Метою уроку є: Прививати в учнів свідоме бажання займатися фізичною культурою та спортом. Виховувати увагу, сміливість, почуття колективізму та відповідальності.
План-конспект відкритого уроку
з фізичної культури
для учнів 3 класу
Розробив:
вчитель фізичної культури
спеціаліст ІІ категорії
Відюченко Ірина Миколаївна
м. Кривий Ріг
2017р.
Тема: Спортивний урок «Мій веселий дзвінкий м’яч».
Дидактична мета:
1.Впровадження гумових м’ячів на уроці фізичної культури.
2.Навчити володінню предметами в ігровій формі .
3.Сприяти розвитку спритності та швидкості, через ігрові вправи.
Виховна мета:
1.Прививати в учнів свідоме бажання займатися фізичною культурою та спортом.
2.Виховувати увагу, сміливість, почуття колективізму та відповідальності.
Тип уроку:Ігровий.
Дата проведення: 23.03.2017р.
Час проведення: 40хв
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: свисток, секундомір, ноотбук, дошка, стійки, фітбольні м`ячі, різнокольорові пов`язки, фото, картинки на спортивну тематику, обручі, кубики, м’ячі, гумові м’ячі, кульки, скакалки, конструктор дитячий, значки.
Частин занятя № |
Зміст заняття |
Дозув. |
Організац. методичні вказівки |
I
II
III |
Підготовча частина Організований вхід учнів до зали. 1.Шикування 2.Здача рапорту. 3.Привітання Мотивація навчальної діяльності. УЧИТЕЛЬ. Учні чи полюбляєте ви уроки фізичної культури? -Згадайте всі попередні заняття, те корисне, чого ви навчилися. -Чи є якась користь від нього? -Що вам дає спорт? Повідомлення завдань уроку Сьогодні наша зала перетворилась на майданчик, на вас чекають ігри та змагання, вам потрібно буде подолати різні перешкоди. Ми перевіримо, наскільки ви спритні, сильні і умілі, обізнані про спорт. Ми виконаємо комплекс розвиваючих вправ з гумовими м’ячами,позмагаємося в естафетах , та пограємо в цікаву гру «Перекинь веселий м’яч». Провести Інструктаж з БЖД під час занять в залі, в ігровій формі(вчитель бере різнокольорові наклейки на яких вказано, як себе потрібно та не потрібно вести у спортивній залі, та зачитує, діти відповідають до якого напису належить, вчитель клеять їх на стенд «Дозволено», «Заборонено»). Перевірка ЧСС (пульсу) ЗРВ в русі Звучить весела музика Ходьба в обхід по залу. - на носках. - на п’ятках. - на зовнішній. - внутрішній стороні стопи. - у напівприсяді. -у повному присяді. -стрибки у повному присяді Бігові вправи (по діагоналі). -біг з високим підійманням стегна. -біг захлестом гомілки. -біг схресним кроком. Шикування в одну шеренгу. Перешикування на (3,6,9,на місці)взяти всої мячі. Звучить весела музика. ЗРВ на місці - набивання м’яча (правою, лівою рукою) вправа для формування правильної постави: -відведення правої , лівої ноги назад, руки підняті до гори з м’ячем. -випади в сторону з м’ячем. -випади в сторони, з поворотом тулуба. - нахили з м’ячем. - присідання з м’ячем. -піднімання тулубу, сидячи на м’ячеві. - скользіння на м’ячеві (на груді, спині). -підніманя правої руки і лівої ноги, та навпаки. -піджимання колін до грудей. -віджимання від підлоги. -стрибки на м’ячеві (вправо,вліво, по колу). -перекати м’яча. Зробити коло «дружби» взятися за руки, та прогнути спину назад підтримуючи одне одного.
Основна частина Перешикування в шеренгу по-три(роздати утворившимся командам різнокольорові косинки). Естафети: Звучить весела музика 1естафета «Склади піраміду» По одному часнику біжать до обруча в якому знаходиться багато предметів, бере один предмет, та ставить так, щоб з цих предметів утворилась піраміда. Переможе та команда яка першою складе піраміду. 2естафета «Павучок» По одному учаснику в положенні «павучок» переміщуються через перешкоди до обручів через які треба пролізти, назад повертаються бігом, також через перешкоди. Переможе та команда яка першою перетне лінію . 3естафета «Стрибунці» Перший учасник біжить до обруча в якому лежать багато предметів, бере м’яч ставить його між ноги та повертається до команди стрибками, наступний стрибає вперед з м’ячем між ногами, назад стрибає на скакалці, третій учасник вперед на скакалці, а назад несе два кубики, наступний учасник вперед несе два кубики, повертається стрибаючи на гумовому м’ячеві , останній вперед стрибає на м’ячеві, а повертається стрибаючи через обруч. Переможе команда яка швидше виконає всі завдання. Шикування. Вправи на відновлення дихання Надути повітряні кульки. Перевірка ЧСС(пульсу)
Рухлива гра «Перекинь веселий м`яч» Учні діляться на дві команди, та розташовуються по різні сторони сітки на лінію, у кожної команди кульки свого кольору, по кількості учасників, за командою вчителя треба перекинути на сторону супротивника якомога більше кульок, зупинитися також за командою вчителя. Перемагає команда , в якої менше кульок на їхньому полі. Команда переможці отримують медалі.
Заключна частина Перешикування в шеренгу. Вправи на відновлення дихання. Перевірка ЧСС (пульс). Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок. Організований вихід із залу. |
17хв
10с 10с 4с 30с
4хв
За 6с
2хв
2хв
8хв
10р
8-10р 8-10р
8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р
18хв
3хв
3хв
4хв
6с
8хв
5хв 1хв 1хв 6с 2хв 30с 20с |
Учні заходять до зали в колоні по одному звернути увагу на зовнішній вигляд
Стоять в одній шерензі Кількість ударів помножити на 10. норма 75-90уд/хв.
фронтально з.у. на чіткість виконання
темп середній
виконувати по команді вчителя. дотримуватисТ.Б темп середній дистанція між дітьми 2- 3 кроки.
темп середній звернути увагу на правильність виконання
з.у.на правильність виконання Дотримуватись Т/Б
М`яч зажати колінами, не підтримуючи руками
Триматись за ріжки.
Кількість ударів помножити на 10 Норма 130-140уд/хв
Пояснити, показати. Розташування гравців на лінії, і не заступати.
Концентрація уваги Приблизно 80-90уд/ хв. Аналізувати роботу на уроці. У колону по одному |