Урок "Множення складених іменованих чисел на двоцифрові"

Про матеріал
Урок подано у вигляді звукової презентації. Урок частково інтегрується з природознавством. Містить пояснення вчителя, завдання на закріплення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики. Множення складених іменованих чисел на двоцифрові. Розв’язування задач4 клас

Номер слайду 2

Ё Готуємось до навчання. ЗОШИТРУЧКАОЛІВЕЦЬЛІНІЙКАЧЕРНЕТКАДЕВАЙСВОДИЧКАТИСНИ

Номер слайду 3

Друге квітня. Дистанційне навчання. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА - ДИКТАНТ

Номер слайду 4

Друге квітня. Дистанційне навчання. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА - ДИКТАНТ1200 СМ200 СМ

Номер слайду 5

Друге квітня. Дистанційне навчання. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА - ДИКТАНТ

Номер слайду 6

Друге квітня. Дистанційне навчання. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА - ДИКТАНТ1500 г?

Номер слайду 7

Друге квітня. Дистанційне навчання. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА - ДИКТАНТ

Номер слайду 8

Друге квітня. Дистанційне навчання. ПЕРЕВІР СЕБЕ!30 см у 6 разів довша 88 г 500 г 8 піскух. ТИ – МОЛОДЕЦЬ!

Номер слайду 9

Друге квітня. Дистанційне навчання. Множення складених іменованих чисел на двоцифрові. Розв’язування задач.

Номер слайду 10

Тридцять перше березня. Дистанційне навчання50грн 80коп. ∙ 40 ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ5080коп. ∙ 40203200коп. 2032 грн

Номер слайду 11

Тридцять перше березня. Дистанційне навчання. Приклади4м8см∙ 259кг40г ∙ 9514ц25кг ∙ 185дм8см ∙ 25102 м858кг8г256ц50кг145дм

Номер слайду 12

Тридцять перше березня. Дистанційне навчання. Задача Два шофери перевозили самоскидами цемент. Один зробив 16 рейсів, а другий – 14. Перший шофер перевіз на 70 ц більше, ніж другий. Скільки центнерів цементу перевіз кожний шофер?Розв’язання:1) 16 - 14 = 2 (маш.) — перевезли 70 ц цемента.2) 70 : 2 = 35 (ц) — вантажність однієї машини.3) 35 ∙ 16 = 560 (ц) – перевіз 1 шофер4) 35 ∙ 14 = 490 (ц)Відповідь: 1 шофер перевіз 560 ц цементу, а другий – 490 ц.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}  Вантажність машин Кількість рейсів Загальна масаІ ш.?,на 70 ц більше16ІІ ш. 14

Номер слайду 13

Тридцять перше березня. Дистанційне навчання. Задача Довжина сторони квадрата а см. Склади вирази для знаходження периметра і площі квадрата. Знайди значення виразів, якщо а = 36. Пригадай формули і розв’яжи задачу.

Номер слайду 14

Друкований зошитст.72 № 8,9,10 Бережіть себе і родину!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Труфан Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1712
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку