Урок "Материки, океани та частини світу на географічних картах"

Про матеріал
Урок у 4 класі "Я досліджую світ" Мета. Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з поняттям «материки», »океани», »частини світу»; закріпити вміння працювати з картою; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природних багатств.
Перегляд файлу

Урок у 4 класі

Тема. Материки, океани та частини світу на географічних картах.

Мета.

Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з поняттям «материки», »океани», »частини світу»; закріпити вміння працювати з картою; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природних багатств.

Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя, компетентності в природничих науках і технологіях, екологічна грамотність і здорове життя.

Обладнання: глобус, карта півкуль, контурні карти, кольорові цеглинки.

Хід уроку

І . Вступна частина

  1. Організаційний момент

Вправа «Синоптик»

   2.Актуалізація опорних знань

Вправа «Так» чи «Ні», використовуючи шість цеглинок.

  • На карті півкуль переважає більше жовтого кольору;
  • На карті півкуль переважає більше голубого кольору;
  • Материки – це великі ділянки суходолу;
  • Суходіл поділяють на чотири материки;
  • Суходіл поділяють на шість материків.

- Україна розміщена у Західній півкулі;

     - Україна розміщена у Східній півкулі;

3. Повідомлення теми та мети

Ми сьогодні з вами дізнаємося у чому відмінність між материками та частинами світу, будемо міркувати як дослідники, працювати з контурною картою.

ІІ. Основна частина

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. « Мозковий штурм»
  • Що ми називаємо картою?
  • Які існують види карт?
  • Що таке глобус?
  • Що таке екватор?
  • На які півкулі екватор поділяє Землю?
  • На які півкулі меридіан ділить Землю?
  • Як зображують на глобусі і карті поверхню Землі?
  • Чим відрізняються  острів і півострів?
  1. Технологія «Два – чотири – всі разом»

Знайти на карті океани, що омивають материки.

  1. Сприймання навчального матеріалу. Робота в групах.

Кореспондент задає запитання групам.

1 група «Історики »

Що люди знали про океанічні глибини в минулому?

2 група «Океанологи».

На які океани поділяється Світовий океан?

Розкажіть про кожен океан окремо.

3 група  «Синоптики»

Як Світовий океан впливає на погоду?

4 група «Експерти»

Світовий океан просить про допомогу. Що ж треба робити, щоб зберегти багатства океану?

       Руханка

  1. Робота з підручником.

Опрацювання поняття «частини світу» за малюнком на с.4

     5.Робота  з контурною картою. Нанести на карту назви материків і частин світу. Підписати океани.

Взаємоперевірка

6.Пальчикова гімнастика

7. Математична хвилинка.

Прокласти на контурній карті найкоротший водний маршрут з України до Австралії.

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

  1. Вправа «Рефлексивний екран»

Учні стоять в колі і висловлюються одним реченням

-Сьогодні я дізнався (дізналася)…

- Тепер я зможу…

- У мене вийшло…

- Мене здивувало…

-Я спробую…

-Було цікаво…

- Було складно…

-я зрозумів (зрозуміла)…

-Я відчув (відчула), що…

- Я навчився (навчилася)…

- Мені захотілося…

2. Самоаналіз

Показати цеглинку LEGО

Зелений колір – все зрозуміло,

Синій - зрозуміло  наполовину,

Червоний - дещо не зрозуміло.

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2022
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку