Урок "Множення многочленів"

Про матеріал
Тип даного уроку: застосування набутих знань, вмінь та навиків. Урок урізноманітнений різними формами роботи:робота в групах, метод «Мікрофон». Даний урок змодельований, як урок застосування проектних технологій при вивченні математики. Міжпредметні зв’язки: історія, християнська етика, інформатика.
Перегляд файлу

Тема: Множення многочленів

Мета уроку: формувати навички множення многочленів, виробляти вміння перетворювати добуток двох многочленів у многочлен стандартного вигляду.

 Розвивати логічне та творче мислення, пам’ять, навички групової роботи.

 Виховувати культуру математичної мови, інтерес до математики, наполегливість, працелюбність, почуття відповідальності за спільну справу.

Тип уроку: застосування набутих знань, вмінь та навиків.

Форми роботи: метод проектів, робота в групах, метод «Мікрофон».

Обладнання: ноутбук, мультимедійний проектор, електронні носії з презентаціями проектів, роздатковий матеріал.

Основні поняття: многочлен, одночлен, степені, рівняння.

Міжпредметні зв’язки: історія, християнська етика, інформатика.

Очікувані результати:

  1. Учні повинні вміти множити одночлен на многочлен.
  2. Повинні множити многочлени.
  3. Мають вміти розв’язувати рівняння, які містять дію множення многочленів.

 

  • Епіграф: Вважай нещасливими той день і ту годину, в які ти не засвоїв нічого нового і нічого нового не додав до своїх знань.

                 Я.А. Коменський

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчання

 Проведемо даний урок методом проектів.

Притча.

Автор першого проекту – Господь. Результатом його проекту є Людина.

Господь учив Людину любові, учив творити добро. Щоб Людина могла протистояти злу, Господь роздав Людям проекти – ремесла, професії, таланти. Роздаючи їх Людям Господь промовив: « Хай будуть благословенні всі проекти, котрі приноситимуть Людині любов, щастя, радість».

Учні поділені на 4 групи.

Група «Дослідників».

Група «Теоретиків».

Група «Практиків».

Група «Рекламне агентство».

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Проект групи «Теоретиків».

  1. Актуалізацію опорних знань учні проводять методом «Мікрофон».

Усні вправи.

 Проект групи «Практиків».

 

Учні коментують свої відповіді.

Математичний марафон «Далі» (робота в групах)

Учні групи практиків працюють над завданнями:

 1.Спростіть вираз та обчисліть його значення:

b(3-2)-3b·2,  якщо а=1, b=-2

x(2x-1)-3x(3-5x), якщо x=-2

2.При якому значенні змінної значення виразу                      ,  

збільшене у 4 рази на 6 менше виразу

3.Довести тотожність

Завдання учнів:

- виконати дані завдання;

- знайти свою відповідь серед  відповідей на дошці;

-повернути листки з відповідями протилежною стороною і прикріпити на дошці у порядку виконання завдань.

На зворотній стороні учні прочитають вислови:

Внести свою лепту Лепта — це дрібна монета у Стародавній Греції. Багаті люди часто жертвували у скарбницю Єрусалимського храму. Щедрі внески багатих, які жертвують, не зменшуючи свого статку, протиставлені скромному внеску бідної вдови. Вона віддала все, що мала, — дві лепти (Мк. 12:41–44).

 

Закопати талант у землю В Євангелії від Матвія, 25:14–30, читаємо про чоловіка, який кудись поїхав і доручив рабам оберігати його майно: одному рабу він дав п’ять талантів, другому — два, а третьому — один (талант — давня єврейська срібна монета). Раби, які отримали п’ять і два таланти, пустили їх у справу, а той, що отримав один талант, закопав його в землю, щоб не загубився. Хазяїн, коли повернувся, похвалив перших двох рабів, які отримали прибуток, і посварив того, хто не скористався можливістю збагатити господаря.
Тепер цей вираз означає не лише невикористання своїх можливостей, грошей, а й здібностей (талантів), втрату їх, а це значить — не догодити Богові.

Мудрий, як Соломон Соломон — цар Ізраїльсько-юдейської держави. Як тільки він став царем, то приніс Богові жертви. Наступної ночі Бог з’явився уві сні Соломону й сказав: «Прохай, що тобі дати?» Соломон попросив мудрості. Він отримав її (2 Хр. 1:1–3; 1 Цар. 3:3–6). Коли хочуть відзначити чиєсь мудре рішення, то порівнюють його із Соломоновим.

ІY. Робота з випереджальним домашнім завданням

Проект групи «Дослідників».

 

Три учні, які отримали завдання № 3, 3а та 3б, відповідно, презентують виконане завдання і роблять свої висновки, після чого результати обговорюються (під час фронтальної бесіди) та коригуються (у разі необхідності), проводиться відповідний запис на дошці і в зошитах учнів.

IV. Узагальнення висновків, яких дійшли під час перевірки випереджального домашнього завдання. Засвоєння знань

 

У словесній формі

Щоб помножити многочлен на многочлен,

треба

кожний член першого многочлена помножити на кожний член другого многочлена й утворені добутки додати.

У вигляді тотожності

Рис 35-01 Множення двох многочленів у вигляді тотожності

Усні вправи

Виконайте дії:

  • 1) (а - b) (x + y)
  • 2) (c + d) (m + n)
  • 3) (c - a) (m – y)
  • 4) (a + 5) (b – 2)
  • 5) (3a + 2) (4b - 5)

Релаксація для очей

Учні працюють в групах.

  1. Презентація.
  2. Проект групи «Рекламне агентство».

Аналіз завдань підручника

  • №309
  • №319

№322          

 

V. Підсумок уроку

Бліц-тест

Рефлексія «Піраміда знань»

Оцінювання знань

Завдання додому: § 3.9, ст.52

№308,310 –Ірівень

№316,318 –ІІ рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Множення многочленів

(Метод проектів)

 

 

 

                           Конспект уроку

                            з алгебри у 7 класі

                                      Вчитель: Горюк О.М.

docx
Додав(-ла)
Горюк Оксана
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
23 вересня 2020
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку