Тема уроку:«Meet my family» (3 клас)
Мета уроку:
Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями,ввести їх до активного словникового запасу учнів; розвивати мовленнєву здогадку, удосконалювати лексичні навички в усному і писемному мовленні по темі; закріпити знання учнів про вживання теперішнього неозначеного часу; розвивати мовлення учнів, спостережливість, логічне мислення, навики читання; виховувати любов та бережне ставлення до оточуючих, членів родини.
Обладнання: підручник А.Несвіт English 3, робочий зошит, картки з малюнками до теми, роздатковий матеріал, картки зі словами, малюнки, граматичні таблиці.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку (PROCEDURE)
І. Організація класу.
1. Підготовка до сприйняття іноземної мови. Lead –in
T. Hello, children! I’m glad to see you.
Ch. Hello, teacher! We are glad to see you too!
Stand still!
Morning is coming,
Night is away,
Rise the sun!
And welcome the day!
Good-morning!
Sit down!
How are you?
Повідомлення теми уроку.
- Вчитель задає запитання ( What is your name?.......) дітям , за кожну відповідь вони отримують одну із наступних літер FAMILY.
- Потім діти які отримали літери виходять до дошки і розташовують літери у правильному порядку, щоб отримати слово.
Вчитель: цікаво знати, що слово family можна розшифрувати як
F – father
A – and
M – mother
I – i
L – love
Y – you
2. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Фонетична зарядка
I have a mother,
I have a father,
I have a sister,
I have a brother,
Mother, father,
Sister, brother,
Hand in hand
With one another.
ІІ. Основна частина уроку.Main part of the lesson.
1. Аудіювання та читання (Unit 3, Lesson 1 , ex. 1 p. 40 )
2. Гра «Знайди пару» (Match the pairs). Вчитель просить дітей на хвилинку закрити очі. Розклеює по класі лексику по темі англійською (діти мають згрупувати ці слова, наприклад mother- father, sister- brother, grandmother-grandfather, uncle-aunt і т.д.).
3.Grammar revision. Повторення граматики.
Виконання впр.2, ст.41(PB., A.Nesvit) Complete the dialogues with is,are, then act out the dialogues.
4.Game “Unscramble the words”
5.Relaxation Фізкультхвилинка (Пісня «Head, shoulders, knees and toes»)
6. Speaking. Говоріння. Учні повинні принести з дому або ж мати на телефонах сімейні фото для опису.
Describe your family photo. Start like this:
This is my family photo. This is my… That is… These are… Those are…
ІІІ. Заключна частина уроку. SUMMARY OF THE LESSON.
1. Підсумки ( Conclusion)
Was it interesting for you on the lesson?
Did you learn some new information?
Did we speak today?
Did we sing a song?
You were very active.
2.Еvaluation (Оцінювання)
3.Домашнє завдання (Homework)
WB p.24