Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема.« Перевіряємо додавання і віднімання ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема.« Перевіряємо додавання і віднімання » . Мета: повторити правило перевірки додавання відніманням; формувати вміння складати приклади на віднімання з прикладів на додавання; розвивати уяву; виховувати інтерес до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Перевіряємо додавання і віднімання ». Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

МІЙ НАСТРІЙ1, 2, 3, 4, 5 —Хочемо усе на світі знать!День турботливо почнеться,Все навколо усміхнеться!r

Номер слайду 5

Що чекаєте від уроку?

Номер слайду 6

Щось відоме та нове Зустрічають таємниці скрізь тебе. Все уважно розглядай, Точну відповідь шукай. Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння – І тоді прийде уміння. І про тебе, на кінець, Люди скажуть: «Молодець!»Що потрібно до подорожі у країну « Математики » ?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Робота у зошитах14 грудня ( 10 клітинок ) Класна робота Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Математичний диктант ( С. 31 ) 14 грудня. Каліграфічна хвилинка 56 72 65 27 . . . . Класна робота?

Номер слайду 12

Робота з підручником ( с. 59 )

Номер слайду 13

СТОРІНКА 59 Завдання 1 . Зв'язок дій додавання і віднімання (до рівності на додавання можна скласти дві рівності на віднімання, так звана «родина» чисел дії додавання):

Номер слайду 14

Завдання 1.  8 + 5 = 13 5 + 8 = 13     13 – 5 = 8     13 – 8 = 5

Номер слайду 15

   5 + 6 = 11 6 + 5 = 11     11 – 6 = 5     11 – 5 = 6 6 + 7 = 13  7 + 6 = 13     13 – 7 = 6     13 – 6 = 7 9 + 4 = 13 4 + 9 = 13     13 – 4 = 9     13 – 9 = 4 Перевірка

Номер слайду 16

Завдання 2.   7 + 4 = 11  перевірка 11 – 4 = 7   (11 – 7 = 4)

Номер слайду 17

8 + 7 = 15  перевірка 15 – 7 = 8   (15 – 8 = 7)Перевірка9 + 6 = 15  перевірка 15 – 6 = 9   (15 – 9 = 6)5 + 8 = 13   перевірка 13 – 8 = 5   (13 – 5 = 8)6 + 8 = 14  перевірка 14 – 8 = 6   (14 – 6 = 8)

Номер слайду 18

11 – 5 = 6,  оскільки 6 + 5 = 1114 – 7 = 7,  оскільки 7 + 7 = 14 Завдання 3.  

Номер слайду 19

Самостійне виконання завдання № 3 .

Номер слайду 20

11 – 7 = 4,  оскільки 4 + 7 = 1112 – 3 = 9,  оскільки 9 + 3 = 1211 – 8 = 3, оскільки 3 + 8 = 11 Перевірка18 – 9 = 9,  оскільки 9 + 9 = 18

Номер слайду 21

15 – 6 = 9  перевірка  9 + 6 = 15     15 – 9 = 6 Завдання 4.  Віднімання перевіряємо додаванням та відніманням:

Номер слайду 22

17 – 8 = 9  перевірка9 + 8 = 17   17 – 9 = 8 Перевірка13 – 5 = 8  перевірка 8 + 5 = 13     13 – 8 = 5

Номер слайду 23

13 – 8 = 5 перевірка5 + 8 = 13     13 – 5 = 812 – 6 = 6  перевірка 6 + 6 = 12

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Довжина голови китової акули 2 м, а ту­луба — на 9 м довше. Яка довжина всього тіла акули?Завдання 5.   1) Складена задача на збільшення на деяке число та знаходження суми.

Номер слайду 26

Найбільший вид акул, а також найбільший вид сучасних риб, довжиною 16-20 метрів і вагою до 34 тонн. Живуть у середньому 70 років. Не зважаючи на великі розміри, китова акула для людини абсолютно безпечна, оскільки живиться подібно  акулам гігантській  і  великоротій  виключно  планктоном  та іншими дрібними організмами. 

Номер слайду 27

Задача. Голова — 2 м. Тулуб — ?, на 9 м довше. Всього — ?

Номер слайду 28

План розв’язування1) Яка довжина тулуба акули?2) Яка довжина всього тіла акули?Вираз:   2 + (2 + 9)

Номер слайду 29

Розв’язання1) 2 + 9 = 11 (м) – довжина тулуба акули2) 2 + 11 = 13 (м.) – довжина всього тіла акули. Відповідь: довжина тіла акули 13 метрів. Перевірка:  11 – 2 = 9,  13 – 2 = 11

Номер слайду 30

Тигрову акулу супроводжу-вало 12 рибок-лоцманів. 6 із них змінили маршрут і попли-вли геть. Скільки рибок зали-шилося з акулою?2) Проста задача  на віднімання.

Номер слайду 31

Було (супроводжувало) — 12 риб. Попливли — 6 риб. Залишилось — ?

Номер слайду 32

Розв’язання12 – 6 = 6 (р.) – рибок залишилось з акулою;Відповідь: з акулою залишилось 6 рибок. Перевірка:  6 + 6 = 12

Номер слайду 33

Під коралами ховалося 14 крабів. На по­лювання вилізло 6 крабів, а залізло під корали 4 інші краби. Скільки крабів ста­ло під коралами?3) Складена задача на додавання.

Номер слайду 34

План розв’язування1) Скільки крабів залишилося після того, як 6 крабів вилізло на полювання?2) Скільки крабів стало під коралами?

Номер слайду 35

Задача. Було — 14 крабів. Вилізло — 6 крабів. Залишилось (Було) — ?Залізло — 4 краби. Стало — ?Вираз   (14 – 6) + 4 Вираз   14 – (6 – 4)

Номер слайду 36

Короткий запис. Було — 14 крабів. Зменшилось — ?, 6 крабів без 4 крабів. Залишилось — ?Вираз   14 – (6 – 4)2 спосіб Спочатку обчислимо як змінилася кількість крабів, а потім скільки їх залишилось, тоді 

Номер слайду 37

Розв’язання1) 14 – 6 = 8 (к.) – крабів залишилося після того, як 6 крабів вилізло на полювання;2) 8 + 4 = 12 (к.) – крабів стало під коралами. Відповідь: під коралами стало 12 крабів.

Номер слайду 38

 №1 Вилізло — 6 крабів. Залізло — 4 краби, на ? менше№2 Було — 14 крабів. Зменшилось — 2 краби. Залишилось — ?

Номер слайду 39

План розв’язування1) Скільки крабів зменшилось під коралами?2) Скільки крабів стало під коралами?Розв’язання1) 6 – 4 = 2 (к.) – на стільки зменшилось крабів під коралами ;2) 14 – 2 = 12 (к.) – крабів залишилось під коралами . Відповідь: під коралами стало 4 краби.

Номер слайду 40

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 44, № 2 - 3.

Номер слайду 41

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема.« Перевіряємо додавання і віднімання ». Мета: повторити правило перевірки додавання відніманням; формувати вміння складати приклади на віднімання з прикладів на додавання; розвивати уяву; виховувати інтерес до навчання.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
2802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку