Урок " Meet my family"

Про матеріал
План конспект уроку з англійської мови для 3 класу " Meet my family" за підручником А.Несвіт.
Перегляд файлу

Тема уроку:«Meet my family» (3 клас)

Мета уроку:

Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями,ввести їх до активного словникового запасу учнів; розвивати мовленнєву здогадку, удосконалювати лексичні навички в усному і писемному мовленні по темі; закріпити знання учнів про вживання теперішнього неозначеного часу; розвивати мовлення учнів, спостережливість, логічне мислення, навики читання; виховувати любов та бережне ставлення до оточуючих, членів родини.

Обладнання: підручник А.Несвіт  English 3, робочий зошит, картки з малюнками до теми, роздатковий матеріал,  картки зі словами, малюнки,  граматичні таблиці.

Тип уроку:  комбінований

 

Хід уроку (PROCEDURE)

І. Організація класу.

1. Підготовка до сприйняття іноземної мови. Leadin

T. Hello, children! I’m glad to see you.

Ch. Hello, teacher! We are glad to see you too!

Stand still!

Morning is coming,

Night is away,

Rise the sun!

And welcome the day!

Good-morning!

Sit down!

How are you?

 

Повідомлення теми уроку.

- Вчитель задає запитання ( What is your name?.......) дітям , за кожну відповідь вони отримують одну із наступних літер FAMILY.

- Потім діти які отримали літери виходять до дошки і розташовують літери у правильному порядку, щоб отримати слово.

Вчитель: цікаво знати, що слово family можна розшифрувати як

F – father

A – and

M – mother

I – i

L – love

Y – you

  •                   Діти, хто здогадався яка тема нашого сьогоднішнього уроку?

2. Введення в іншомовну  атмосферу.

1. Фонетична зарядка

     I have a mother,                       

     I have a father,

     I have a sister,

     I have a brother,

     Mother, father,

     Sister, brother,

     Hand in hand

     With one another.

ІІ. Основна частина уроку.Main part of the lesson.

1. Аудіювання та читання (Unit 3, Lesson 1 , ex. 1 p. 40 )

  •                   Lets open our books on the page 40 ex. 1. А зараз відкрийте підручники на сторінці 40 вправа 1.
  •                   Tell me please, who can you see in the picture? Кого ви бачите на малюнку?
  •                   And now listen. (вчитель зачитує вірш,  діти слухають та слідкують у підручнику)
  •                   Учитель запитує учнів про малюнки у підручнику. Can you see a mother , father, brother…… іn the picture?
  •                   Вчитель пропонує дітям прочитати вірш.

2. Гра «Знайди пару» (Match the pairs). Вчитель просить дітей на хвилинку закрити очі. Розклеює по класі лексику по темі англійською (діти мають згрупувати ці слова, наприклад mother- father, sister- brother, grandmother-grandfather, uncle-aunt  і т.д.).

 

3.Grammar revision. Повторення граматики.

  •                   Учні знаходять у вірші похідні від дієслова to be в теперішньому часі.

 

  •                   На дошку вивішуються дієслова am, is, are. Завданням дітей є добрати до них пелюстки з відповідними особами he, she, it, they, we, you, I.
  •                   Complete the sentences:
  • 1. I … a pupil.
  • 2. My uncle …a baker.
  • 3. Ann and Liz … cousins.
  • 4. His father … a doctor.
  • 5. They … farmers.
  • 6. I … 9.
  • 7 My grandparents … kind.

 

  •                   Наступні іменники розподіляються відповідно до осіб father, mother, people, family, parents, sister, brother, cousin, grandparents, uncle, aunt.

Виконання впр.2, ст.41(PB., A.Nesvit) Complete the dialogues with is,are, then act out the dialogues.

4.Game “Unscramble the words”

  1.               t,r,e,i,s,s
  2.               r,r,o,t,h,b,e
  3.               o,t,e,m,h,r
  4.               n,c,l,u,e
  5.               n,u,a,t
  6.               n,s,I,c,o,u

5.Relaxation Фізкультхвилинка (Пісня «Head, shoulders, knees and toes»)

6. Speaking.  Говоріння. Учні повинні принести з дому  або ж мати на телефонах сімейні фото для опису.

Describe your family photo. Start like this:

This is my family photo. This is my… That is… These are… Those are…

 

ІІІ. Заключна частина уроку. SUMMARY OF THE LESSON.

1. Підсумки ( Conclusion) 

Was it interesting for you on the lesson?

Did you learn some new information?

Did we speak today?

Did we sing a song?

You were very active.

2.Еvaluation (Оцінювання)

3.Домашнє завдання (Homework)

WB p.24

 

docx
Додано
3 травня 2019
Переглядів
1976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку