Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 . “ О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова.

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 “. О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова. . Мета: узагальнити й систематизувати знання арифметичних дій додавання й віднімання. Актуалізувати розуміння суті арифметичних дій додавання й віднімання, уявлення про вирази, суму і різницю, знання назв компонентів і результатів дій додавання й віднімання, розуміння взаємозв’язку між додаванням і відніманням, закріпити вміння застосовувати правило різницевого порівняння, прийоми додавання й віднімання на підставі нумерації чисел першої сотні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема.“ Узагальнюємо прийоми дода-вання та віднімання в межах 10 “.

Номер слайду 2

Часу гаяти не варто — Руки покладем на парти. Маємо — бо час настав — Повернутися до справ.

Номер слайду 3

Клас готовий працювати? (Так) Додавати й віднімати?       (Так) На розряди розкладати?    (Так) Вчасно руку піднімати?     (Так) Вміло в групах працювати?     (Так) Вирази й задачі розв’зати?       (Так) Дзвінок до роботи уже кличе нас. Країною знань мандрувати нам час.

Номер слайду 4

Хочу побажати вам гарного уроку, Щоб було цікаво всім нам працювати, Щоб хотіли дуже всі відповідати. Щоб  допомагало вам вміння міркувати І дванадцять балів легко заробляти.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 7

ЩОДЕННІ НОВИНИ Прийшов час тему уроку вам назвати . Тема хоч для вас знайома, але все ж цікава. Будуть в ній нові слова, буде і забава.І в скарбничку нашу, поки вивчим тему,Різних скарбів пребагато ми з вами зберемо. .

Номер слайду 8

ЩОДЕННІ НОВИНИ 1. Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема.“ Узагальнюємо прийоми дода-вання та віднімання в межах 10 “. О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 8 )

Номер слайду 9

Каліграфічно щоб писати. Треба рівну спинку мати. Зошит поклади навскоси. Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 10

Робота у зошитах

Номер слайду 11

22 вересня Каліграфічна хвилинка. Класна робота

Номер слайду 12

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 13

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 14

Сидимо рівненько.  Рахуємо швиденько.         Без помилок.

Номер слайду 15

Математичний диктант 22 вересня. Каліграфічна хвилинка 20 21 20 21 20 21 20 21

Номер слайду 16

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТЗапиши числа:в якому 7 десятків і 4 одиниці;в якому 2 десятки і 9 одиниць;“сусідів” числа 59;число, що передує числу 80; число, що слідує за числом 49;найменше двоцифрове число;число 52 у вигляді суми розрядних доданків;

Номер слайду 17

 Роботу ти обов 'язково. Не забудь перечитать,Перевірить, переглянуть,Помилки повиправлять!

Номер слайду 18

ПЕРЕВІР СЕБЕ 74, 29, 58, 59, 60, 79, 50, 10, 52=50+2

Номер слайду 19

СТОРІНКА 8. Завдання 2. 

Номер слайду 20

 7 + 2 = 9        10 – 2 = 8      4 + 3 = 7      9 – 3 = 6 6 + 4 = 10       5 – 4 = 1       6 – 5 = 1       5 + 5 = 10 2) група на дії додавання ( перший доданок менший, ніж другий ) 3 + 7 = 10       2 + 8 = 10 3) група на дію віднімання 8 – 6 = 2         9 – 8 = 1       10 – 6 = 4 СТОРІНКА 8 Завдання 2 .  Групи виразів за способом обчислення:1) група на дії додавання (перший доданок не менший, ніж другий) і віднімання. 4) група на дії додавання (перший доданок не менший, ніж другий) і віднімання.

Номер слайду 21

Памятка Додавання (віднімання) чисел 2, 3, 4, 5 Прийом додавання (віднімання) по части-нах . Замінюю число 2 (3, 4, 5) сумою двох доданків. Спочатку додаю (віднімаю) перший доданок. До (від) отриманого результату додаю (віднімаю) другий доданок.

Номер слайду 22

4. Читаю (записую) відповідь. Наприклад: 5 + 3 = 5 + 2 + 1 = 7 + 1 = 8; 2 + 1 5 – 3 = 5 – 2 – 1 = 3 – 1 = 2. 2 + 1

Номер слайду 23

Памятка Додавання чисел 6, 7, 8, 9. Прийом на підставі переставного закону дії додавання. Порівнюю перший і другий доданки. Якщо перший доданок менший за другий, то міняю місцями доданки: зручніше до більшого числа додавати менше. Додаю числа. Читаю (записую) відповідь. Наприклад: 3 + 6 = 6 + 3 = 9

Номер слайду 24

Номер...№ 3 в книзі ви знайдіть, Приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 25

Завдання 3

Номер слайду 26

 Роботу ти обов 'язково. Не забудь перечитать,Перевірить, переглянуть,Помилки повиправлять!

Номер слайду 27

Завдання 3. Перевірка 7 + 2 = 9        8 – 3 = 5         4 + 4 = 8 9 – 8 = 1        6 + 3 = 9         9 – 2 = 7 7 – 4 = 3        2 + 6 = 8         10 – 7 = 3 5 + 4 = 9       10 – 8 = 2         2 + 5 = 7 9 – 7 = 2        4 + 6 = 10        9 – 5 = 4

Номер слайду 28

Робота з підручником ( с. 8 )

Номер слайду 29

Завдання 4.   Рівняння . Перевірка. 8 – 5 = 3       ( бо 8 – 3 = 5 ) 6 + 4 = 10   ( бо 10 – 6 = 4 ) 9 – 7 = 2       ( бо 2 + 7 = 9 ) 8 + 2 = 10     ( бо 10 – 8 = 2 ) Завдання 4.   Рівняння

Номер слайду 30

4 + 3 = 7      ( бо 7 – 3 = 4) 9 – 4 = 5       ( бо 5 + 4 = 9) 5 + 4 = 9     ( бо 9 – 4 = 5) 9 – 3 = 6      ( бо 9 – 6 = 3)   Рівняння Завдання 5.

Номер слайду 31

Завдання 5. Перевірка. 8 > 5 на 3       8 – 5 = 3    (вісім більше від п’яти на три) 4 < 10 на 6     10 – 4 = 6  (чотири менше від десяти на шість) 6 < 9 на 3       9 – 6 = 3   (шість менше від дев’яти на три) 23 < 27 на 4   27 – 23 = 4  (двадцять три менше від двадцяти семи на чотири) 3 > 1 на 2        3 – 1 = 2    (три більше від одного на два) 

Номер слайду 32

10 > 7 на 3     10 – 7 = 3  ( десять більше від семи на три ) 7 < 8 на 1        8 – 7 = 1    ( сім менше від восьми на один ) 8 < 10 на 2      10 – 8 = 2  ( вісім менше від десяти на два ) 42 > 34 на 18   42 – 34 = 18  ( сорок два більше від тридцяти чотирьох на вісімнадцять ) 2 < 5 на 3         5 – 2 = 3   (два менше від п’яти на три)

Номер слайду 33

ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 34

Домашнє завдання. Навчальний зошит «Працюю самостійно»: с. 9, № 7–8.

Номер слайду 35

Тема 4.“ Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 . “ Мета: узагальнити й систематизувати знання арифметичних дій додавання й віднімання. Актуалізувати розуміння суті арифметичних дій додавання й віднімання, уявлення про вирази, суму і різницю, знання назв компонентів і результатів дій додавання й віднімання, розуміння взаємозв’язку між додаванням і відніманням, закріпити вміння застосовувати правило різницевого порівняння, прийоми додавання й віднімання на підставі нумерації чисел першої сотні.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 листопада 2020
Переглядів
2261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку