Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «Досліджуємо задачі на різницеве порівняння».

Про матеріал
Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «Досліджуємо задачі на різницеве порівняння». Мета. Узагальнити й систематизувати уявлення про математичні структури складених задач на різницеве порівняння; актуалізувати вміння застосовувати правила збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, різницевого порівняння
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «Досліджуємо задачі на різницеве порівняння ». Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

1, 2, 3, 4, 5 —Хочемо все на світі знать!День турботливо почнеться,Все навколо усміхнеться!Вправа «Очікування»

Номер слайду 3

Ледарів у нас немає. Хто руки не піднімає?Умощуйтесь зручніше. Працюйте веселіше.

Номер слайду 4

21 вересня. Каліграфічна хвилинка. Класна робота

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

Математичний диктант21 вересня. Каліграфічна хвилинка 17 … 19… Утворити нові числа Класна робота

Номер слайду 8

73 + 19473866522549568724373634465473

Номер слайду 9

Перевірка 92, 66, 57, 85, 71, 44, 68, 75, 106, 43, 56, 55, 53, 65, 73,92.

Номер слайду 10

Тема уроку Досліджуємо задачі на різницеве порівняння. ( с. 30 - 31 )

Номер слайду 11

Робота з підручником ( с. 30 )

Номер слайду 12

Числа ось в рядок стоять —Треба нам їх порівнять!Щоб числа порівняти,Треба, друже, віднімати!

Номер слайду 13

45 + 29 > 45 – 29 27 – 19 > 27 – 20  36 : 6 > 36 : 9     53 + 17 < 53 + 23  6 • 4 = 4 • 6  36 : 9 = 45 : 9  Завдання 4.  Порівняй вирази зручним для тебе способом.

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

СТОРІНКА 30. Завдання 1.  Добери схеми до задачі 1; до задачі 2. Зістав задачі 1 і 2. Що в них спільне? відмінне? Як відмінність задач вплине на їх розв’язання?З яких простих задач складається задача 2? Розв’яжи задачу 2.

Номер слайду 16

1) Дідусь заготовив на зиму 8 л яблучного соку, а томатного — у 2 рази більше. Скільки літрів томатного соку заготовив ді-дусь?І — 8 лІІ — ?, у 2 рази більше

Номер слайду 17

Розв’язання8 • 2 = 16 (л)Відповідь: дідусь заготовив 16 л томатного соку Задача 2) Дідусь заготовив на зиму 8 л яблучного соку, а томатного — у 2 рази більше. На скільки літрів більше томатного соку, ніж яблучного, заготовив дідусь?

Номер слайду 18

І — 8 лІІ — ?, у 2 рази більше; на?більше Розв’язання1) 8 • 2 = 16 (л) – літрів томатного соку заготовив дідусь;2) 16 – 8 = 8 (л)Відповідь: на 8 л соку більше томатного соку, ніж яблучного, заготовив дідусь. 

Номер слайду 19

Дідусь заготовив 8 л яблучного соку. Томатний сік він готував упродовж двох днів, по 8 л щодня. На скільки більше літрів томатного соку, ніж яблуч­ного, заготовив дідусь?

Номер слайду 20

 І — 8 лІІ — ?, по 8 л взяти 2р. На ? більше Розв’язання1) 8 • 2 = 16 (л) – літрів томатного соку заготовив дідусь2) 16 – 8 = 8 (л)Відповідь: на 8 літрів більше томатного соку, ніж яблуч­ного, заготовив дідусь.

Номер слайду 21

СТОРІНКА 31.4) Дідусь налив 12 л соку порівну в 6 ба­нок і 3 л — в бутель. На скільки біль­ше літрів соку в бутлі, ніж в 1 банці? ЗадачаІ — ?, 8 л розділити на 4 порівнуІІ — 3; на ? більше

Номер слайду 22

Розв’язання1) 12 : 6 = 2 (л) – літрів соку в банці;2) 3 – 2 = 1 (л)Відповідь: на 1 літру біль­ше соку в бутлі, ніж в 1 банці.

Номер слайду 23

Завдання 2. Самостійна робота Знайди значення виразів по діях. 62 – (5 . 7 – 19) + 46 (57 – 39) : 6 . 7 – 14 (38 + 4) : 7 . 4 : 8 48 : (32 – 19 – 5) : 2

Номер слайду 24

Перевірка:   92, 7, 3, 3

Номер слайду 25

Завдання 3.  Знайди значення виразу зі змінною.m + 3* m – 12, якщо m = 7; m = 3; m = 9. Перевірка:m + 3 • m – 12 , якщо m = 7, то m + 3 • m – 12 = 7 + 3 • 7 – 12 = = 7 + 21 – 12 = 6

Номер слайду 26

•   Збіг урок наш, як коротка мить,Щоб все про всіх у житті знати. Тож намагайтесь вправно все вивчати,І веселих, і сумних уроків. Дуже швидко час біжить. Та попереду у нас багато кроків,

Номер слайду 27

Домашнє завдання НУШ. Математика. (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко  3 клас. ) ЧАСТИНА 1 . с. 31 , № 4 - 5.

Номер слайду 28

Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема уроку. «Досліджуємо задачі на різницеве порівняння». Мета. Узагальнити й систематизувати уявлення про математичні структури складених задач на різницеве порівняння; актуалізувати вміння застосовувати правила збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, різницевого порівняння.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Svetlana Rozochka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яблочкіна Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
2313
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку