Урок "Множення одночленів"

Про матеріал

Мета:

освітня: узагальнити, систематизувати знання учнів із теми «Степінь з натуральним показником. Одночлени»;

розвивальна: активізація розумових здібностей;

виховна: виховувати працьовитість, спостережливість,

кмітливість;

формування ключових компетентностей.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань (урок - подорож).

Перегляд файлу

Урок алгебри в 7 класі

  Тема: Множення одночленів

  Мета:

 освітня: узагальнити, систематизувати знання учнів із теми                  «Степінь з натуральним показником. Одночлени»;

                розвивальна: активізація розумових здібностей;

                виховна: виховувати працьовитість, спостережливість,      

                кмітливість;

                формування ключових компетентностей.

  Тип  уроку: узагальнення та систематизація знань (урок - подорож).

 Обладнання: сигнальні картки, завдання для груп, картки самоконтролю,   О.С. Істер: Підручник з алгебри для 7 класу.

Хід уроку

І    Організаційний момент.

            -Які є питання з домашнього завдання?

              Під час роботи ми будемо виконувати завдання аналогічні домашнім.

ІІ    Мотивації навчальної діяльності.

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  2. Сьогодні ми з вами вирушмо у захоплюючу подорож математичним океаном. Маршрут складний, нам можуть зустрітися підводні рифи, мілина, нас можуть захопити пірати. Сподіваюсь, що ці перешкоди не зіб’ють вас з дороги. Але щоб взяти участь у подорожі, слід придбати путівки, вартість яких визначаться не грошами, а вашими знаннями.

ІІІ    Актуалізація опорних знань.

  1. Аукціон розпродажу путівок
  1. Що називається тотожністю?
  2. Що таке степінь числа з натуральним показником?
  3. Сформулюйте властивості степеня.
  4. Що називається одночленом?
  5. Що таке одночлен стандартного виду?
  6. Сформулюйте правило множення одночленів.
  7. Сформулюйте правило піднесення одночленів до степеня

Ви довели, що можете вирушати в подорож.

Тож відпливаємо …

  1. Тест « Перевірка знаряджання».

   Треба привести екіпіровку човна в повний порядок: розклавши все по своїм місцям.  Для цього треба попрацювати з сигнальними картками

( учні піднімають правильну букву А,Б,В)

  1. 2x2·3x3
  1.      5x6;  Б)5;  В) 6х6
  1. 3·2а

   А) 8а3; Б) 6а4; В) 4

       3) 3а (-               

   А) - а; Б) -2а; В) -2а2

       4)( а2 )3      

  А)     а5;   Б) а6;   В)

       5) ab· ac              

  1. abc;  Б) a2bc;  B) a2bc                           

         6) (-0,2a4b3)2

   A) 0,04a8b6;  Б) 0,4a8b6;  B) 0,04a16b9;

         7) (-3x)2

   A) -3x2; Б) 9x2; B) -9x2;

 

  IV Закріплення вмінь і навичок.

  1. І знову ми в дорозі. Але що це? Ми наближаємося до підводних рифів, а щоб обминути їх, треба виконати завдання.

 

Робота в малих групах (учні об'єднуються в групи, вибірають капітанів, отримують завдання на човнах )

1 група

  1. Обчисліть:  (-6)2·(-2)3+(-3)3
  2. Виконати дії:  2 а2с3·(3а2b4c3)
  3. Спростити: (a4)2n·(a4·an+2)2

2 група

  1. Запишіть у вигляді  степеня:

а)x12·x5; Б) x8: x2; B) (x3)4

              2.  Спростити:     125b4·(0,2a4b2)3

         3.  Спростити :     ((-x)4)3·((-x)п+1)5

 

3 група

  1. Подайте одночлен в стандартному вигляді:

а) 2а4·3а

б) -0,3 ав3·5а4в2

         2.   Обчислити:

               а) 45·28

        3 23     

  б) 368         

     213·318        

         3.  Знайти значення виразу:

а8с4с4, якщо а=4, с= -0,5                

                                                4 група

  1. Обчислити:

       (-4)3+(-5)2·(-2)4

       2.   Виконати дії:

                 (-m7n8)5·(-0,2m3n5)4

       3.   Спростити: ((х4)n)3·2((x2)4)5

5 група

 

1.Записати у вигляді степеня:

   х6 ·х7    ;  х9: х3  ; (х 4) 2

2.Спростити:

  7у5·(-0,5х5у2)2

3.Записати у вигляді степеня з основою 2:

  22п ·4п+1 ·(-16)2

 

Звіт груп (капітанів)

 

  1. Фізкультхвилинка

З рифами ми впоралися і тепер можемо відпочити.

Правильна відповідь: руки вгору, неправильна – вперед.

(-1)2 =-1                      72 =14                    101 =1                    70 =7

50 = 1                           82=64                     121 =12

 

         3) Робота біля дошки

Поки ми відпочивали -  втратили пильність і нас захопили в полон пірати. Вони вимагають , щоб ми розв’язали задачі  №7 і №12 (ст. 52)

                                                               №7

Доведіть тотожність

2(а+б-с)+3(а-с)-2б =5(а-с)

 

№12

4m2n = 9  .  Знайдіть значення виразу

а)12m2n;

б)4m4.

 

 

   4)«Мозковий штурм»

        Море неспокійне – наближається шторм, не будемо чекати, поки він атакує нас – атакуємо його першими.

Знайти значення виразу:

V Рефлексія

Ось і закінчилась подорож. Про ваш емоційний стан ми зможемо судити з ваших відповідей.

На початку уроку ви отримали картки самоконтролю. Заповніть їх і оцініть свою роботу на уроці. По кожному питанню виставляємо бали від 0 до 3.

                                    Картка самоконтролю

                               Питання

Бали

1

Я допомагав іншим, заохочував їх до роботи

 

2

Я вносив вдалі пропозиції, які були враховані в ході розв'язання

 

3

Я активно працював в групі

 

4

Я узагальнював думки інших та просував роботу класу вперед

 

 

VІ Підведення підсумків

Домашня робота: опрацювати §6-9, розв'язати №4,6,8 ст. 52

Додатково:

спростити і знайти значення виразу *, якщо х=-, у=2, п=80.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пархомук Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 6. Множення одночленів
Додано
15 березня 2018
Переглядів
2252
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку