Урок математики "Віднімання двоцифрових чисел"

Про матеріал
Учні разом з друзями весни-чарівниці закріплюють вміння віднімати двоцифрові числа.
Перегляд файлу

Урок математики  в 1 класі

Тема: Віднімання двоцифрових чисел

ОР:На кінець уроку учні знатимуть,як віднімати двоцифрові числа, вмітимуть визначати кількість десятків та одиниць в числах,обчислювати кругові приклади,складати  задачу за малюнком і розв’язувати її,будувати відрізок заданої довжини. Учні вмітимуть   усно висловлювати власну думку,співпрацювати.

Тип.Закріплення вивченого матеріалу

Обладнання:ілюстрації першоцвітів, відео «Первоцвіти України», фізкультхвилинка «Зайчики», підручник «Математика» Л.В.Оляницька.

                                                                    Хід уроку

І.Організація класу

Уже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав

То ж і ми часу не гаймо

Роботу швидше починаймо

ІІ.Мотивація навчальної діяльності

Урок сьогодні незвичайний. До нас завітає чарівниця-весна зі своїми друзями.

1.Асоціативний кущ.

Які асоціації у вас виникають,коли чуєте слово «весна»?

2.Відгадування загадки

Відгадайте загадку і дізнаєтесь,хто  першим завітає на урок.

Бруньки клейкі,
Зелені листочки.
З білою корою
Стоїть під горою.
(Береза) 

ІІІ.Закріплення вивченого матеріалу

1.Повідомлення теми,мети уроку

Сьогодні на уроці будемо разом з друзями весни-чарівниці  обчислювати вирази, розв’язувати задачі,будувати відрізки. Перше завдання від берізки.

2.Гра «Одиниці і десятки»

У кожної дитини на парті лежить паперовий  березовий листочок,до якого прикріплене число (23,48,5,89,34,56,91,27) Учень має вийти до дошки ,назвати число,кількість десятків та одиниць в ньому, обрати місце так,щоб числа стояли в порядку зростання.

3.Розгадування ребуса

До нас завітав підсніжник. 

-Що ви знаєте про ці квіти?  Картинки по запросу підсніжник

-Що б хотіли про них дізнатися? А ось завдання від підсніжників.

4.Віднімання двоцифрових чисел виду 42-30. Робота з підручником,ст.100 №2

Поясніть, як можна обчислити вираз?

4.1.Обчислення виразів за зразком( обчислення виразів І стовпчика).Колективна робота

63-30=60-30+3=33

76-50=70-50+6=26

54-50=50-50+4=4

4.2.Самостійна робота(обчислення виразів ІІ стовпчика).Взаємоперевірка.

62-10=60-10+2=52   

87-60=80-60+7=27

54-40=50-40+4=14

49-30=40-30+9=19

4.3.Творча самостійна робота. Скласти 2 приклади на віднімання двоцифрових чисел.

5.Фізкультхвилинка. А зараз потанцюємо разом із зайчиками,які дуже радіють весні.

Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=gsPyvMHPy8g

6.Обчислення кругових виразів

Переставте склади і дізнаєтесь,хто завітав на урок.

                              кукроси     

  Похожее изображение

-Чи бачили ви такі квіти? Що ви про них знаєте?

Завдання від крокусів.

Обчисливши кругові приклади,ви дізнаєтесь іншу назву цих рослин.

62-30

42-20

30+12

72-10

22+50

32-2

ш

р

ф

н

а

а

Ці рослини охороняють на території багатьох заповідників та заказників .Заборонено збирання, витоптування, викопування бульбоцибулин.

7. Самостійна робота.Побудова відрізків.№6 ст.100

А зараз до нас в гості завітає ще один друг весни-чарівниці.Хто він? Відгадайте за описом.

Перший вісник весни - невелика трав'яниста рослина. Листки зелені та довгі. Рослина зацвітає дуже рано. Квіти дрібні. Вони є блакитні, сині, зрідка рожеві, білі. Це,звичайно,проліски.

Похожее изображение -Чи можна рвати проліски? Чому?

А ось і завдання від пролісків. Виміряй довжину відрізка АВ. Побудуй відрізок,коротший на 2см.

8.Фізкультхвилинка

9.Відгадування загадки.

Відгадайте,без кого квіткові рослини не можуть вижити?

Ця маленька трудівниця мед збирає як годиться

Все у вулик,все у соти-не цурається роботи. (Бджілка)

_Що цікавого ви знаєте про бджілок?

Аж ось завдання від бджілки.

10.Розвязування задачі. Робота в парах.

- Скласти задачу за малюнком та розвязати її.(Задача 5 ст.100)

1)68-40=28(ап.)

Відповідь.28 апельсинів було у другому ящику.

Ви добре працювали,тому весна дарує вам подарунок .Це відео про першоцвіти.

Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=4TVLoQenZ0A

Що ви відчували,коли переглядали відео?

ІῩ.Підсумок уроку

1.Рефлексія

-Що вдалося на уроці?

-Що найбільше сподобалося?

2.Самооцінювання

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку