Урок "Мій дзвінкий веселий мяч "

Про матеріал

Метою уроку є: Прививати в учнів свідоме бажання займатися фізичною культурою та спортом. Виховувати увагу, сміливість, почуття колективізму та відповідальності.

Перегляд файлу

 

 

План-конспект відкритого уроку

з фізичної культури

для учнів 3 класу

 

 

 

Розробив:

вчитель фізичної культури

спеціаліст ІІ категорії

Відюченко Ірина Миколаївна

 

 

 

м. Кривий Ріг

2017р.

Тема: Спортивний урок «Мій веселий дзвінкий м’яч».

Дидактична мета:

1.Впровадження гумових м’ячів на уроці фізичної культури.

2.Навчити  володінню предметами в ігровій формі .

3.Сприяти розвитку спритності та швидкості, через ігрові вправи.

Виховна мета:

1.Прививати в учнів свідоме бажання займатися фізичною культурою та спортом.

2.Виховувати увагу, сміливість, почуття колективізму та відповідальності.

Тип уроку:Ігровий.

Дата проведення: 23.03.2017р.

Час проведення: 40хв

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: свисток, секундомір, ноотбук, дошка, стійки, фітбольні м`ячі, різнокольорові пов`язки, фото, картинки на спортивну тематику, обручі, кубики, м’ячі, гумові м’ячі, кульки, скакалки, конструктор дитячий, значки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частин

занятя

   

 

Зміст заняття

 

Дозув.

Організац.

методичні

вказівки

I

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III

Підготовча частина

Організований вхід учнів до зали.

1.Шикування

2.Здача рапорту.

3.Привітання

Мотивація навчальної діяльності.

УЧИТЕЛЬ. Учні чи полюбляєте ви уроки фізичної культури?

-Згадайте всі попередні заняття, те корисне, чого ви навчилися.

-Чи є якась користь від нього?

-Що вам дає спорт?

Повідомлення завдань уроку

Сьогодні наша зала перетворилась на майданчик, на вас чекають ігри та змагання, вам потрібно буде подолати різні перешкоди.  Ми перевіримо, наскільки ви спритні, сильні і умілі, обізнані про спорт. Ми виконаємо комплекс розвиваючих вправ з гумовими м’ячами,позмагаємося в естафетах , та пограємо в цікаву гру «Перекинь веселий м’яч».

Провести Інструктаж з БЖД під час занять  в залі, в ігровій формі(вчитель бере  різнокольорові наклейки на яких вказано, як себе потрібно та не потрібно вести  у спортивній залі, та зачитує,  діти відповідають до якого напису належить, вчитель клеять їх на стенд «Дозволено», «Заборонено»).

Перевірка ЧСС (пульсу)

ЗРВ в русі

Звучить весела музика

Ходьба в обхід по залу.

- на носках.

- на п’ятках.

- на зовнішній.

- внутрішній стороні стопи.

- у напівприсяді.

-у повному присяді.

-стрибки у повному присяді

Бігові вправи (по діагоналі).

-біг з високим підійманням стегна.

-біг захлестом гомілки.

-біг схресним кроком.

Шикування в одну шеренгу.

Перешикування  на (3,6,9,на місці)взяти всої мячі.

Звучить весела музика.

ЗРВ на місці

- набивання м’яча (правою, лівою рукою)

вправа для формування правильної постави:

-відведення правої , лівої  ноги назад, руки підняті до гори з м’ячем.

-випади в сторону з м’ячем.

-випади в сторони, з поворотом тулуба.

- нахили з м’ячем.

- присідання з м’ячем.

-піднімання тулубу, сидячи на м’ячеві.

- скользіння на м’ячеві (на груді, спині).

-підніманя правої руки і лівої ноги, та навпаки.

-піджимання колін до грудей.

-віджимання від підлоги.

-стрибки на м’ячеві (вправо,вліво, по колу).

-перекати м’яча.

Зробити коло «дружби» взятися за руки, та прогнути спину назад підтримуючи одне одного.

 

Основна частина

Перешикування в шеренгу по-три(роздати утворившимся командам різнокольорові косинки).

 Естафети:

Звучить весела музика

1естафета «Склади піраміду»

По одному  часнику біжать до обруча в якому знаходиться багато предметів, бере один предмет, та ставить так, щоб з цих предметів утворилась піраміда. Переможе та команда яка першою складе піраміду.

2естафета «Павучок»

По одному учаснику в положенні «павучок» переміщуються через перешкоди до обручів через які треба пролізти, назад повертаються бігом, також через перешкоди. Переможе та команда яка першою  перетне лінію .

3естафета «Стрибунці»

Перший учасник біжить до обруча в якому лежать багато предметів, бере м’яч ставить його між ноги та повертається до команди стрибками, наступний стрибає вперед з м’ячем між ногами, назад стрибає на скакалці, третій учасник вперед на скакалці, а назад несе два кубики, наступний учасник вперед несе два кубики, повертається стрибаючи на гумовому м’ячеві , останній вперед стрибає на м’ячеві, а повертається стрибаючи через обруч. Переможе команда яка швидше виконає всі завдання.

Шикування.

Вправи на відновлення дихання

Надути повітряні кульки.

Перевірка ЧСС(пульсу)

 

Рухлива  гра «Перекинь веселий  м`яч»

Учні діляться на дві команди, та розташовуються по різні сторони сітки на лінію, у кожної команди кульки свого кольору, по кількості учасників, за командою вчителя треба перекинути на сторону супротивника якомога більше кульок, зупинитися також за командою вчителя.

Перемагає команда , в якої менше кульок на їхньому полі.

Команда переможці отримують медалі.

 

Заключна частина

Перешикування в шеренгу.

Вправи на відновлення дихання.

Перевірка ЧСС (пульс).

Підведення підсумків уроку.

Виставлення оцінок.

Організований вихід із залу.

17хв

 

10с

10с

30с

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За 6с

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

8хв

 

10р

 

8-10р

8-10р

 

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

 

 

 

 

 

 

18хв

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  5хв

  1хв

  1хв

 

  2хв

  30с

  20с

 

Учні заходять до зали в колоні по одному

звернути увагу на зовнішній вигляд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стоять в одній шерензі

Кількість ударів помножити на 10.

норма 75-90уд/хв.

 

 

фронтально

з.у. на чіткість

виконання

 

 

темп середній

 

виконувати по команді

вчителя.

дотримуватисТ.Б

темп середній

дистанція між дітьми 2- 3 кроки.

 

 

 

 

темп середній

звернути увагу на правильність виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з.у.на правильність виконання

Дотримуватись Т/Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М`яч  зажати колінами, не підтримуючи руками

 

Триматись за ріжки.

 

 

 

 

 

 

 

Кількість ударів помножити на 10

Норма 130-140уд/хв

 

Пояснити, показати.

Розташування гравців на лінії, і не заступати.

 

 

 

Концентрація уваги

Приблизно 80-90уд/ хв.

Аналізувати роботу на уроці.

У колону по одному

 


  100_7664.JPG                                                                             


 

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку