Конспект уроку
з математики 6 клас
виконав учитель математики
Щербак Олександр Сергійович
|
Тема уроку Множення раціональних чисел
Мета уроку: систематизувати знання та набуті навички у розв’язанні завдань на
множення раціональних чисел
Задачі:
навчальні: сприяти зацікавленості учнів у навчанні та у покращенні навчальних здібностей з даної теми;
розвивальні: вдосконалити обчислювальні навички та логічне мислення, активність,
розвивати вміння бачити закономірності, міркувати за аналогією;
виховні: виховувати терплячість, цілеспрямованість, толерантність, прищеплювати бажання до вдосконалення вмінь та навичок, сприяти вихованню в учнів свідомого ставлення до навчання.
Тип уроку: узагальнення й систематизація знань
Обладнання: роздатковий матеріал, проектор, ноутбук, презентація, підручник з математики (Н. А. Тарасенкова, 2013 р.)
Хід уроку
-
Організаційний момент. (1 хвилина) Учитель вітається та перевіряє готовність учнів до уроку та завантажує презентацію.(Слайд 1)
-
Доброго дня, дорогі учні. Записуйте число, «Класна робота».
-
Перевірка домашнього завдання. (3 хвилини) Учитель коротко відповідає на запитання учнів. – Чи є у вас, дорогі учні, проблемні запитання стосовно розв’язання домашнього завдання ? Якщо учні повідомляють, що деякі завдання їм не вдалося виконати, то вчитель коротко пояснює розв’язки.
-
Повторення опорних понять. (Слайд 2) (3 хвилини) - Сьогодні ми продовжимо тему попереднього уроку – «Множення раціональних чисел», будемо разом з вами розв’язувати різні завдання. Але давайте спочатку повторимо необхідні правила, без яких ми просто не зможемо нічого вирішити. (Слайди 3-4).
-
Формулювання сюжету, мети і завдань уроку. (3 хвилини) – На сьогоднішньому уроці, як ви вже зрозуміли, ми будемо покращувати свої вміння та навички у розв’язуванні завдань, використовуючи множення раціональних чисел. Але цей урок, дорогі учні, матиме у собі 2 сюрпризи. З одним ви вже знайомі з минулого року, згодом ви згадаєте його, а важливість іншого я поясню і він буде з вами на кожному уроці. Мабуть декому з вас інколи бракує уваги. Ви ніби то починаєте розв’язувати завдання і водночас над вами спалахують мрії та образи або просто думки, які стають сильною перешкодою. Але є вихід. Для цього необхідно уявити щось пов’язане з математикою, інакше кажучи необхідно увімкнути асоціацію у своїй свідомості і робити це треба перед початком кожного уроку. Я вирішив допомогти вам і зробив піраміду. Уявляйте її і ваша увага неодмінно буде присвячена математиці, а її зелений колір заспокоїть у складні моменти уроку.
-
Розв’язування завдань. (30 хвилин) - Мабуть кожен із вас із захопленням полюбляє дивитись різні мультфільми. Зараз на екрані ви побачите завдання, перші з яких будуть розминкою, але всі інші відкриють для вас прихованих казкових героїв. Далі вчитель оголошує про початок роботи. (Слайди 5-16).
-
Підведення підсумків уроку. (4 хвилини). Якщо учні розв’язали не всі завдання, то задачі, які вже залишилися, будуть обов’язково розглянуті на наступному уроці. (Слайд 17). Вчитель виставляє оцінки за роботу на уроці, відповідає на запитання учнів щодо проблемних задач.
-
Домашнє завдання. (1 хвилина) Вчитель диктує завдання додому. (Слайд 18).