антонівна

Асистентка вчительки: Пшетаковська Мирослава Іванівна

 

Тема. Множення та ділення на 10. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника.

 

Мета: актуалізувати розуміння учнями взаємозв′язку множення і ділення, уміння виконувати дії множення і ділення з 1 та 0; формувати вміння множити і ділити на 10; удосконалювати вміння розв′язувати задачі, обчислювати периметр прямокутника; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати екологічну свідомість, турботливе ставлення до «зелених друзів», бажання доглядати і спостерігати за ними, оберігати їх.

Обладнання: набір математичних матеріалів, картки для парної і групової роботи, ноутбук, відеозаписи, цеглинки Lego, демонстраційний  та роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: математична, природнича.

 

Клас

Дитина з ООП

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

І

Вступна частина

 

1.

Організація класу

Пролунав уже дзвінок,

Час почати наш урок!

Дружно будем працювати –

Математику вивчати!

  Кожен з вас чогось очікує від уроку... Мені дуже хочеться дізнатися якими ви хочете бути на уроці.

  • Інтерактивна вправа «Якщо...»
  • Якщо хочете бути активними – погладьте себе по голові.
  • Якщо хочете допомагати один одному – потисніть руку сусідові.
  • Якщо хочете здобути нові знання – поплескайте в долоньки.

Дякую. Все в ваших руках.

 

 

 

 

 

Працює з класом.

2.

Математична розминка. Гра-мовчанка з цеглинками Lego “Так чи ні».

( «Так» – підіймаємо зелену цеглинку, «ні» – червону.)

  • Один тиждень має 7 днів.
  • Найдовший місяць року – лютий.
  • При діленні компоненти називаються: зменшуване, від′ємник, різниця.
  • Четвер – четвертий день тижня.
  • Периметр прямокутника можна знайти трьома способами.
  • Це павук (показую). У двох павуків – 16 лапок.
  • В квадрата зі стороною 5 см – периметр = 20 см.
  • У трьох тигрів – 15 лап.

Працює з класом (за потреби допомагає асистент вчителя).

 

3.

 (Записуємо в зошит число і класну роботу.)

Каліграфічна хвилинка

Запис числа 0

  • Задумайте число від 1 до 9.
  • Піднесіть, будь ласка, ту руку, якою ви пишете. Вказівним пальчиком  напишіть на долоньці іншої руки цифру, яка позначає ваше задумане число.
  • Помножте своє число на 0. Скільки отримали?
  • А тепер напишіть в зошиті рядочок цифри 0.

Працює з класом (за потреби допомагає асистент вчителя).

4.

Мотивація навчальної діяльності

(На дошці прикріплені картки з виразами.)

8•1+72=

5•0+98=

84-4:1=

96-3•0=

65+2•1=

6:6+29=

80-К, 98-А, 80-К, 96-Т, 67-У, 30-С.

   Сьогодні на уроці ми дізнаємося багато нового про ці рослини і поговоримо про те, як за ними треба доглядати. А ще навчимось множити і ділити  числа на 10.

   Саме сьогодні, 10 травня, відзначається Всесвітній день кактуса.

За бажанням працює біля дошки.

ІІ

Основна частина

 

1.

Створення інтелект-карти «Кактуси».

 

 

2.

Пояснення нового матеріалу.

  • На дошці таблиця.
  • С.154, №962 в підручнику.
  • С. 155, №963 в підручнику.
  • Усне обчислення виразів з таблиці.

 

3.

Розв′язування прикладів (с.155, №964) на картках.

Робота в парах.

 

 

Фізкультхвилинка

 (римовка Світлани Ройз)

Дбайливо до інших – дбайливо до себе

Триматись коріння – зростати до неба.

Рух, мрії і сон, вітаміни, навчання,

Вода, відпочинок, любов, спілкування.

А ще: відчувати, сміятись, творити.

Дбайливо до себе.

Щоб цілісно жити!

 

Працює з асистентом.

 

 

  • Ця римовка ще раз нагадує про ті дії, які допомагають нам піклуватися про себе. Це важливо в будь-які часи. А зараз – просто необхідно.
  • А чи потрібно піклуватись про кімнатні рослини? Як за ними доглядати?

 

Цікавинка

  А чи знаєте ви, що кактуси до нас завезені із засушливих районів планети, тому вони не потребують частого поливу?

 

 

4.

Виконання дій з іменованими числами №966.

Робота в групах.

Працює в групі (допомагає вчитель).

 

 

5.

Фізкультхвилинка для очей. (На слові МОЛОДЦІ зупинити.)

 

Формування вміння розв′язувати задачі

  1. Аналіз та розв′язування задачі №967 (с.155).
  • Скільки паперових рушничків міститься в малій упаковці? (4.) А у великій? (У 10 разів більше.) Чи можна відразу сказати скільки рушничків у двох упаковках? (Ні. Спочатку треба дізнатися про те, скільки рушничків у другій упаковці.)
  1. 4*10=40 (шт.) – рушничків у другій упаковці.
  2. 4+40=44 (шт.) 

          Відповідь: всього 44 паперових рушнички.

 

 

 

 

 

Записує на картці.

5.

Робота з геометричним матеріалом (с.155, №969)

Обчислення периметра прямокутника заданим способом (7+3)*2.

Працює з асистентом.

6.

Розвиток логічного мислення №970*.

 

ІІІ

Заключна частина

  Сьогодні вчились множити і ділити на 10.

Гра «Спіймай помилку долоньками».

Якщо вираз обчислено правильно – тупаємо ніжками, а якщо ні – плещемо в долоньки.

50:10=5   90:10=9   6*10=10   70:10=7   2*10=2  10*10=100   100:10=100   10:10=1

Працює з класом.

1.

Пояснення домашнього завдання (с.155, №971, 972).

 

2.

Підсумок уроку. Рефлексія

Оцініть, будь ласка, свою роботу на уроці:

  • Кактус веселий - все було зрозуміло.
  • Кактус з червоними щічками - не завжди була впевненість у своїх знаннях, були сумніви.
  • Кактус сумний - працювати було складно, потрібна була допомога вчителя.

 

Який настрій вам подарував цей урок... Оберіть відповідну квіточку і приклейте її на свою аплікацію.

  • Що не сподобалось на уроці?
  • Що сподобалось найбільше?

 

Вчителька допомагає прикріпити квітку на аплікацію.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
22 травня 2023
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку