Урок " Множення числа 10. Складання і розв'язування задач. Знаходження значень виразів з буквеними даними

Про матеріал

Навчити дітей множити число 10, закріплювати вміння розв'язувати за-

вдання на застосування вивчених випадків множення та ділення; вдо-

сконалювати вміння розв'язувати вивчені випадки задач; вчити склада-

ти задачу за даними таблиці і розв'язувати за поданим планом;

розвивати обчислювальні навички та логічне мислення;

виховувати пізнавальний інтерес, любов до природи.

Перегляд файлу

Урок математики

          у  2 клас

 

 

                                                                                          Всі почули ми дзвінок

                                                        І прибігли на урок

F:\картинки для презентацій\бджілка.jpg 

 

F:\картинки для презентацій\відерце4.jpg 

E:\фото\картинки для презентацій\бб.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              Підготувала і провела:

                                                              Гунько Лариса Федорівна

 

Тема: Множення числа 10. Розв'язування задач, обернених до задач на суму

                 двох добутків за поданим планом. Обчислення значень виразів з

                 буквами.

Мета: Навчити дітей множити число 10, закріплювати вміння розв'язувати за-

                 вдання на застосування вивчених випадків множення та ділення; вдо-

                 сконалювати вміння розв'язувати вивчені випадки задач; вчити склада-

                 ти задачу за даними таблиці і розв'язувати за поданим планом;

                 розвивати обчислювальні навички та логічне мислення;

                 виховувати пізнавальний інтерес, любов до природи.

                      Хід уроку

І.Організація класу

        Ось почули ми дзвінок

        І прибігли на урок.

        Подивилися на мене,

        Посміхнулися усі.

        Чи готові до роботи?

       Що ж, чудово, молодці!

ІІ. Хвилинка каліграфії

     Зошит свій я відкриваю,

      Навскоси його кладу.

      Ручку я ось так тримаю,

      12 травня, Класна робота

      Старанно я пишу.

        Песик з жабкою дружили,

        Гарно – славно говорили.

        Ви, малята, поміркуйте,

        Звірятам лапи порахуйте.

 

         В цифри 8 два кільця,

         Без початку, без кінця.

ІІІ. Усний рахунок

  1.    Лапки вбоки, вгору вушка-

         Скачуть білочки – подружки.

         Раз, два, три, чотири, п'ять-

         Вміють жабки рахувать.

         А другокласники вміють рахувать?

  

        З вирію птахи летіли

        І відпочити присіли.

        Скільки крил, малята,

        У 9 птахів?                                   (2*9 = 18)

 

        Сіла зозуля на суку

        Й заспівала: «Ку – ку – ку»

        8 разів по 7 ку

        Нарахувала комусь на віку.         (7 * 8 = 56)

 

           Щиглик діток доглядав,

           Їх мушками годував

           По 6 мух на 5 пташат.

           В нього крильця вже болять.         (6 * 5= 30)

 

           На калині 5 гніздечок,

           А у них 20 яєчок.

           По скільки яєчок

           У кожному з гніздечок?                    ( 20 : 5 = 4)

 

           24 горобчики летіли

           І на 4 гілочки присіли.

           По скільки на одній гілці, малята?

           Допоможіть мені порахувати.            24 :4 = 6)

2. Гра «Допоможемо Білочці»

           Білочка по лісі гуляла

           І грибочки рахувала.

           Допоможемо, малята,

           Лісовому ми звіряті?

           По 10 грибочків збирала

           Та у кошики складала.

           ( учні рахують десятками)

          

3. Гра «Естафета»  (постановка проблеми)

          Під дубочком Білочка стрибала

          І чарівні сходи надибала.

          Щоб їх подолати,

          Слід в естафету пограти.

     

         Дві команди ми сформували,

         Щоб бігом приклади порахували

         І чарівні сходи подолали.

 

                                        

 

 

 

ІV. Повідомлення теми та мети уроку

      То ж сьогодні не будемо байдикувати,

       Будемо десяток множити,

       Задачі розв'язувати

       Та звірятам допомагати.

 

V. Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь.

 1. Пояснення вчителя

        Доки ми естафету долали.

        Білочка палички десь відшукала,

        У пучечки їх пов'язала.

        А пучок – десятком звати.

        Нові знання будемо здобувати.

        10 * 3 = 10 + 10 + 10 =30

        10 * 3 = 1дес. *3= 3дес. = 30

2. Робота в зошитах та біля дошки з поясненням

       10 * 5                10 * 2                10 * 7

       10 * 4                10 * 9                 10 * 8

          Ну що ж, вправно ми рахуємо,

          Швидко ми міркуємо.

3. Самостійна робота

          Поки ви старанно працювали,

          Білочка у своєму дуплі побувала.

          І ось мішечок мені подарувала.

              Що в торбинці… здогадались?

              Там горішки заховались.

              А горішки не простенькі…

              Із завданням, чарівненькі…

           Самостійно приклади треба розв'язати,

          Щоб білчин горішок скуштувати.

      0 * 2+ 28                              10 * 4 + 34

     10 *5 + 25                             18 : 3 : 2

     16 : 8 * 9                               28 : 4 + 2

     1 *7 +25                                (3 – 3) * 3

               Фізкультхвилинка

                    Працювати перестали

                    І тепер всі дружно встали.

                    Руки вгору, руки вниз,

                    На сусіда подивись,

                    На хвилинку зупинись.

                    Пострибали, пострибали,

                   Раз –присіли, другий – встали

                   І за парти посідали.

4.  Робота над задачею

                   У мене є маленька внучка Машка.

                   Вона другокласникам подарувала ромашку.

                   Білочка ромашку розглядала

                   І цікаві завдання розшукала.

                   Над квіткою бджілки літали

                   І відерця з нектаром позалишали.

               А, може, малята хочуть бджілками стати?

               Бджілки задзижчали, до ромашки поприлітали

               І відеречка з нектаром розібрали.

               Приклади на відерцях розв'язали

               Та свої вулики відшукали.

                     Меду бджілки наробили

                     Та у бочку поносили.

                     Скільки в бочці меду стало?

                      Зайчатко вже порахувало…

          10 * (0 +2) =20                     10 *(23 – 20) = 30

                              10 * ( 37 -32) = 50

Ото ж, Було –          100л меду

            Забрали -      6 відер по 10л меду

            Залишилося -?

5.  Робота з підручником

     Загадка:      Пара довгих вушок

                         Сіренький кожушок,

                         Скорий побігайчик,

                         А зоветься… ( зайчик)

      -   Яка це тваринка?  Де проживає?

      -   Яких свійських родичів має?

           Зараз нам пора підручник відкривати,

           До кроликів в гості завітати

           Та задачу розв'язати.

VІ. Підсумок уроку

        Працювали учні завзято,

        Звірятам допомагали затято.

        Завдання виконали усі,

        Ви сьогодні – молодці.

 

   

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку