Тема. ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 2 І 3. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ЧИСЛОВИХ ВИРАЗІВ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Мета: повторити прийоми складання таблиці ділення; розвивати вміння розв'язувати задачі, що містять дію ділення, знаходити значення числових виразів; розвивати логічне мислення; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики.
Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми задач.
Тип уроку. Комбінований.
1.Перевірка домашнього завдання
- Назвіть приклади з відповіддю 18; 21 і 27.
2.Гра «Допоможіть Сові розв'язати кругові приклади»
3. Фронтальне опитування
- Як називаються числа при множенні?
- Як знайти невідомий множник?
- Як називаються числа при діленні?
- З кожного виразу та його значення складіть і запишіть рівність з діленням на 2 (с. 22, завдання 132).
4. Робота за картками. (Індивідуальна робота)
Під час уроку за необхідності
5. Пальчикова гімнастика
- Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці ділення на 2 і 3; знаходження значень числових виразів; будемо розв’язувати задачі на ділення і вчитися самостійно працювати.
ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.Повторення матеріалу, пов'язаного з діленням (с. 22, завдання 133)
Складання таблиці ділення на 2; 3.
2.Обчислення прикладів з коментуванням (с. 22, завдання 134)
3. Робота над задачею (с. 22, завдання 135)
12:3 = 4 (грн) — отримала кожна донька
- Складіть обернену задачу.
Мама дала трьом донькам по 4 грн. Скільки всього грошей було у мами?
(4- 3 = 12 (грн))
4.Фізкультхвилинка
VІ. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1.Робота над задачею (с. 22, завдання 136)
Аналіз задачі за питаннями вчителя.
Розв’язання
2)18 : 3 = 6(ог.)
Відповідь: 6 огірків поклали в кожну банку.
2.«Бліцконтроль знань»
1)У якому виразі пропущено число 34?
+а) □ + 25 = 59;
б) 68 – О =31;
в) 26 + □= 50.
2)Різницю чисел 75 і 23 збільшили на 14. Позначте правильну відповідь
а) 76;
+ б) 66;
в) 64.
3)Позначте рівняння, у якому доданок дорівнює 25.
а) 16 + х = 40;
+б) х + 7 = 32;
в) х + 9 = 17.
VІI. ПІДСУМОК УРОКУ
- Що здалося складним на уроці?
- Яке завдання сподобалося?
- Над чим ще хотіли попрацювати?
VIІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 22, завдання 137; 138.