Технологічна карта уроку математики в 2 класі. Тема. Множення та ділення на 10. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника.
Технологічна карта уроку математики в 2 класі
(За підручником Наталії Листопад)
Навчальний заклад: Дунаєвецький ліцей №4 Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Вчителька: Сварчевська Алла Антонівна
Асистентка вчительки: Пшетаковська Мирослава Іванівна
Тема. Множення та ділення на 10. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника.
Мета: актуалізувати розуміння учнями взаємозв′язку множення і ділення, уміння виконувати дії множення і ділення з 1 та 0; формувати вміння множити і ділити на 10; удосконалювати вміння розв′язувати задачі, обчислювати периметр прямокутника; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати екологічну свідомість, турботливе ставлення до «зелених друзів», бажання доглядати і спостерігати за ними, оберігати їх.
Обладнання: набір математичних матеріалів, картки для парної і групової роботи, ноутбук, відеозаписи, цеглинки Lego, демонстраційний та роздавальний матеріал.
Тип уроку: комбінований урок.
Освітні галузі: математична, природнича.
|
Клас |
Дитина з ООП Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
І |
Вступна частина |
|
1. |
Організація класу Пролунав уже дзвінок, Час почати наш урок! Дружно будем працювати – Математику вивчати! Кожен з вас чогось очікує від уроку... Мені дуже хочеться дізнатися якими ви хочете бути на уроці.
Дякую. Все в ваших руках. |
Працює з класом. |
2. |
Математична розминка. Гра-мовчанка з цеглинками Lego “Так чи ні». ( «Так» – підіймаємо зелену цеглинку, «ні» – червону.)
|
Працює з класом (за потреби допомагає асистент вчителя). |
3. |
(Записуємо в зошит число і класну роботу.) Каліграфічна хвилинка Запис числа 0
|
Працює з класом (за потреби допомагає асистент вчителя). |
4. |
Мотивація навчальної діяльності (На дошці прикріплені картки з виразами.) 8•1+72= 5•0+98= 84-4:1= 96-3•0= 65+2•1= 6:6+29= 80-К, 98-А, 80-К, 96-Т, 67-У, 30-С. Сьогодні на уроці ми дізнаємося багато нового про ці рослини і поговоримо про те, як за ними треба доглядати. А ще навчимось множити і ділити числа на 10. Саме сьогодні, 10 травня, відзначається Всесвітній день кактуса. |
За бажанням працює біля дошки. |
ІІ |
Основна частина |
|
1. |
Створення інтелект-карти «Кактуси».
|
|
2. |
Пояснення нового матеріалу.
|
|
3. |
Розв′язування прикладів (с.155, №964) на картках. Робота в парах.
Фізкультхвилинка (римовка Світлани Ройз) Дбайливо до інших – дбайливо до себе Триматись коріння – зростати до неба. Рух, мрії і сон, вітаміни, навчання, Вода, відпочинок, любов, спілкування. А ще: відчувати, сміятись, творити. Дбайливо до себе. Щоб цілісно жити!
|
Працює з асистентом. |
|
Цікавинка А чи знаєте ви, що кактуси до нас завезені із засушливих районів планети, тому вони не потребують частого поливу?
|
|
4. |
Виконання дій з іменованими числами №966. Робота в групах. |
Працює в групі (допомагає вчитель). |
5. |
Фізкультхвилинка для очей. (На слові МОЛОДЦІ зупинити.)
Формування вміння розв′язувати задачі
Відповідь: всього 44 паперових рушнички.
|
Записує на картці. |
5. |
Робота з геометричним матеріалом (с.155, №969) Обчислення периметра прямокутника заданим способом (7+3)*2. |
Працює з асистентом. |
6. |
Розвиток логічного мислення №970*. |
|
ІІІ |
Заключна частина Сьогодні вчились множити і ділити на 10. Гра «Спіймай помилку долоньками». Якщо вираз обчислено правильно – тупаємо ніжками, а якщо ні – плещемо в долоньки. 50:10=5 90:10=9 6*10=10 70:10=7 2*10=2 10*10=100 100:10=100 10:10=1 |
Працює з класом. |
1. |
Пояснення домашнього завдання (с.155, №971, 972). |
|
2. |
Підсумок уроку. Рефлексія Оцініть, будь ласка, свою роботу на уроці:
Який настрій вам подарував цей урок... Оберіть відповідну квіточку і приклейте її на свою аплікацію.
|
Вчителька допомагає прикріпити квітку на аплікацію. |