Урок. "Ми - дослідники. Ми - винахідники".

Про матеріал
Урок має мету зацікавити дітей певною темою, стимулювати фантазію дітей. Ознайомити з поняттями "дослідники", "винахідники". Розвивати в учнів пізнавальний інтерес до природничих дисциплін, дослідницькі навички, бажання бути винахідником. Виховувати бажання досліджувати навколишній світ.
Перегляд файлу

Тема.  Ми – дослідники.    Ми – винахідники.

Мета. Зацікавити дітей певною темою, стимулювати фантазію. Ознайомити з поняттями «винахідник», «дослідник».

Розвивати в учнів пізнавальні інтереси до природничих дисциплін, дослідницькі навички, бажання бути винахідником.

Виховувати бажання досліджувати навколишній світ.

Обладнання: відео «Винаходи, які зробили діти», презентація «Природа – мудрий винахідник», «Досліджуємо навколишній світ», цеглинки LEGO.

                               Хід       уроку

  1. Організація   класу.
  1. Привітання.

                         Давайте привітаємось,

                         Давайте посміхнемося,

                         Давайте в очі глянемо,

                         І нам тепліше стане.

                         Раз рука, два рука,

                         Раз плече, два плече.

                         Голова вліво, вправо подивилась,

                         Привітались і здружились.

  1. Вправа  «Синоптик».
  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць зими триває?
  • Що ви про нього знаєте?
  • Яке сьогодні число?
  • А який день тижня?
  • Що цікавого ви побачили, коли йшли до школи?
  • Які зміни відбулися у природі?
  1. Актуалізація опорних знань. 
  • Озирніться навколо себе. Які предмети ви бачите?
  • Як ви гадаєте, вони існували завжди?
  • А звідки вони взялись? Хто їх придумав?
  • У світі існує багато речей, про які ми могли ніколи не дізнатися. Наприклад, що Земля – куля, хто живе на дні океану, як живуть інші народи та багато – багато іншого. Але ми знаємо про все це. Звідки?
  • Завдяки допитливим людям. З давніх- давен були люди, які прагнули пізнати світ, створити щось нове.
  1. Повідомлення теми і мети уроку.

-Таких людей називають дослідниками і винахідниками. Сьогодні ми  поговоримо саме про них, дізнаємося про винаходи, які зробили діти, які подарувала нам природа і самі спробуємо створити щось власноруч.

IV. Робота над темою уроку.

  1. Бесіда.
  • Як ви гадаєте, хто такі дослідники?
  • А винахідники?
  • Дослідники – це люди, які багато спостерігають, експериментують і таким чином здобувають нові знання.
  • Винахідники – це люди, які придумують і створюють нові речі, або новий спосіб щось зробити.
  1. Стратегія  «Входження в картину».

  • Кого ви бачите на картині?
  • Хто що робить?
  • Якими винаходами інженерів користується мама?
  • Що робить бабуся? А дідусь?
  • Що може робити дівчинка?
  • Чи потрібен винахідникам компютер? Для чого?
  • Про що мріє тато?
  • Чи можуть так народжуватися винаходи?
  • Як ви думаєте, що будує хлопчик?
  • Чи можна його назвати винахідником – початківцем?
  1. Гра «Досліджуємо навколишній світ» (Використання цеглинок  LEGO).
  • Зараз ми спробуємо дослідити різні об’єкти за допомогою органів чуття.

Презентація «Досліджуємо навколишній світ»

  1. Фізкультхвилинка.

                              Всі стомились працювати,

                              Будем з LEGO відпочивати.

                              Жовта – тупаєм, кружляєм,

                              Від роботи спочиваєм.

                              А зелена – присідаєм,

                              Руки вгору піднімаєм.

                              Голубу тримаю я –

                              Плескає вся дітвора.

                              В кошик цеглиночки складаємо.

                              Працювати всі розпочинаємо.

  1. Робота над презентацією «Природа – мудрий винахідник».

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-priroda-mudrij-vinahidnik-218162.html

  • Діти, а як ви гадаєте, хто наймудріший винахідник у світі?
  • Так, це природа.
  • Хочеш стати винахідником, спостерігай за природою. У неї купа ідей.
  • Хочеш літати ? Пташки вміють.
  • Хочеш видиратися на стрімкі скелі?
  • Ящірки вміють. У них чіпкі лапки.
  • Хочеш стати крутим плавцем?
  • Жаба і тюлень вміють.
  • Хочеш бачити в темряві?
  • Сова і кажани вміють.
  1. Перегляд відео « Винаходи, які зробили діти».

https://www.youtube.com/watch?v=BXIOUjao5dY

  • Діти , як ви вважаєте, які риси характеру притаманні винахідникам?
  • А хто може стати винахідником?
  • Які винаходи ви запамятали?
  • Хто винайшов усі ці речі?
  • Як ви вважаєте, чи все у світі винайдено до нас?
  • Що хотіли б винайти ви?
  1. Робота в групах.  LEGO – студія. ( Створення робота з цеглинок LEGO.)

-А чи знаєте ви, що 12 річний Максим Лема зі Львова створив робота, який виконує функцію інженерів. Робот сканує приміщення, вимірює його площу, передає дані на компютер.

- Зараз і спробуєте створити робота . Придумайте йому назву.

- Що вміє робити ваш робот?

8. Презентація роботи груп.

V. Підсумок уроку.  Рефлексія.

- Про що ми говорили на уроці?  Що нового дізналися?

- Хто з вас хоче стати винахідником?

Вправа «Мій настрій».

  • За допомогою цеглинок покажіть, який у вас настрій.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
5365
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку