Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ». Мета.  Повторити назви компонентів дії віднімання та правило знаходження невідомого зменшуваного; формувати в школярів уміння застосовувати це правило для розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати і порівнювати задачі; інтерес до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ».

Номер слайду 2

Доброго ранку, щедрого дня, Сонечко радо усіх нас віта.

Номер слайду 3

Дзвоник дзвенить, не стихає, Школярів усіх скликає: Гей, до класу поспішайте, На місця свої сідайте.

Номер слайду 4

Ми починаємо урок, Що математикою зветься. Вона нам допоможе Таку розвити точність думки, Щоб у нашому житті Про все дізнатись, Вимірять, збагнути.

Номер слайду 5

Математика – наука Точна і серйозна. І прожить без неї нам Навіть дня не можна.

Номер слайду 6

Юний друже, я і ти. У поході будь уважним, Добре думай, не спіши! Знай, що вчитись завжди важко, Легше буде у житті!

Номер слайду 7

Ось ми зошити візьмем І похило покладем. Сядем рівно, як смичок, Бо почався вже урок.

Номер слайду 8

16 вересня. Каліграфічна хвилинка. Класна робота

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

16 вересня. Каліграфічна хвилинка 56 ? 58 Продовжуйте числа… Класна робота

Номер слайду 12

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 13

Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ».

Номер слайду 14

Завдання 1. Склади задачу з числами 7 і 12 на знаходження різниці. Склади і розв’яжи обернені задачі. Скористайся підказками.

Номер слайду 15

Завдання 1  Проста задача на віднімання. У Софійки було 12 гривень, з них вона витратила 7 гривень на цукерки. Скільки гривень залишилося в дівчинки?

Номер слайду 16

Задача. Було — 12 гривень. Витратила — 7 гривень. Залишилось — ? Розв’язання12 – 7 = 5 (грн) Відповідь: у дівчинки залишилося 5 гривень. 

Номер слайду 17

1) Перша обернена проста задача на знаходження від’ємника. У Софійки було 12 гривень. Коли вона витратила декілька на цукерки, у неї залишилося ще 5 гривень. Скільки гривень витратила дівчинка? Задача. Було — 12 гривень. Витратила — ?Залишилось — 5 гривень

Номер слайду 18

Розв’язання12 – 5 = 7 (грн) Відповідь: дівчинка витратила 7 гри-вень.2) Друга обернена проста задача на знаходження зменшуваного. Коли Софійка витратила 7 гривень на цукерки, у неї залишилося ще 5 гривень. Скільки гривень було в дівчинки спочатку?

Номер слайду 19

Задача. Було — ?Витратила — 7 гривень. Залишилось — 5 гривень Розв’язання5 + 7 = 12 (грн) Відповідь: спочатку в дівчинки було 12 гривень.

Номер слайду 20

Завдання 2.  Складена задача на віднімання суми від числа. Господиня привезла на базар 50 кг помідорів. Одному по­купцю вона продала 7 кг помідорів, а іншому — 5 кг. Скіль­ки кілограмів помідорів залишилося в господині? Задача. Було (привезла) — 50 кг. Продала — ?, 7 кг і 5 кг. Залишилось — ?

Номер слайду 21

Вираз:  50 – (7 + 5)= План розв’язування1) Скільки всього кілограмів помідорів продала?2) Скільки кілограмів помідорів залишилося в господині? Розв'язання1) 7 + 5 = 12 (кг) – всього кілограмів помідорів продала;2) 50 – 12 = 38 (кг) – кілограмів помідорів залишилося в господині.

Номер слайду 22

2 спосіб. Оскільки господиня спочатку продала 7 кілограмів, а потім 5 кі-лограмів, тоді Задача. Було — 50 кг. Продала — 7 кг. Залишились (Було) — ?Продала — 5 кг. Залишилось — ?

Номер слайду 23

2) Обернена складена задача на знаходження зменшуваного (до числа додати суму). Після того, як господиня продала одному по­купцю 7 кг помідорів, а іншому — 5 кг, у неї ще залишилося 38 кг. Скіль­ки кілограмів помідорів було в господині спочатку?

Номер слайду 24

Номер № 3 в книзі ви знайдіть, Приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 25

Самостійно ми працюєм, Помилок не буде — факт! Ми уважно поміркуєм,Щоб вийшов добрий результат.

Номер слайду 26

 Роботу ти обов 'язково. Не забудь перечитать,Перевірить, переглянуть,Помилки повиправлять!

Номер слайду 27

Збіг наш урок, як коротка мить. Дуже швидко час біжить. Ще попереду у нас багато кроків І цікавих, і важких уроків. Так намагайтесь вправно все вивча­ти. Пам'ятайте: учня скарб — знання!

Номер слайду 28

Домашнє завдання. Навчальний зошит « Працюю самостійно »: с. 23, № 3 - 4.

Номер слайду 29

Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ». Мета.  Повторити назви компонентів дії віднімання та правило знаходження невідомого зменшуваного; формувати в школярів уміння застосовувати це правило для розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати і порівнювати задачі; інтерес до навчання.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
1668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку