Урок "Мінна безпека"

Про матеріал
Урок з мінної безпеки з використанням презентації від UNISEF (Презентація 5-11 класи за посиланням Презентація_5-11_класи.pdf ) із сайту за посиланням https://www.unicef.org/ukraine/documents/mine-safety-school-presentations). Можна використовувати як для годин спілкування та позакласних заходів, так і для уроків ЗБД. Сценарій має покликання на презентацію, відео та мультфільм. На закріплення матеріалу квест (покликання в сценарію).
Перегляд файлу

УРОК  МІННОЇ  БЕЗПЕКИ  ВІД  UNISEF

(Урок проведений з використанням презентації від  UNISEF (Презентація 5-11 класи   за посиланням Презентація_5-11_класи.pdf ) із сайту за посиланням   https://www.unicef.org/ukraine/documents/mine-safety-school-presentations)

Тема: Мінна безпека

Мета:

- розповісти про наслідки російського наступу та окупації, які становлять небезпеку для людей;

- повідомити, які служби відповідають за безпеку людей під час війни;

- познайомити з переліком вибухонебезпечних предметів;

- навчити дітей ідентифікувати ризики, пов'язані з надзвичайними ситуаціями та вибуховими предметами;

- вивчити та закріпити правила поводження з небезпечними чи підозрілими предметами;

 - розробити алгоритм дій, коли зіткнувся з вибухонебезпечним предметом.

 

 Форма проведення: перегляд та обговорення презентації, квест (дистанційно)

План уроку

  1. Перегляд завдань  та визначення правильних відповідей.

Учитель пропонує учням Завдання (6) з декількома варіантами відповідей ( на презентації до уроку) . Діти дають відповіді, які вони вважають правильними.

 

  1. Що треба знати про небезпечні предмети?

Ознайомлює дітей з фото цих предметів, наголошуючи на розмірах (можуть бути невеликими розмірами, із-за цього їх не видно у високій траві, можуть лежати за більшими предметами), кольорі ( зливається із землею, сухою травою, зеленню), який мають вигляд.

 

  1. Перегляд відео «Навчаємось мінній безпеці: вибухові елементи касетних снарядів».

Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=R5d0iNwS7mI&list=PLJ2-31j4oXT7YNWjqt5fV70BK3pqs5pW-

 Після  перегляду відео визначаємо із запропонованих предметів, який є найнебезпечнішим. Визначаємо ЧОМУ?  «Знайомі» небезпечні предмети у «знайомих» місцях – чому лялька чи коробка цукерок можуть бути небезпечними? Обговорюємо.

 

  1. У яких місцях може ховатися небезпека ?

Обговорюємо і називаємо ці місця.

 

  1. Як маркують небезпечні території?

Переглядаємо фото презентації, обговорюємо особливості маркування і чому ми повинні це знати.

 

  1. Перегляд мультфільму «Суперкоманда проти мін»

Посилання https://www.youtube.com/watch?v=5qZlSL-zPIo

Після перегляду обговорюємо та знаходимо вихід із ситуації: Що слід зробити хлопцям які зайшли на склад боєприпасів?

 

  1. Узагальнення.

Учні дають відповіді на питання та завдання які зустрічалися під час уроку. Перевіряємо як запам’талася інформація.

 

  1. Підведення підсумків.

 На закріплення матеріалу – квест «Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами»

за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ztEXYOWJF38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку