Урок "Множення многочлена на многочлен"

Про матеріал
Після цього уроку учні зможуть відтворити знання про многочлен, множення многочлена на многочлен; множити многочлен на многочлен; оцінювати власний рівень уміння застосувати алгоритм множення многочлена на многочлен; формувати власне ставлення до цінності матеріалу, який вивчає.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Алгебра 7 клас. Множення многочлена на многочлен

Номер слайду 2

Девіз уроку: «Вважай нещасливим той день і ту годину, в якій ти не засвоїв нічого нового і нічого нового не додав до своїх знань»ЯН АМОС КОМЕНСЬКИЙЧеський педагог, письменник, мислитель.

Номер слайду 3

Ми почули всі дзвінок. Він покликав на урок. Кожен з нас вже постарався. До уроку приготувався. Тож гаразд, часу не гаймоІ урок розпочинаймо

Номер слайду 4

Гра «Вірю – не вірю»Многочлен це сума одночленів?Якщо многочлен записано у стандартному вигляді, то усі його члени записані у стандартному вигляді?Для того щоб розкрити дужки перед якими стоїть знак «+» або «-», потрібно ці дужки відкрити, а знаки доданків залишити без зміни. Роздільна властивість використовується під час множення одночлена на многочлен. Двочленом називається многочлен, у якого члени у другому степені, а у тричлена – у третьому степені. Щоб звести подібні члени многочлена, треба додати їх коефіцієнти і помножити на спільну буквену частину у тому самому степені. Добуток двох чисел з різними знаками є додатнім. Добуток двох чисел з однаковими знаками є число від’ємний.

Номер слайду 5

«Влучний стрілець»(○+□)∙∆ (○-□)∙◊ (5х-3)∙2 х4∙х3 (3х-4)∙х2 –х5∙(5х4-3х2) -3∙(-4) -3∙4 3∙(-9) 5х+3х-4 -12х2+5х2у+3х2-4х2у (х-3)(b+4) А. 10х-6 Б. ○∆+□∆В. х7 Г. 3х3-4х2 Д. ○◊-□◊Е. -5х9+3х7Є. -27 Ж. 12 З. -12 И. -9х2+х2уІ. 8х-4 К.х2b-12-3b+4b2 Л. хb+4x-3b-12

Номер слайду 6

Робота в парах(○+□)(◊+∆)=(○-□)(◊+∆)=(○+□)(◊-∆)=(○-□)(◊-∆)=○◊+○∆+□◊+□∆○◊+○∆-□◊-□∆○◊-○∆+□◊-□∆○◊-○∆-□◊+□∆“Найкращий спосіб вивчити що-небуть – це відкрити самому” Д. Пойа

Номер слайду 7

Обговорення питань1. Що записано у дужках?2. Що таке у многочлені: коло, квадрат, трикутник, ромб?3. Що робили з многочленами?

Номер слайду 8

Правило Щоб помножити многочлен на многочлен треба перший член многочлена помножити на кожний член другого многочлена, другий член першого многочлена помножити на кожний член многочлена, а добутки додати.(a+b)(x-y-z)=ax-ay-az+bx-by-bz(x-3)(b+4)=xb+4b-3b-12

Номер слайду 9

В давнину справедливість деяких рівностей математики доводили геометрично. Так видатний грецький математик Евклід у своєму трактаті «Початки» (ІІІ ст. до н.е.) справедливість рівності (a+b)(c+d)=ac+ad+bc+bd доводив за допомогою креслення.

Номер слайду 10

Усні вправи

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Робота в групах№392. Виконати множення (а-2)(b-5)(x-10)(x-9)(3y+1)(4y-6)(x-5)(6x2-4x)

Номер слайду 13

Метод маркування. Спростити вираз : (3х-4)(2х+3)- (х+2)(х+5)Приклад розбирається за підручником, методом маркування: + - знаю; - - не знаю; ? – хочу запитати; ! – можу навчити

Номер слайду 14

Алгоритм спрощення. Розкрити дужки(помножити многочлен на многочлен), враховуючи знак що стоїть перед дужками. Звести подібні доданки

Номер слайду 15

Робота в парах. Спростити вираз (х+2)(х+11)-2х(3х-4х) (y-9)(3y-1)-(2y+1)(5y-7)

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка Всі піднесли руки - раз!На носках стоїть весь клас. Два - присіли, руки вниз, На сусіда подивись. Будем дружно присідати,Щоб ногам роботу дати. Раз! - Піднялись. Два! - Присіли. Хай мужніє наше тіло. Хто старався присідати,Може вже відпочивати.

Номер слайду 17

«Недостатньо мати гострий розум, головне- правильно його використати»

Номер слайду 18

Письмові вправи “Учитель-учень”Розв'яжіть рівняння. №398(1,2)(2х-3)(4х+3)-8х2=338х2+6х-12х-9-8х2=33-6х=33+9х=42:(-6)х=-72) (2х-6)(8х+5)+(3-4х)(3+4 Х)=5516х2+10х-48х-30+9-16х2=55-38х-21=55 -38х=55+21-38х=76х=76:(-38)х=-2

Номер слайду 19

На яку сходинку Ви поставили б себе щодо володіння темою «Множення многочлена на многочлен» ? яя109876543

Номер слайду 20

Види роботи на уроціБали. Перевірка домашнього завдання (1 б.)Вірю не вірю (1 б.)«Влучний стрілець»(Логічний ланцюжок) (1 б.)Робота в парах (1б.)Усні вправи (1б.)Метод маркування (1б.)Робота в групах (1б.)Робота в парах (1б.)Коментуємо розв’язування вправи з ускладненням (2 б.)Письмові вправи «Учитель-учень» (2б.)Картка самооцінювання

Номер слайду 21

Інтерактивна вправа “Незакінчені речення”Сьогодні на уроці я навчився(навчилася) …Сьогодні на уроці я запам'ятав …Було цікаво …У мене вийшло …Я спробував … Мені захотілось …

Номер слайду 22

Домашє завдання Опрацювати : п.11; №393 (непарні); №395 (парні); №399 (3,4). По бажанню скласти кроссворд по темі «Множення многочленів».

Номер слайду 23

Дякуємо за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
4 березня 2019
Переглядів
1499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку