Тема: Множення многочленів
Мета уроку: формувати навички множення многочленів, виробляти вміння перетворювати добуток двох многочленів у многочлен стандартного вигляду.
Розвивати логічне та творче мислення, пам’ять, навички групової роботи.
Виховувати культуру математичної мови, інтерес до математики, наполегливість, працелюбність, почуття відповідальності за спільну справу.
Тип уроку: застосування набутих знань, вмінь та навиків.
Форми роботи: метод проектів, робота в групах, метод «Мікрофон».
Обладнання: ноутбук, мультимедійний проектор, електронні носії з презентаціями проектів, роздатковий матеріал.
Основні поняття: многочлен, одночлен, степені, рівняння.
Міжпредметні зв’язки: історія, християнська етика, інформатика.
Очікувані результати:
Я.А. Коменський
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчання
Проведемо даний урок методом проектів.
Притча.
Автор першого проекту – Господь. Результатом його проекту є Людина.
Господь учив Людину любові, учив творити добро. Щоб Людина могла протистояти злу, Господь роздав Людям проекти – ремесла, професії, таланти. Роздаючи їх Людям Господь промовив: « Хай будуть благословенні всі проекти, котрі приноситимуть Людині любов, щастя, радість».
Учні поділені на 4 групи.
Група «Дослідників».
Група «Теоретиків».
Група «Практиків».
Група «Рекламне агентство».
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Проект групи «Теоретиків».
Усні вправи.
Проект групи «Практиків».
Учні коментують свої відповіді.
Математичний марафон «Далі» (робота в групах)
Учні групи практиків працюють над завданнями:
1.Спростіть вираз та обчисліть його значення:
2аb(3-2)-3b·2, якщо а=1, b=-2
x(2x-1)-3x(3-5x), якщо x=-2
2.При якому значенні змінної значення виразу ,
збільшене у 4 рази на 6 менше виразу
3.Довести тотожність
Завдання учнів:
- виконати дані завдання;
- знайти свою відповідь серед відповідей на дошці;
-повернути листки з відповідями протилежною стороною і прикріпити на дошці у порядку виконання завдань.
На зворотній стороні учні прочитають вислови:
Внести свою лепту Лепта — це дрібна монета у Стародавній Греції. Багаті люди часто жертвували у скарбницю Єрусалимського храму. Щедрі внески багатих, які жертвують, не зменшуючи свого статку, протиставлені скромному внеску бідної вдови. Вона віддала все, що мала, — дві лепти (Мк. 12:41–44).
Закопати талант у землю В Євангелії від Матвія, 25:14–30, читаємо про чоловіка, який кудись поїхав і доручив рабам оберігати його майно: одному рабу він дав п’ять талантів, другому — два, а третьому — один (талант — давня єврейська срібна монета). Раби, які отримали п’ять і два таланти, пустили їх у справу, а той, що отримав один талант, закопав його в землю, щоб не загубився. Хазяїн, коли повернувся, похвалив перших двох рабів, які отримали прибуток, і посварив того, хто не скористався можливістю збагатити господаря.
Тепер цей вираз означає не лише невикористання своїх можливостей, грошей, а й здібностей (талантів), втрату їх, а це значить — не догодити Богові.
Мудрий, як Соломон Соломон — цар Ізраїльсько-юдейської держави. Як тільки він став царем, то приніс Богові жертви. Наступної ночі Бог з’явився уві сні Соломону й сказав: «Прохай, що тобі дати?» Соломон попросив мудрості. Він отримав її (2 Хр. 1:1–3; 1 Цар. 3:3–6). Коли хочуть відзначити чиєсь мудре рішення, то порівнюють його із Соломоновим.
ІY. Робота з випереджальним домашнім завданням
Проект групи «Дослідників».
Три учні, які отримали завдання № 3, 3а та 3б, відповідно, презентують виконане завдання і роблять свої висновки, після чого результати обговорюються (під час фронтальної бесіди) та коригуються (у разі необхідності), проводиться відповідний запис на дошці і в зошитах учнів.
IV. Узагальнення висновків, яких дійшли під час перевірки випереджального домашнього завдання. Засвоєння знань
У словесній формі Щоб помножити многочлен на многочлен, треба кожний член першого многочлена помножити на кожний член другого многочлена й утворені добутки додати. |
У вигляді тотожності
|
Усні вправи
Виконайте дії:
Релаксація для очей
Учні працюють в групах.
Аналіз завдань підручника
№322
V. Підсумок уроку
Бліц-тест
Рефлексія «Піраміда знань»
Оцінювання знань
Завдання додому: § 3.9, ст.52
№308,310 –Ірівень
№316,318 –ІІ рівень
Множення многочленів
(Метод проектів)
Конспект уроку
з алгебри у 7 класі
Вчитель: Горюк О.М.