Урок "Ми - діти держави Україна"

Про матеріал
Поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розвивати критичне мислення, вміння одержувати інформацію, аналізувати її, порівнювати, робити висновки, виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини.
Перегляд файлу

ТЕМА.  МИ – ДІТИ  ДЕРЖАВИ  УКРАЇНА 

МЕТА. Поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розвивати критичне мислення, вміння одержувати інформацію, аналізувати її, порівнювати, робити висновки, виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини.                                                       

ОБЛАДНАННЯ. Таблиці «Моя країна Україна», «Київ – столиця України»,квітка пізнання, мікрофон,  аудіозапис пісень , аркуші для роботи в парах.                                                                                                                      ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент.

  Учитель. Добрий день, мої милі діти, ви підросли і змужніли у нас.                                             Будемо вчитись, дружити, радіти              й називатись 2  клас.                                                                                    Я сьогодні всіх щиро вітаю               в нашій школі, у дружній сім’ї,                                                                      і міцного здоров’я бажаю              й щастя-радості, любі мої.                                                                      Ми раді вітати у нашій класній родині  та, хай ваші зірочки яскраво сяють на зоряному небі країни знань.

 2.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.      

  • Сьогодні у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою. І на дошці у нас теж була чарівна квітка – семицвітка – КВІТКА ПІЗНАННЯ. Та поки ми були на лінійці, вітерець-пустунець розвіяв усі пелюсточки. Щоб повернути їх, треба виконати різні завдання. Діти, допоможемо квітці-семицвітці? Тож до роботи. Ось перша пелюстка.                                                                                                               

1 пелюстка. Тему уроку прочитати поспішіть і пропущене слово допишіть. 

  • Отже, діти, сьогодні у нас на уроці піде мова про країну, в якій ми живемо, і про вас, малих школяриків, які зростають у державі Україна.Що ж ви вже знаєте про Україну, - про це на завданнях наступних пелюсток.             
  1. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.    

2 пелюстка. Великих і славних міст багато, а ми будемо головне місто України вивчати.( Лунає пісня про Київ, діти відгадують. Про яке місто йдеться?).                           

3 пелюстка. Треба гарно працювати, щоб ці назви відгадати:   

Яка найбільша річка України?       

Які гори є в Україні?         

Які моря є на півдні нашої країни?    

4 пелюстка. Щоб патріотом-українцем зростати,      треба багато про рідне місто чи село знати.                                         

Яку назву має наше рідне село?      Що є у нашому селі?               5 пелюстка. Мікрофон до рук візьміть,              де були влітку – розкажіть.                                                                      ГРА «МІКРОФОН» - діти повідомляють, у яких куточках України вони побували.                                                                                                 

6 пелюстка. А тепер повідомляємо, як рідний край ми любимо та знаємо.  

РОБОТА У ПАРАХ З БАТЬКАМИ – діти готуються до виразного читання частин віршів.              Отже, розпочинаємо «пряму трансляцію» концерту «Ми – діти держави Україна».                                                                                                               

 У всьому світі – кожен зна:

 Є Батьківщина лиш одна.    

 І в нас вона одна-єдина - це наша славна Україна.      

 Не забувай Шевченка слів про  горду славу козаків.      Не забувай, що ти дитина               землі, що зветься Україна.                                                       

7 пелюстка. Зі мною грайте, себе перевіряйте.                     ГРА « ТІСНЕ КОЛО» - даючи ствердну відповідь на запитання, діти роблять невеликий крок вперед.                                                       

Хто скучив за товаришами по класу?      

Кому довелося влітку почути….(запис – звуки моря, дощу, спів пташок)?  

Хто добре допомагав бабусі й дідусеві?     

Хто не забув, що ми – ввічливі школярики?    

Хто любить слухати, як рідні співають народних пісень? 

Хто пам'ятає наш девіз?                         Неповторні ти і я, разом ми – одна сім’я, будемо у мирі жити, гарно вчитись і дружити, щоб батьки могли радіти,              що такі в них добрі діти.                                                                      4.ПІДСУМОК УРОКУ                                                                                                                                           

  • Багато ви знаєте про Україну, а головне те, що любите її, любите своїх рідних і працею своєю допомагаєте їм. Ми працювали дружно і впевнено, тому змогли повернути пелюстки квітці-семицвітці.               Сподіваюсь, що ваші оченята будуть сяяти радістю пізнання щодня.

 

docx
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку