3 – клас
Тема: Мій одяг. Во що ти вдягнений? Питальні речення речення у Present Continuous .
Мета: ознайомити з новою лексикою за темою та граматичною структурою What are you wearing? Консолідувати вживання лексики та граматичного матеріла за темою "Food", підтримувати інтерес до вивчення англійської мови; створити умови для виховання почуття колективізму, взаємодопомоги, чуйності, працьовитості, розвивати логічне мислення, пам'ять, , творчу уяву, мовну здогадку уміння уважно слухати співрозмовника, бути тактовним та доброзичливим, сприяти формуванню рефлексивних-оцінних навичок .
Очікувані результати: учні вміють розповідати про свій одяг використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури теми
Обладнання: мультимедійна презентація, мультимедійна гра, картки з завданнями, картки зі словами та картинками, підручники, зошити .
Тип уроку: комбінований
Lesson
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Greeting. Привітання.
Good morning, dear boys and girls! Nice to see you today.
2. Warming up. Введення в іншомовну атмосферу.
Учні передають один одному іграшку, задають запитання та відповідають на них
What day is it today?
. Today is Friday.
What month is it now?
Today is February.
. What is the weather like today?
Today is warm, sunny, but windy.
. What date is it today?
Today is Friday, the twenty-fourth of February.
. What time is it now?
It’s ….. o’clock.
Pupils. …. Is on duty today.
Teacher. So, let’s begin our lesson.
3. Phonetic exercises. Фонетична розминка.
Good morning, good morning,
How are you today?
Good morning, good morning,
We Are ready to study and play
А зараз згадаємо як говорить слоненятко ( буквосполучення ng)
4. Checking up the hometask. Перевірка домашнього завдання.
Teacher. What was your hometask for today?
Pupils. Our homeatsk was a card with sentences.
Teacher. Let’s check it all together.
5 Самостійна робота. (повторення some any much many Present Simple)
1 Is there water in the glass ?
2 There isn't money in the bag.
3 We don't see flowers in winter.
4 There are cakes in the kitchen.
5 We have oranges.
6 We don't have bananas, and we don't have fruit juice.
7 Tom and Amy (cook) on Wednesday.
8 Natasha (study) English on Thursday.
9 My sister (not) eat pasta.
10 You (not) buy apples.
6 Робота в парах (перевірка самостійної роботи)
7 Гра healthy or unhealthy(додаток 1) (Розподілити на групи) whiteboard game
ІІ. Основна частина уроку
So, can you tell me what is the topic of our lesson? Look at the blackboard and at the picture. Введення нового матеріалу flash cards (додаток 2)
Teacher. Today we will learn about clothes .We will read something new, do many interesting exercises, work in pairs and learn some new.
3.1Аудіювання PB 52 Active Teach 4(прослухати та показати)
3 .2Аудіювання PB 52 Active Teach 4 (прослухати та поставити T or F)
1I am wearing a tracksuit.-______
2 I am wearing jeans and a shirt____.
3 I am wearing a skirt and a blouse_
1
(робота в парах перевірка завдання)
3 Physical exercises. Фізхвилинка
( На стелі ,двері , дошці розташовані картки з одягом .Учям потрібно швидко знайти ,взяти малюнок та повернутися на місце)
4 chant PB 52
на зразок Миша во що ти одягнут? Misha.What are you wearing ?I am wearing___
4Reading
(заповнити пропуски ,прочитати та перекласти)
.ІІІ. Заключна частина уроку
Teacher. It was our last point. What was the most interesting task? What was the most difficult ?
Hometask. Домашнє завдання.
Teacher. Our lesson is coming to the end. Well done, students. You have worked hard today.
And now open your diaries and write down your homework!
Записати cлова в словник вивчити на диктант АВ 48
And now our lesson is over. Thanks a lot. Good- bye.