7 + 2 = 9 10 – 2 = 8 4 + 3 = 7 9 – 3 = 6 6 + 4 = 10 5 – 4 = 1 6 – 5 = 1 5 + 5 = 10 2) група на дії додавання ( перший доданок менший, ніж другий ) 3 + 7 = 10 2 + 8 = 10 3) група на дію віднімання 8 – 6 = 2 9 – 8 = 1 10 – 6 = 4 СТОРІНКА 8 Завдання 2 . Групи виразів за способом обчислення:1) група на дії додавання (перший доданок не менший, ніж другий) і віднімання. 4) група на дії додавання (перший доданок не менший, ніж другий) і віднімання.
Памятка Додавання чисел 6, 7, 8, 9. Прийом на підставі переставного закону дії додавання. Порівнюю перший і другий доданки. Якщо перший доданок менший за другий, то міняю місцями доданки: зручніше до більшого числа додавати менше. Додаю числа. Читаю (записую) відповідь. Наприклад: 3 + 6 = 6 + 3 = 9
Завдання 5. Перевірка. 8 > 5 на 3 8 – 5 = 3 (вісім більше від п’яти на три) 4 < 10 на 6 10 – 4 = 6 (чотири менше від десяти на шість) 6 < 9 на 3 9 – 6 = 3 (шість менше від дев’яти на три) 23 < 27 на 4 27 – 23 = 4 (двадцять три менше від двадцяти семи на чотири) 3 > 1 на 2 3 – 1 = 2 (три більше від одного на два)
10 > 7 на 3 10 – 7 = 3 ( десять більше від семи на три ) 7 < 8 на 1 8 – 7 = 1 ( сім менше від восьми на один ) 8 < 10 на 2 10 – 8 = 2 ( вісім менше від десяти на два ) 42 > 34 на 18 42 – 34 = 18 ( сорок два більше від тридцяти чотирьох на вісімнадцять ) 2 < 5 на 3 5 – 2 = 3 (два менше від п’яти на три)
Тема 4.“ Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 . “ Мета: узагальнити й систематизувати знання арифметичних дій додавання й віднімання. Актуалізувати розуміння суті арифметичних дій додавання й віднімання, уявлення про вирази, суму і різницю, знання назв компонентів і результатів дій додавання й віднімання, розуміння взаємозв’язку між додаванням і відніманням, закріпити вміння застосовувати правило різницевого порівняння, прийоми додавання й віднімання на підставі нумерації чисел першої сотні.