Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Задача з двома запитаннями ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Задача з двома запитаннями ». Мета: формувати вміння розв’язувати задачі. Розвивати навички усної лічби в межах 10; формувати вміння вибирати числові дані, достатні для відповіді на запитання задачі, шляхом подання задач із двома запитаннями; закріпити вміння знаходити невідомий компонент арифметичної дії додавання або віднімання, поняття про грошові одиниці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Задача з двома запитаннями ».

Номер слайду 2

Ми прийшли до школи всі, тільки сонечко зійшло. Один одному всміхнемось,Гарним настроєм проймемось. До роботи, до розваг. Кожен з нас готовий? Так!ШКОЛА

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Клас! До праці мерщій !Всі перешкоди здолати зумій. Працюватимем старанно,Не втрачаєм часу марно.

Номер слайду 5

Каліграфічно щоб писати. Треба рівну спинку мати. Зошит поклади навскоси. Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 6

Робота у зошитах18 листопада ( 10 клітинок ) Класна робота

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Математичний диктант. Запишіть: найбільше двоцифрове число; найменше натуральне число; число, наступне за числом 89; сусідів числа 70; рівність, щоб одержати число 20 з наступного за ним числа; рівність, щоб одержати число 56 з десятків та одиниць; число 65 зменшити на 60; від 89 відняти 80.

Номер слайду 10

ЩОДЕННІ НОВИНИ Прийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 11

Тема уроку. Задача з двома запитаннями. ( с. 12 )

Номер слайду 12

«Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх» (Д. Пойа)

Номер слайду 13

Робота з підручником (с.12 )

Номер слайду 14

Номер № 1 в книзі ви знайдіть, Приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 15

10 + 60 = 70       70 – 30 = 40      40 + 50 =9090 – 60 = 30       30 + 50 = 80       80 – 80 = 0 Завдання 10

Номер слайду 16

Завдання 2 ( с. 12 ) У вазі лежало 5 яблук і 6 груш. З'їли 2 яблука і 3 груші. Скільки залишилось яблук? Скільки залишилось груш?

Номер слайду 17

Складена задача з непов’язаними запитаннями. (можна розбити на дві  прості задачі ). ЯБЛУКА ГРУШІstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

1) 2)

Номер слайду 19

  У вазі лежало 5 яблук і 6 груш. З'їли 2 яблука і 3 груші. Скільки залишилось яблук? Скільки залишилось груш? 1 проста задача ЯБЛУКА Було — 5 яблук З’їв — 2 яблука Залишилось — ?Завдання 2

Номер слайду 20

2 проста задача ГРУШІ Було — 6 груш З’їв — 3 груші Залишилось — ? Розв’язання 1) 5 – 2 = 3 (яб.) – яблук залишилось ; 2) 6 – 3 = 3 (г.) – груш залишилось . Відповідь: залишилось 3 яблука, залишилось 3 груші.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

  Складена задача Можна розбити на дві  прості задачі.

Номер слайду 23

1 )  На квітах сиділи 10 білих метеликів і 6 жовтих. Прилетіли 4 білі метелики і 2 жовті. 1) Скільки стало білих метеликів? 2) Скільки стало жовтих метеликів? 1 проста задача БІЛІ МЕТЕЛИКИБуло — 10 метеликів. Прилетіли — 4 метелики. Стало — ? 10 + 4 = 14 (м.) – стало білих метеликів;

Номер слайду 24

2 проста задача ЖОВТІ МЕТЕЛИКИ Було —  6 метеликів Прилетіли — 2 метелики Стало — ? 6 + 2 = 8 (м.) – стало жовтих метеликів.

Номер слайду 25

Розв’язання 1) 10 + 4 = 14 (м.) – стало білих метеликів; 2) 6 + 2 = 8 (м.) – стало жовтих метеликів. Відповідь: стало 14 білих метеликів, стало 8 жовтих метеликів.

Номер слайду 26

� На скільки більше було білих метеликів, ніж жовтих ? ( На скільки менше було жовтих метеликів, ніж білих ? ) На скільки більше прилетіло білих метеликів, ніж жовтих ? ( На скільки менше прилетіло жовтих метеликів, ніж білих? )

Номер слайду 27

ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 28

Домашнє завдання. Навчальний зошит « Працюю самостійно »: с. 16, № 3, 5.

Номер слайду 29

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Задача з двома запитаннями ». Мета: формувати вміння розв’язувати задачі. Розвивати навички усної лічби в межах 10; формувати вміння вибирати числові дані, достатні для відповіді на запитання задачі, шляхом подання задач із двома запитаннями; закріпити вміння знаходити невідомий компонент арифметичної дії додавання або віднімання, поняття про грошові одиниці.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
4003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку