8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок. "Ми - дослідники. Ми - винахідники".

Про матеріал
Урок має мету зацікавити дітей певною темою, стимулювати фантазію дітей. Ознайомити з поняттями "дослідники", "винахідники". Розвивати в учнів пізнавальний інтерес до природничих дисциплін, дослідницькі навички, бажання бути винахідником. Виховувати бажання досліджувати навколишній світ.
Перегляд файлу

Тема.  Ми – дослідники.    Ми – винахідники.

Мета. Зацікавити дітей певною темою, стимулювати фантазію. Ознайомити з поняттями «винахідник», «дослідник».

Розвивати в учнів пізнавальні інтереси до природничих дисциплін, дослідницькі навички, бажання бути винахідником.

Виховувати бажання досліджувати навколишній світ.

Обладнання: відео «Винаходи, які зробили діти», презентація «Природа – мудрий винахідник», «Досліджуємо навколишній світ», цеглинки LEGO.

                               Хід       уроку

  1. Організація   класу.
  1. Привітання.

                         Давайте привітаємось,

                         Давайте посміхнемося,

                         Давайте в очі глянемо,

                         І нам тепліше стане.

                         Раз рука, два рука,

                         Раз плече, два плече.

                         Голова вліво, вправо подивилась,

                         Привітались і здружились.

  1. Вправа  «Синоптик».
  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць зими триває?
  • Що ви про нього знаєте?
  • Яке сьогодні число?
  • А який день тижня?
  • Що цікавого ви побачили, коли йшли до школи?
  • Які зміни відбулися у природі?
  1. Актуалізація опорних знань. 
  • Озирніться навколо себе. Які предмети ви бачите?
  • Як ви гадаєте, вони існували завжди?
  • А звідки вони взялись? Хто їх придумав?
  • У світі існує багато речей, про які ми могли ніколи не дізнатися. Наприклад, що Земля – куля, хто живе на дні океану, як живуть інші народи та багато – багато іншого. Але ми знаємо про все це. Звідки?
  • Завдяки допитливим людям. З давніх- давен були люди, які прагнули пізнати світ, створити щось нове.
  1. Повідомлення теми і мети уроку.

-Таких людей називають дослідниками і винахідниками. Сьогодні ми  поговоримо саме про них, дізнаємося про винаходи, які зробили діти, які подарувала нам природа і самі спробуємо створити щось власноруч.

IV. Робота над темою уроку.

  1. Бесіда.
  • Як ви гадаєте, хто такі дослідники?
  • А винахідники?
  • Дослідники – це люди, які багато спостерігають, експериментують і таким чином здобувають нові знання.
  • Винахідники – це люди, які придумують і створюють нові речі, або новий спосіб щось зробити.
  1. Стратегія  «Входження в картину».

  • Кого ви бачите на картині?
  • Хто що робить?
  • Якими винаходами інженерів користується мама?
  • Що робить бабуся? А дідусь?
  • Що може робити дівчинка?
  • Чи потрібен винахідникам компютер? Для чого?
  • Про що мріє тато?
  • Чи можуть так народжуватися винаходи?
  • Як ви думаєте, що будує хлопчик?
  • Чи можна його назвати винахідником – початківцем?
  1. Гра «Досліджуємо навколишній світ» (Використання цеглинок  LEGO).
  • Зараз ми спробуємо дослідити різні об’єкти за допомогою органів чуття.

Презентація «Досліджуємо навколишній світ»

  1. Фізкультхвилинка.

                              Всі стомились працювати,

                              Будем з LEGO відпочивати.

                              Жовта – тупаєм, кружляєм,

                              Від роботи спочиваєм.

                              А зелена – присідаєм,

                              Руки вгору піднімаєм.

                              Голубу тримаю я –

                              Плескає вся дітвора.

                              В кошик цеглиночки складаємо.

                              Працювати всі розпочинаємо.

  1. Робота над презентацією «Природа – мудрий винахідник».

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-priroda-mudrij-vinahidnik-218162.html

  • Діти, а як ви гадаєте, хто наймудріший винахідник у світі?
  • Так, це природа.
  • Хочеш стати винахідником, спостерігай за природою. У неї купа ідей.
  • Хочеш літати ? Пташки вміють.
  • Хочеш видиратися на стрімкі скелі?
  • Ящірки вміють. У них чіпкі лапки.
  • Хочеш стати крутим плавцем?
  • Жаба і тюлень вміють.
  • Хочеш бачити в темряві?
  • Сова і кажани вміють.
  1. Перегляд відео « Винаходи, які зробили діти».

https://www.youtube.com/watch?v=BXIOUjao5dY

  • Діти , як ви вважаєте, які риси характеру притаманні винахідникам?
  • А хто може стати винахідником?
  • Які винаходи ви запамятали?
  • Хто винайшов усі ці речі?
  • Як ви вважаєте, чи все у світі винайдено до нас?
  • Що хотіли б винайти ви?
  1. Робота в групах.  LEGO – студія. ( Створення робота з цеглинок LEGO.)

-А чи знаєте ви, що 12 річний Максим Лема зі Львова створив робота, який виконує функцію інженерів. Робот сканує приміщення, вимірює його площу, передає дані на компютер.

- Зараз і спробуєте створити робота . Придумайте йому назву.

- Що вміє робити ваш робот?

8. Презентація роботи груп.

V. Підсумок уроку.  Рефлексія.

- Про що ми говорили на уроці?  Що нового дізналися?

- Хто з вас хоче стати винахідником?

Вправа «Мій настрій».

  • За допомогою цеглинок покажіть, який у вас настрій.

 

docx
Додано
10 квітня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку