Урок "Множення одночлена на многочлен"

Про матеріал
Формувати компетентності: *предметну (математичну) компетентність: домогтися засвоєння правила множення одночлена на многочлен; сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен; *ключові компетентності: -спілкування державною мовою – уміння грамотно висловлюватися рідною мовою; чітко, лаконічно і зрозуміло висловлювати власну думку; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово); працювати з інформацією, поданою в різних формах (зокрема у таблицях); -інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані; -математична компетентність – оперувати числовою інформацією; -соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі. Тип уроку: закріплення знань і умінь.
Перегляд файлу

Конспект уроку алгебри в 7 класі

Тема уроку: Множення одночлена на многочлен.

Формувати  компетентності:

*предметну  (математичну) компетентність: домогтися засвоєння правила множення одночлена на многочлен; сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен;

*ключові  компетентності:

-спілкування  державною  мовою – уміння  грамотно  висловлюватися  рідною  мовою;  чітко,  лаконічно  і  зрозуміло  висловлювати  власну  думку; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово); працювати з інформацією, поданою в різних формах (зокрема у таблицях);

-інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані;

-математична компетентність – оперувати числовою інформацією;

-соціальна  та  громадянська  компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі.

Тип  уроку:  закріплення знань і умінь.

 

Хід уроку

«Вважай нещасливим  той день і ту годину,

в які ти не засвоїв нічого нового

 і нічого нового не додав до своїх знань»

Я.А. Коменський

І. Організаційний етап

ІІ.  Перевірка домашнього завдання

Слайд 1. Правильний варіант виконання домашнього завдання виводиться на екран монітора. Учні звіряються з ним, виправляють допущені помилки, отримуючи по ходу необхідні коментарі від учителя або однокласників.

ІІІ.  Актуалізація опорних знань

  1. Рольова гра «Актуальне інтерв’ю».

Ітак, перша гра «Актуальне інтерв’ю». І зараз ми з’ясуємо, як ви засвоїли теоретичний матеріал.

 Запитання:

  1.   Що таке одночлен?
  2.   Який одночлен є записаним у стандартному вигляді?
  3.   Що таке коефіцієнт?
  1.   Що таке многочлен?
  2.   Який многочлен є записаним у стандартному вигляді?
  3.   Які члени виразу називаються подібними?
  4.   Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак "+"?
  5.   Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак "-"?

     Молодці,  показали, що теоретичний матеріал засвоїли добре.

 

2. Вправа «Влучний стрілець»

 

5а²∙ (6b – 4)                                                               -14ab + 16a³ -6a

 

(2b³ +7a) ∙ 8a                                                             54a³b                                                        

 

(2аz – 3z2) ∙ 3a                                                            30a²b – 20a²

 

-7b ∙(7b – 8z)                                                               81c4

 

6a³ ∙ 9b                                                                        -24c4a4

 

-9c ∙ (-9c³)                                                                    16ab³+56a²                                                       

 

2a( -7b + 8a² -3)                                                          24ab10                                       

 

3b7∙ 8ab³                                                                     6a²z – 9az²

 

12c4∙ (-2a4)                                                                -49b² + 56bz

 

3. Гра «Вгадай хто це?»

Учні повинні обчислити приклади. Біля кожної запропонованої відповіді знаходиться літера. Із цих літер учні повинні скласти слова.

У даному випадку зашифровано ім’я відомого математика.

(біографічна довідка)                                                                                                                

У всій історії математики немає нікого, кого можна було б порівнювати з цим вченим за ранньою обдарованістю. Він виявив її, коли йому не було й трьох років. Ще за життя його вважали рівним Архімеду та Ньютону, називали королем математиків. Проте, походження його було далеко не королівським. Син водопровідника, він з’явився на світ у жалюгідному сільському будиночку в Брайживейсі (Німеччина). Він згадував напівжартома, що вмів рахувати раніше, ніж навчився говорити. Став гордістю і матері, і країні, і всього наукового світу. Основна риса наукових робіт цього вченого – їх виключна різнобічність. Улюблений вислів «Не вважати нічого зробленим, якщо ще залишається дещо зробити».     У 1799 році цей відомий вчений довів теорему, яка довгий час називалася «основною теоремою алгебри», а тепер носить назву «основної теореми алгебри многочленів»

Завдання до гри:

І Спростіть вираз:

к

а

р

л

1) ;      

2)

3)

4) -

       

   ІІ Спростіть вираз:                                            

1)

2)

3)

г

а

у

с

с

4)

5)

 

-1,5х7у5

-2а4с12

45а ¹º b²

-8х³ºу²6

27а6

10а4b5с¹6

-2а9b8

-45а¹º b²

6b4

г

с

к

а

с

р

у

л

а

 

ІV. Закріплення та відпрацювання умінь і навичок.

 

 

1. Розв’язати рівняння:
а)2(х-3)+5(х-2)=12;

б) 3(1-х)-2(3-х)=5;                                                                       
в) 3у-7(2у+4)=18; 

г) 2+3у-7(5-у)=15         

  1.  ( за порами року)   Розв'язати рівняння

          осінь -                    3(2х-5)+7(3х+4)=3х+77 

зима -                     5(8у-1)-7(4у+1)+8(7-4у)=19

весна -                    5(4-7х)-3(5х+1)=х-85

літо -                       7(6z-1)+5(7-12z)+3(1+2z)=23

     VII.  Підсумки уроку.

Вправа «Мікрофон»

Сьогодні я дізнався …

Було цікаво ….

Було складно ….

Я виконував завдання….

Я зрозумів, що….

Тепер  я можу ….

Я навчився ….

У мене вийшло ….

Я зміг ….

Я спробував ….

Мене здивувало ….

Мені захотілося ….

VIII.  Домашнє завдання. 

           п. 10 ст. 65-66, № 383, 385                              

docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку