Комбінована контрольна робота № 1
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас
І варіант
На городі зібрали 30кг буряків,моркви – на 5 кг менше,ніж буряків,а цибулі – на 2 кг менше,ніж буряків.Скільки кілограмів цибулі зібрали на городі?
2. Обчисли:
4 х 2 + 15 = 33 – 24 : 8 =
56 – 31 - 9 = (50 – 24) -9 =
3. Записати у вигляді прикладу:
а) як одержати число 19 з попереднього йому числа?
б) як одержати число 70 з наступного за ним числа?
в) скільки буде, якщо від числа 68 відняти число його одиниць?
4. Розв’язати вирази, в яких останньою є дія віднімання:
72 – 5 х 3 = 18 : (12 – 9) = 24 : 8 – 3 =
6 х 8 – 8 = 47 – (7 + 17) = 47 – 7 + 17 =
5. Вставити пропущені числа:
9м 4дм = …дм
94см = …дм …см
6. Знайди значення виразу 74 – (24 : а), якщо а = 8; 6.
7. Розглянь рисунок. Запиши назви тільки не прямих кутів.
8. Від найбільшого двоцифрового числа відніміть найбільше число четвертого десятка.
ІІ варіант
Господиня витратила 56 гривень на картоплю, на моркву – на 6грн більше,ніж на картоплю,а на цибулю – на 12 гривень менше,ніж на цибулю. Скільки гривень витратила господиня на цибулю?
2. Обчисли:
3 х 7 + 12 = (20 – 15) х 4 =
51 – 26 + 5 = 76 - 28 : 7 =
3. Записати у вигляді прикладу:
а) як одержати число 28 з попереднього йому числа?
б) як одержати число 90 з наступного за ним числа?
в) скільки буде, якщо від числа 78 відняти число його десятків?
4. Розв’язати вирази, в яких останньою є дія віднімання:
53 – 4 х 5 = 21 = (11 – 9) = 48 : 6 – 6 =
7 х 9 – 3 = 36 – (9 + 15) = 36 – 25 + 15 =
5. Вставити пропущені числа:
8м 9дм = …дм
98см = …дм …см
6. Знайди значення виразу 45 – (18 : а), якщо а = 3; 2.
7. Розглянь рисунок. Запиши назви тільки НЕпрямих кутів.
8. На скільки одиниць більше найбільше двоцифрове число, ніж найбільше одноцифрове число?