Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі різними способами ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі різними способами ».. Мета: формувати вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати знання опорних схем задач на знаходження суми й різниці; познайомити з різними способами розв’язування задач; формувати уявлення про задачі, які можна розв’язати різними способами, про те, що одержання однакових розв’язків непрямо свідчить про правильність розв’язання задачі; формувати вміння порівнювати математичні вирази.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «Розв’язуємо задачі різними способами ». Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Дзвоник дзвенить, не стихає,Школярів усіх скликає: Гей, до класу поспішайте,На місця свої сідайте.ppt_x

Номер слайду 3

Математика – наука Точна і серйозна. І прожить без неї нам Навіть дня не можна.     Міркуємо – швидко!     Відповідаємо – правильно!     Лічимо – точно!     Пишемо – гарно!

Номер слайду 4

«Вивчення математики подібне до Нілу, що починається невеликим струмком, а закінчується великою річкою» (Ч. Л. Колтон)

Номер слайду 5

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 6

Учитель посміхається. Урок наш починається. Голівки всі схиляються. Школярики стараються. 

Номер слайду 7

Робота у зошитах

Номер слайду 8

7 грудня. Класна робота Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

25; 56. Конкурс красунь

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

7 грудня. Класна робота Каліграфічна хвилинка Математичний диктант 25 56 5265

Номер слайду 13

Математичний диктант 1) Напишіть число, що передує числу 80. 2) Напишіть число, наступне за числом 69. 3) Збільшіть 57 на 1. 4) Зменшіть 40 на 1. 5) Замініть число 53 сумою розрядних доданків.

Номер слайду 14

Перший доданок 20, другий доданок 4. Знайдіть значення суми. 7) Зменшуване 82, від’ємник 80. Знайдіть значення різниці. 8) Знайдіть невідомий доданок, якщо значення суми 47, а другий доданок — 7.

Номер слайду 15

ПЕРЕВІРКА 79, 70, 58, 39, 50 + 3, 24, 2, 40. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 16

* Як називаються числа при додаванні? * Чому дорівнюватиме значення суми, якщо один із доданків нуль? * Як називаються числа при відніманні? Створення проблемної ситуації

Номер слайду 17

* Як знайти невідоме зменшуване? невідомий від’ємник? * Яку арифметичну дію слід виконати, щоб число збільшити на кілька одиниць? * Чи може значення різниці дорівнювати нулю?

Номер слайду 18

Запам’ятай Якщо щось було більше, ніж залишилося. Більше число знаходимо дією додавання. * Було – це зменшуване. …. – це від'ємник. * Залишилось – це різниця. Шукане число зменшуване. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до від'ємника додати різницю.

Номер слайду 19

На уроці щось нове треба нам пізнати, Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками, Ось тема уроку. Вона перед вами.

Номер слайду 20

Тема уроку. Розв’язуємо задачі різними способами

Номер слайду 21

Завдання 1 .  У господарки було 18 яєць. На торт вона витратила 10 яєць, а на тістечка — ще 6. Скільки яєць залишилося в господарки?СТОРІНКА 55 Складена задача на віднімання.

Номер слайду 22

Було — 18 яєць. Витратила на торт — 10 яєць. Залишилось (Було) — ?Витратила на тістечка — 6 яєць. Залишилось — ?Вираз   (18 – 10) – 6

Номер слайду 23

Було — 18 яєць. Витратила на торт — 10 яєць. Залишилось — ? План розв’язування1) Скільки яєць залишилось після торта?2) Скільки яєць залишилося в господарки?Вираз:   (18 – 10) – 6

Номер слайду 24

Розв’язання1) 18 – 10 = 8 (яєць) – яєць залишилося після торта ;2) 8 – 6 = 2 (яєць) – яєць залишилося в господарки. Відповідь: у господарки залишилось 2 яєця. 

Номер слайду 25

2 спосіб. Спочатку дізнаємося скільки витратила яєць, а потім скільки залишилося, тоді. Задача. Було — 18 яєць. Витратила — ?, 10 яєць і 6 яєць. Залишилось — ?

Номер слайду 26

План розв’язування1) Скільки всього яєць витратила господарка?2) Скільки яєць залишилося в господарки?Вираз:    18 – (10 + 6)

Номер слайду 27

Розв’язання1) 10 + 6 = 16 (яєць) – всього яєць витратила господарка;2) 18 – 16 = 2 (яєць) – яєць залишилося в господарки.  Вираз:    18 – (10 + 6)Відповідь: у господарки залишилось 2 яєця.

Номер слайду 28

Завдання 2.  Складена задача на додавання суми до числа. Задача У господарки було 2 яйця. Наступного ранку вона забрала від курей 10 яєць, а ввечері — ще 7. Скільки яєць стало в господарки?

Номер слайду 29

Задача. Було — 2 яєць. Принесла — ?, 10 яєць і 7 яєць. Стало — ?Вираз:   2 + (10 + 7) 

Номер слайду 30

План розв’язування1) Скільки всього яєць забрала від курей господарка?2) Скільки яєць стало в господарки? Розв’язання1) 10 + 7 = 17 (яєць) – всього яєць забрала від курей господарка;2) 2 + 17 = 18 (яєць) – всього яєць стало в господарки. Вираз:   2 + (10 + 7) = 18 

Номер слайду 31

Номер слайду 32

2 спосіб. Також задачу можна розв’язати, враховуючи, що домогосподарка забирала яйця вранці та ввечері, тоді Задача. Було — 2 яєць. Принесла вранці — 10 яєць. Стало — ?Принесла ввечері — 7 яєць. Стало — ?

Номер слайду 33

План розв’язування1) Скільки яєць у госпо­дарки стало вранці?2) Скільки яєць стало в господарки? Розв’язання1) 2 + 10 = 12 (яєць) – яєць у господарки стало вранці2) 12 + 7 = 19 (яєць) – яєць стало в господарки. Відповідь: у господарки стало 19 яєць. Вираз:   (2 + 10) + 7  

Номер слайду 34

Рефлексія Що важливого для подальшого навчання ми повторили на уроці ? На уроці я навчився… Мені сподобалося… Хотів би ще навчитися… Найскладніше було… Найлегше було…

Номер слайду 35

Домашнє завдання. Навчальний зошит « Працюю самостійно »: с. 37, № 5.

Номер слайду 36

Мета: формувати вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати знання опорних схем задач на знаходження суми й різниці; познайомити з різними способами розв’язування задач; формувати уявлення про задачі, які можна розв’язати різними способами, про те, що одержання однакових розв’язків непрямо свідчить про правильність розв’язання задачі; формувати вміння порівнювати математичні вирази; закріплювати вміння знаходити периметр многокутника. Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі різними способами ».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Нина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельник Нина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клочкова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
4186
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку